erosin juuri kirkosta!!!

  • Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Nyt harmaana";22252148]Tyhmä kysymys mutta mitä kirkkoon kuulumattomille "tapahtuu" kun kuolee? Siis hautajaisten suhteen. Kun kirkossa ei siunata..[/QUOTE]

Pappi ei jäkätä hautajaisissa. Muuten sitä päätyy samalla lailla monttuun ku muutkin. Voi vaikka sairaalan kappelissa jättää hyvästit, viedä vainaja hautaan, ajaa kotiin ja pikkasen muistella ja ruokailla sielä. Kuunnella musiikkia, katsella kuvia ja olla yhdessä. Ihan miten kukanenkin haluaa.

Tärkeintä on, että hautajaiset on vainajan näköiset. Että vainaja viihtyisi niissä.
 
Ei ole syntynyt homoina eikä lespoina luojan kiitos siitä, se on sairaus ja paha sellanen, kastraatio on yksi asia mikä pitää teettä heti homoille.
voi voi sinua. mitäköhän apua sinä tarvitsisit? miten seksuaalinen suuntaus voi määritellä suhtautumisesi ihmiseen? eikö millään muulla ole merkitystä, ystävyydellä, fiksuudella jne, vain seksuaalisuudellako on merkitystä? mitä sinä oikein pelkäät? ei se tartu.
 
Räsänenhän oli papitki suututtanu, tää ykski pastori oli tuumaillu et Räsänen vois pitää suunsa kiinni.. Aikamoisen kohun se kyllä onnistu aiheuttaan.
Ainoa mistä sille naiselle pystyn nostamaan hattua on se, että nainen on hemmetin aktiivinen penkin kuluttaja eduskunnassa. Toisaalta, en tiedä onko se niin hirvittävän hyvä asia, kun miettii miten sydämettömältä se nainen muuten vaikuttaa.
 
"voi"
Mä oon kans eronnut aikoja sitten! Turha paikka, missä ihmisten mielipiteet vaan merkitsee ja papit hymistelee kun eivät uskalla olla erimieltä. Papitkaan eivät tiedä totuutta, että ihan sääliksi käy
 
hetero
Ainoa mistä sille naiselle pystyn nostamaan hattua on se, että nainen on hemmetin aktiivinen penkin kuluttaja eduskunnassa. Toisaalta, en tiedä onko se niin hirvittävän hyvä asia, kun miettii miten sydämettömältä se nainen muuten vaikuttaa.
Mun verenpaine nousee välittömästi ku mä näen sen naisen kuvanki! Saati sit et kuuntelen sen juttuja. Se todellakin on suunnattoman kylmä ja sydämetön kommenteissaan.
 
se on oikein
[QUOTE="Nyt harmaana";22252148]Tyhmä kysymys mutta mitä kirkkoon kuulumattomille "tapahtuu" kun kuolee? Siis hautajaisten suhteen. Kun kirkossa ei siunata..[/QUOTE]

Niitä ei haudata vaan poltetaan polttouunissa ja tuhkat heitetään roskiin.
 

Yhteistyössä