Erittäin tyhmä kysymys... Tuleeko kellekkään muulle ikinä tunnetta että oma lapsi on LIIAN ihana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
....
Kyllä, esim juuri äsken kun pieni, kiharapäinen tyttöni halusi välttämättä nukahtaa päiväunille mun masun päälle tähän sohvalle. Tai oikeastaan sen ympärille, kun raskauden takia on niin iso maha. :) Tulee mieleen vauvavuosi kun usein makailin sohvalla ja pikkuiseni nukkui pitkät päiväunet siinä masullani. Edes tämä uhma ei ole vaikuttanut siihen miten ihana hän onkaan.

Mulle tulee niitä fiiliksiä joka päivä, alkaen aamusta kun herätään kasvot vastakkain saman peiton alta. Mutta meillä näitä fiiliksiä tulee kyllä miehellekin, joskus jopa enemmän kuin mulle (vamaan johtuu siitä, että hän on päivät pois kotoa kun mä taas oon tytön kanssa 24h). Me ei olla onnistuttu edes kertaakaan jättämään tyttöä yöksi hoitoon eikä mies suostu edes keskustelemaan viikonloppureissusta kahden kesken, jota kerran ehdotin. :)
 
"Josa"
Monestikin kuopuksen aikana. Päiväkodissa taas kyseltiin asioita näin äitienpäivän alla. Mitä äiti ei osaa, poika- kerätä sieniä, mistä äiti tykkää, poika-kukista, mitä äiti tekee työkseen, poika- äiti puhuu ihmisten kanssa. Poika siis vahingossa kertoi näitä asioita. Tuli niin ihana olo, voi mun pientä.
 
uptowhat
[QUOTE="Josa";26111330]Monestikin kuopuksen aikana. Päiväkodissa taas kyseltiin asioita näin äitienpäivän alla. Mitä äiti ei osaa, poika- kerätä sieniä, mistä äiti tykkää, poika-kukista, mitä äiti tekee työkseen, poika- äiti puhuu ihmisten kanssa. Poika siis vahingossa kertoi näitä asioita. Tuli niin ihana olo, voi mun pientä.[/QUOTE]

Onko esikoisen "ihanuus" siis tavallaan arkipäiväistynyt? Joillekin käy ilmeisesti niinkin, mulla taas toisinpäin - mitä vanhempi lapsi, sitä enemmän ja enemmän kaikki pakahduttaa. Teini-ikä vielä kokematta tosin.
 
Murkkujen mude
Omat lapset on maailaman suloisimpia ja ihania ja niitä rakastaa niin, että sydän pakahtuu<3 Onneksi ne murkkuiässä aina väliajoin tasoittelevat tilannetta :D Välillä voisin ottaa niskalenkin raivosta ja joka päivä silkasta rakkaudesta. Oma lapsi on onni :)
 
Murkutmyös
Mä en kyllä usko että murkkuikä muuttaa mitään. Hassua, mutta mä en käsitä mikä silloin vois viedä hohtoa pois. Murkut naisistuu, se on musta vaan ylvästä katsottavaa.

2 tytön äiti
 
maaiman onnellisin äiti
Joka päivä. Tyttäremme on maailman ihanin ja suloisin tapaus....
siis kerakaikkiaan!!!!!!!!? terv. Maailman onnellisin äiti

Naapuein tytöt ovat kans mielettömän ihania ja suloisia-
voisin adoptoida!!!!!!!!! :D
 

Yhteistyössä