Entäpä mielipiteenne tästä talosta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?item_id=41.1107600&list_id=12333425844730&itemcmd=move0&itemgroup_id=50.1&portal=eo&.pkg=12333425566110&.pkg=12333424431070&.pkg=12333425566080&.pkg=12333424431220
 
no joo
Miksi ihmiset eivät osaa ottaa niitä "tämän sivun osoite" -linkkejä noista ilmoituksista, ettei aina tarvitse tuota jumalatnta litaniaa. *huokaa*

Aika perustalo ja tuntuu kyllä tosi kalliilta.

Ei ole omaan makuuni, en ostaisi mutta jos jostain syystä pitäisi vuokrata omakotitalo voisin harkita tuota.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Miksi ihmiset eivät osaa ottaa niitä "tämän sivun osoite" -linkkejä noista ilmoituksista, ettei aina tarvitse tuota jumalatnta litaniaa. *huokaa*
Mitä se litania siinä haittaa kun linkkihän se on eikä sitä tarvi kenenkään mihinkään kirjoittaa???
 
Mä en myöskään tykännyt noista ikkunoista.
Ja jotenkin tuntuu että (varsinkin lastenhuoneena) olis rauhaton tuo huone tuossa olkkarin ja keittiön välissä.


Muuten ihan ok.
Sijaintiin en sano mitään.
 
vieras
Kiva talo. Ja mä tykkäsin ikkunoista! Veikkaan että on Pihlan ikkunat; meillä samanlaiset, mutta yläosassa ristikot. Mä inhoan kantti kertaa kantti- ikkunoita, ihanku jossain 70- luvun talossa :( Näissä ikkunoissa oli vanhan talon henkeä.
 
vii
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mä en myöskään tykännyt noista ikkunoista.
Ja jotenkin tuntuu että (varsinkin lastenhuoneena) olis rauhaton tuo huone tuossa olkkarin ja keittiön välissä.


Muuten ihan ok.
Sijaintiin en sano mitään.
mä ottaisin koko huoneen siitä pois, tulis isompi olkkari
 

Yhteistyössä