Ensimmäisen kerran mäki sorruin katsomaan toisten ostoksia... :O

Eli lihavan puoleinen tätsä oli mun edessä kaupassa ja oli lapannut tavaransa hihnalle. Se sisälsi 4pss sipsejä (vissiin kaikki oli mega) 3prk kermaviiliä ja siihen kylkeen 3pss erilaisia dippejä. Kaksi jäätelöä (suklaa ja joku muu) siis litran pakettia.
Majoneesia ja makkaraa. Kolme karkki pussia ja kaksi sellasta 2x kokispulloa. :ashamed: Ja oli siellä siis muutakin mutta kasviksia en nähnyt kun yhden pienen kurkun. :O
Siis eikä tässä mitään mutta joutui vaihtamaan salaattipaketin (sellasen majomössö) ja tuli takas vielä kahden karkkipussin kanssa ja huikkasi miehelleen että otin vielä näitä jos meille tulee illalla nälkä :confused::O
TOivottavasti heillä oli jotkut juhlat :ashamed: :ashamed:

Ja nyt mää avaan sateenvarjon kaiken varalta :D
 
"vieras"
Toisaalta on ihan hauska arvuutella minkälainen ihminen kyseessä ruokailutottumiksiltaan. Itselläni oli 2 pakettia nenäliinoja, suklaata ja marmelaadia, mitähän mustakin voisi päätellä.
 
[QUOTE="vieras";22714991]Toisaalta on ihan hauska arvuutella minkälainen ihminen kyseessä ruokailutottumiksiltaan. Itselläni oli 2 pakettia nenäliinoja, suklaata ja marmelaadia, mitähän mustakin voisi päätellä.[/QUOTE]

Että aiot katsoa illalla nyyhkyleffoja koska olet sinkku? Ja olet karhuherra paddington fani?:D Haha no ei, älä mua tosissaan ota. :) Mua ei juurikaan kiinnosta mitä ihmiset ostelee (mitäpä se mulle kuuluu) mutta nyt ei voinu olla kattomasta. Ehkä ens kerralla taas osaan olla kattomasta... :whistle:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22715016]Kun katsoo ympärilleen kaupassa niin tuo on valitettavan yleistä... Suomen kansa lihoo ja sairastuu. :([/QUOTE]

Ja se on meidän jokaisen hoikan sohvaperunan suurin huoli :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22714991]Toisaalta on ihan hauska arvuutella minkälainen ihminen kyseessä ruokailutottumiksiltaan. Itselläni oli 2 pakettia nenäliinoja, suklaata ja marmelaadia, mitähän mustakin voisi päätellä.[/QUOTE]

Ihan selkee nyyhkyleffa ilta tulossa sulla =)
 
"vieras"
Mitähän mun ostoksista tässä yks päivä olisi voinut päätellä: väsyneen näköinen keski-ikäinen nainen, hiukset rasvaisina, ostaa 2 hodaria, pihvihampurilaisen ja mikroaterian.

Olisitteko arvanneet, että olen ollut kovassa kuumeessa jo monta päivää enkä yksinkertaisesti jaksanut tehdä kellekään ruokaa. Lapset ainakin tykkäsi.
 
[QUOTE="kaisa";22715010]jos se haki ne kaks pussii viel vittuillakseen sulle ku huomas sun kyttäävän sen ostoksia![/QUOTE]

:D Siinäpä. Mutta tuskinpa kun ei huomannut että katselin ylikasvaneitten hiuksien alta :rolleyes:
 
poing
Mä en todellakaan "harrasta" kenenkään ostosten kyttäämistä, mutta väkisinkin joskus näkee jotakin sen enempiä kyttäämättä. Ellei sitten aio katsella kohti kaupan kattoa, kun latoo ostoksiaan hihnalle edellisen perään.

Kyllä munkin silmääni joskus osui erittäin leveä kaupassakävijä, jolla oli karkkia, sipsiä, limsaa, yksi pussi perunoita ja jyrsijän kuivamuonaa. Toisen kerran odotin ystävääni keskustan parkkialueella, kun vastapäisen pizzerian eteen kaartoi auto laittomasti, suoraan oven eteen, vaikka tilaa oli parkkipaikalla vaikka kuinka. Kävelymatka siis minimiin, kohta ulos pizzeriasta muhkean noutoannoskassin kanssa ja täti autoon... Noin 150 kilon elopainolla kävely poispäin pizzeriasta olisi ollut fiksumpi veto.
 
"Kenguru"
Itse en ole varmaan ikinä katsonut kenenkään ostoksia, niin että olisin jotenkin miettinyt niitä. Mutta kyllä niitä nyt väkisinkin näkee. Kerran kun mieheni tuli kaupasta, kertoi hän, että edellään oleva oli lapannut ostokset liukuhihnalle, ja siinä oli: punaista maitoa, ranskanleipää, lenkkimakkaraa ja olutta. Kyseessä oli siis mies, ja oma ukkoni oli vähän huvittuneena ajatellut, että tuolla ei ehkä ole emäntää talossa;) Eikä olla mitään kyttäkyyliä, eikä tod. tuomita keitään.
 
poing
[QUOTE="vieras";22715025]Mun mielestä vanhojen vaarien ostoksia on kiva kyylätä, jos ne sattuu yhtä aikaa kassalle :)[/QUOTE]

Vanhoilla ihmisillä on muuten usein tosi niukat ja terveelliset ostokset. Tummaa leipää, kalaa ja salaattiruukku, pussi perunoita ja maitolitra.
 

Yhteistyössä