Eronneet!! Kertokaas mulle

Meidän tyttö oli vasta vajaa kaksivuotias kun lopullisesti erosin exästä. Silloin ei ainakaan näyttänyt edes huomaavan koko asiaa.
Nykyään olen jo naimisissa uuden miehen kanssa ja esikoinen on isänsä luona joka toinen viikonloppu. Ei edelleenkään tulla exän kanssa toimeen vaan joka asiasta tapellaan ja kaikki on pirun vaikeaa |O Lapsi viihtyy hyvin myös isänsä luona, kun vaan saa hänet menemään sinne..
 
HelloShitty
oho..kui nyt silleen..? :whistle:

vastaan...juu..hyvin meni siihen asti et ex-ukosta tuli k*sipää..eli kokeile käyttäytyä niin ei käy samalla tavalla. lapset oli 7kk ja 1v10kk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta ap, onko teillä nyt ero ajankohtainen asia, vai miksi moisia mietit? :(
Jeps. Tuli joku naksaus päähän ja lähdin kävelemään. Ehkä se on se kyllästyminen. En osaa asiaa nyt enempää kommentoida, mut jotenki mitta täytty. Vika on mussa. ei toisessa osapuolessa

 
meillä poika oli 1v4kk kun mies muutti pois, oikeastaan pojasta ei huomannut muutosta. kk siitä aloitti yötarhassa ja hyvin on sujunut.. poika viihtyy isällään kun siellä on, nukkuu ehkä levottomammin kuin kotona.. oikeastaan sopeutunut todella hyvin tilanteseen..
nyt homma alkaa sujumaan suht hyvin, kaikkien osalta.. tosin mun tilantessa oli nyt vähän kaikkea muutakin kakkaa jotka vaikeutti asioita tod.paljon. nyt ollaan jo puheväleissä ex miehen ja suvun kanssa...
muoks. erosta on nyt 5kk ja ero tapahtui mun tahdosta, alku oli iha perseestä kaiken suhteen ja kyllä sitä vieläkin joutuu kohtalaisen yksin pärjäämään...
voimia tilanteesee :hug:
 
Zoe-F
Luojan kiitos mun vanhemmat eros.
Pelkäsin mun isää aina.
Olin silloin ekalle luokalle menossa ja isosisko puoltoista vuotta vanhempi.
Joku lastenhuollon tms. muija pakotti meidät isälle joka toiseksi viikonlopuksi.

Kannattaa kuunnella lasta, eikä luulla tietävänsä mikä on parasta.
 
lapset oli 2v ja 3kk kun ex otti ja lähti. esikoinen on tilanteesta aika sekaisin ja lisää hämmennystä aiheutti se että isänsä asui samoin tien jo ystäväni kanssa yhdessä ja tapasi lapsia siellä. kuopus ei luonnollisesti tilannetta ymmärtänyt. välit on aika vaikeat edelleen, lapset vierailee isällään kerran viikossa ja menevät kyllä mielellään. isänsä vaan usein peruu tapaamisia. kasvotusten tai puhelimessa ei ex halua mitään selvittää eli lasten asiat hoidetaan tekstiviestein.
 
No mehän ei vielä olla varsinaissti erottu, mutta esimakua sen verran, että funtsi nyt vaan useammankin kerran.

Nuoremmille on vaikea selittää ja ne itkäevät ääneen ikäväänsä. Vanhemmat taas ehkä pitävät sisällään ja ne on helppo peitota "murrosiän" oikkuina, mutta, mutta...
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Meillä on onneksi hyvä juttu, että ollaan hyvissä väleissä, eikä mitään riitaa oo. Harmittaa vaan tytön puolesta, kun kumminki on sellainen iskän tyttö
niin oli meilläkin. yhtäkkiä mikään ei enää onnistunu. eli jos sä oot se joka lähit niin varaudu siihen että saat kakkaa niskaan. viimeistään jos ite jatkat sun elämää (löydät uuden) niin ex:stä saattaa tulla katkera ja sun muksusta pelinappula. surullista mutta totta. :whistle: |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
niin oli meilläkin. yhtäkkiä mikään ei enää onnistunu. eli jos sä oot se joka lähit niin varaudu siihen että saat kakkaa niskaan. viimeistään jos ite jatkat sun elämää (löydät uuden) niin ex:stä saattaa tulla katkera ja sun muksusta pelinappula. surullista mutta totta. :whistle: |O
AIvan kun mun näppikseltä :kieh:
(ja meillä lopullisesta erosta yli kolme vuotta aikaa, paskaa senkun satelee edelleen. )

