Ero tulossa, vauva 3kk ja raskaana rv11...

  • Viestiketjun aloittaja AApua...
  • Ensimmäinen viesti
:D
Vau! Ja mä luulin että mulla kävi nopeesti ku plussasin siinä vaiheessa ku esikoinen oli 3 kk :O Noh meidänkin muksujen ikäeron takia voisin sanoa että olen todella pahoillani sun puolesta jos ero on tulossa :/ Kyllä siinä on kädet täynnä jos pitää eroprosessia käydä vielä läpi...
 
muuten
3kk ei oo viikoissa 12vkoa, itselläni myös vauva täyttää huomenna 3kk ja tänään täyttyy tasan 14vkoa... Eli ei tarkoita että olis viikossa tullu raskaaksi synnytyksestä.
 
"vieras"
3kk ei oo viikoissa 12vkoa, itselläni myös vauva täyttää huomenna 3kk ja tänään täyttyy tasan 14vkoa... Eli ei tarkoita että olis viikossa tullu raskaaksi synnytyksestä.
Vau, toi on kyllä jo suoritus jos raskaaksi tulee kun vauva on viikon ikäinen.. Hormoonitoiminta(siis raskautta ajatellen) aikasta vilkasta kun käynnistyy jo ennen synnytystä..
 
Osaatte kyllä olla ilkeitä! Pitäis antaa mahdollinen tuki, ei se syyttämisestä parane. Toivottavasti saatte suhteen kuntoon, yrittäkää vaik käydä jossain terapiassa. Lasten ja teidän etu...
 
[QUOTE="vieras";23163613]Vau, toi on kyllä jo suoritus jos raskaaksi tulee kun vauva on viikon ikäinen.. Hormoonitoiminta(siis raskautta ajatellen) aikasta vilkasta kun käynnistyy jo ennen synnytystä..[/QUOTE]

tarkoitti varmaankin että vauva on 3kk mutta viikoissa 14.. kuukausissakun ei ole aina sitä tasan 4viikkoa.
 
vncxmvb
Hei oikeesti, raskaustesti näyttää 3-4 viikkoa synnytyksestä vielä positiivista, miten ihmeessä on testannut sen... ja kukaan ei voi raskautua noin nopeesti. Mahdollista on raskautua n. 6viikkoa synnytyksestä ja sekin hyvin harvassa tapauksessa.
 
ei taida onnistua
Jotta hedelmöitys voisi tapahtua, on oltava kypsä munasolu.
Aloittajalla olisi ajallisesti lähtenyt munasolu kypsymään synnytyksen aikaan (kypsyminen kestää 2 viikkoa ja siihen tarvitaan estrogeenihormonia, jonka pitoisuus taas romahtaa heti synnytyksen jälkeen), mikä hormonaalisesti ajatellen on miltei mahdotonta. Samoin alkion kiinnittyminen jälkivuotoa vuotavaan kohtuun on hyvin, hyvin, HYVIN epätodennäköistä.
 
mulla
tuo olis hyvinkin mahdollista. Seksiä oli 6 päivää kuopuksen syntymän jälkeen ja ensimmäiset kuukautiset tuli viimeisen aikaan päivälleen kuukausi synnytyksestä....
 
ei taida onnistua
tuo olis hyvinkin mahdollista. Seksiä oli 6 päivää kuopuksen syntymän jälkeen ja ensimmäiset kuukautiset tuli viimeisen aikaan päivälleen kuukausi synnytyksestä....
Kuukausi synnytyksestä? Suurimmalla osalla synnyttäjiä on silloin vielä jälkivuotoa.
Verinen jälkivuoto kestää normaalisti 2-3 viikkoa mutta jälkivuotoon liittyvää veristä vuotoa voi tulla vielä uudelleen 5-6 viikon sisään synnytyksestä, ollen vielä ihan normaalia.
 
"vieras"
Kuukausi synnytyksestä? Suurimmalla osalla synnyttäjiä on silloin vielä jälkivuotoa.
Verinen jälkivuoto kestää normaalisti 2-3 viikkoa mutta jälkivuotoon liittyvää veristä vuotoa voi tulla vielä uudelleen 5-6 viikon sisään synnytyksestä, ollen vielä ihan normaalia.
Mulla on myös alkanut kierto heti pyörimään normaalisti. En ole tosin imettänyt lainkaan, liekö se vaikuttanut asiaan. Mutta 2x ekat kuukautiset tulleet noin kk synnytyksestä. Eli 2vko synnytyksen jälkeen alkoi ehkäisyn käyttö... Ja tämä ei ainakaan ole provo! Luulin esikoisen jälkeen kun kuukautiset tuli kipeinä, että nyt on kohtutulehdus ja paha sellainen mutta eipä ollutkaan..
 

Yhteistyössä