Epilaattori kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Karvainen Kirsi
  • Ensimmäinen viesti
m
http://www.pixmania.com/fi/fi/1622938/art/philips/epilaattori-satinelle-ice.html
mulla on tämä. jäähdytystä käytän harvakseltaan, silloin jos on pidempi väli epilaatioissa. Ihan loistava minusta. :)
 
AP
kiitos m!

Oon tähän asti käyttänyt noita Veetiin vahaliuskoja. Aattelin, että tulis varmaan tällä karvankasvulla halvemmaksi toi epilaattori. Sattuuko se? Laitatko jotain rasvaa jälkikäteen?
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
kiitos m!

Oon tähän asti käyttänyt noita Veetiin vahaliuskoja. Aattelin, että tulis varmaan tällä karvankasvulla halvemmaksi toi epilaattori. Sattuuko se? Laitatko jotain rasvaa jälkikäteen?
Aluksi sattuu ja siksi on ihan huippu tuo jäädytettävä puuduttava osa. Parin kerran jälkeen ei oikein enää tunnu missään. Jos erehtyy sheivaamaan välissä niin sitten on tuo jäähommeli taas paikallaan.
Todellakin maksaa itsensä takaisin nopsasti ainakin mulla maksoi :)
 
Ap
Siis nimenomaan oikein sattuu vai nipistelee vaan? Viilaan nyt vähän pilkkua, mutta jos en sitten käytäkään koko vempelettä, kun saattuu niin pirusti. Ootko muuten huomannut, että karvakasvuu ois jotenkin vähentynyt. Pysyykö karvat kauan pois?
 
m
Sääristä vaan ajelen, taju juu varmaan menisi taskuun muualta... Vahalla kyllä kykenen biksurajan ja kainalot ottamaan. Hentokarvaisemmalle varmaan toimii kaikkialla mutta mun karvoitus on kauttaaltaan kuin Brehsnevin kulmat...
Mutta sääriin on minusta ehdoton ja suosittelen!
 
Jenis
Mulla on Braunin Excellence (?), tollainen jossa on kohdevalo (vaaleat ihokarvat ja sänkikin erottuu) ja hierontanystyrät, jotka vähän lievittää sitä nipistelyä. Oon ollu tosi tyytyväinen, päivitin vanhan epilaattorin tähän vehkeeseen joskus vuosi sitten. Oon epiloinut sääret jo monta vuotta, ja karvankasvu on selvästi hidastunut ja pehmentynyt. Suosittelen että kun epilaattorin hommaa, käy ensin kosmetologilla sokeroimassa/vahauttamassa ihokarvat pois ja epiloi sen jälkeen usein, niin ei satu.

Kantsii muuten epiloida illalla, niin aamulla ei kintut enää punoita :)
 
juu
Mulla on Braun Xelle. Ihan ok vehje mutta en tiedä katkooko se osan karvoista vai miten on heti sänki. Ja sitä saa sitten ikuisuuden kasvattaa ennen kuin taas voi koneella vetäistä. Mutta en ole epilaattorin hankinnan jälkeen enää höylää käyttänyt kuin pildeen että kaipa olen epiin tyytyväinen.
 

Yhteistyössä