 
No ero tuli kun lapset olivat just täyttäny 5v vajaa 4v ja reilu 1½v.. Keskimmäinen otti asian raskaimmin. Itkua tuli iltasin jne.. lasten isä päätti ollaa niinkin reilu ettei enää ottanu niitä luokseen joka toinen vkl ja nyt ei tapaa ollenkaan.. erosta vajaa 2½v.
 
Jos ei suhteessa ole väkivaltaa, alkoholismia tai muuta poikkeavaa, niin kannattaa miettiä tarkkaan eroakko vai ei jos lapsiperheestä kyse. Syy esim. kyllästyminen toiseen osapuoleen on turhan itsekeskeinen syy. Ja tämä vain ihan minun henkilökohtainen mielipiteeni. Lasta ei pelinappuloina kannata pitää siitä ei hyvää seuraa koskaan.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
niin oli meilläkin. yhtäkkiä mikään ei enää onnistunu. eli jos sä oot se joka lähit niin varaudu siihen että saat kakkaa niskaan. viimeistään jos ite jatkat sun elämää (löydät uuden) niin ex:stä saattaa tulla katkera ja sun muksusta pelinappula. surullista mutta totta. :whistle: |O
AIvan kun mun näppikseltä :kieh:
(ja meillä lopullisesta erosta yli kolme vuotta aikaa, paskaa senkun satelee edelleen. )
helmikuussa tulee 5v erosta. aika sitkeesti jaksaa. :kieh: :LOL: ei juma... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Meillä on onneksi hyvä juttu, että ollaan hyvissä väleissä, eikä mitään riitaa oo. Harmittaa vaan tytön puolesta, kun kumminki on sellainen iskän tyttö
niin oli meilläkin. yhtäkkiä mikään ei enää onnistunu. eli jos sä oot se joka lähit niin varaudu siihen että saat kakkaa niskaan. viimeistään jos ite jatkat sun elämää (löydät uuden) niin ex:stä saattaa tulla katkera ja sun muksusta pelinappula. surullista mutta totta. :whistle: |O
Tunnen sen verran hyvin vaimoni, että pelkoa pelinappuloista ei oo. Eikä tuu. Eikä oo loan heittäjä ollenkaan. Ollaan me asiasta keskusteltu. Vähän on tullut majailtua kotona pariin viikkoon, mut tyttöä olen käynyt kattoo ja onhan siinä eukonki kanssa vähän höpisty ihan niitä, vaikka onhan se molemmille vaikeaa

 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta ap, onko teillä nyt ero ajankohtainen asia, vai miksi moisia mietit? :(
Jeps. Tuli joku naksaus päähän ja lähdin kävelemään. Ehkä se on se kyllästyminen. En osaa asiaa nyt enempää kommentoida, mut jotenki mitta täytty. Vika on mussa. ei toisessa osapuolessa
mitäh?? niinkö teille on nyt sitten käynyt... no,voihan.... :(
Olen vaihtanut nicciäni, jos et tunnista mua... (kesällä oltiin samoissa häissä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Meillä on onneksi hyvä juttu, että ollaan hyvissä väleissä, eikä mitään riitaa oo. Harmittaa vaan tytön puolesta, kun kumminki on sellainen iskän tyttö
niin oli meilläkin. yhtäkkiä mikään ei enää onnistunu. eli jos sä oot se joka lähit niin varaudu siihen että saat kakkaa niskaan. viimeistään jos ite jatkat sun elämää (löydät uuden) niin ex:stä saattaa tulla katkera ja sun muksusta pelinappula. surullista mutta totta. :whistle: |O
meillä se meni toiste päin.. :/ eli ex joka kärsi kuulemma kaikki vuodet kanssani halusi antaa takas.
 

Yhteistyössä