Erosta...

  • Viestiketjun aloittaja Jätetty
  • Ensimmäinen viesti
Jätetty
Eli tilanne oli/on tämä: tapailin pari kuukautta erästä miestä, suhde ei kestänyt, vaan mies halusi lopettaa kun ei ollut valmis vakavampaan suhteeseen ja oli kait tuinteistaan epävarma... hän sanoi kun kysyin onko tunteita minua kohtaan että kyllä välittää minusta vieläkin ja että ei ne tunteet hetkessä katoa...mutta niitä tunteita ei kait ole tarpeeksi.(!) Hänen edellisestä suhteesta oli kulunut vasta 2kk kun meille tuli jotain ja se suhde ei ollut mikään helppo. Eli ymmärrän itse sen ettei välttämättä ole valmis uuteen suhteeseen vielä mutta näitä tunteita jäin miettimään että mitä niistä pitäis ajatella?

Tiedän ettei nyt ole varmaan mahiksia hänen suhteen kun ei ollut valmis vielä... mutta onko joskus myöhemmin.... tuohon ei varmaan ole kellään vastausta, mutta miettiikö muut näitä asioita?

Inhottavaa kun haluais unohtaa mutta kun on niin vaikeaa... Tätä miestä en missään nimessä hauku koska hän on oikeasti kohtelias ja reilu ihminen. Jos pystyisin olemaan hänen kanssaan ystäviä, niin eihän sitä koskaan tiedä jos hän huomaakin mistä luopui... äh, toiveajattelua!!? :) Nyt ei olla kyllä oltu yhteyksissä 3 viikkoon ja niin tekis mieli laittaa viestiä ja kysyä kuulumisia.. onko huono ajatus??!

Erosta vielä sen verran että hän sanoi ettei ero johdu minusta mitenkään ja että haluaa pitää välit hyvinä. Mitä omalla kohdalla tästä ajattelisitte? Tiedän kyllä että olen aika epätoivoinen ja vähän ärsyttää tämä miettiminen... :\| vaikka taitaa olla selvä merkki, kun ei ole mitään kuulunut.. Hän on kyllä aika kiireinen ihminen, työvuorotkin ovat aamua, iltaa ja yötä ja siihen päälle kovat treenit joka päivälle... meillä molemmilla on lapsia mutta ei yhteisiä. Eikä olla teinejä. Mitä ajattelisitte tällaisesta miehestä? Antaisitteko vain olla? En kyllä itse ala ruikuttaan takaisin koska suhde oli niin lyhyt, mutta jos joskus jollain viestillä nakkais...? :p
 
Jätetty
Muuten vielä tuohon jatkoa, että meillä meni muuten tosi hyvin ja mieskin sanoi että tämä suhde oli hyvällä alulla. Jotain hän sanoi lapsistakin että kun ei ole heitä kunnolla ajatellut, koska edellisestä suhteesta niin vähän aikaa ja sitä edellinen suhde kesti lähemmäs 10 vuotta, josta hänen lapset ovat. Ymmärrän siis häntä paljonkin mutta kun se ero tuli niin yllättäen ja niin äkkiä...
 
Samoin,anna hänen itse ottaa yhteyttä jos ottaa,älä itse tyrkytä itseäsi edes pienen viestin muodossa.
Itse kävin saman läpi,miehellä oli vajaa vuosi sitten kuollut vaimo äkillisesti ja oli pienet lapset.
Sanoi samalla lailla mutta minä tulkitsin sen niin ettei meidän juttu hänestä kuitenkaan onnannut,kaikki eivät vain voi suoraan sanoa etteivät loukkaisi.
Tulkitsen tuon sinunkin jutun just noin että tunne ei ollut sittenkään samanveroinen molemminpuolin vaikka hän niin ehkä sanoikin,valitettavaa mutta totta! :flower:
 
Niin tutulta kuulostaa... Olen pohtinut noita samoja juttuja ja elämää jonkin verran nähneenä tullut siihen johtopäätökseen, että kukin rakastuu mihin rakastuu. Rakastuminen on eri asia kuin tykkääminen kaverimielessä ja jopa yhteisen elämän suunnitteleminen. Ehkä mies rakastuu sinuun vielä joskus tulevaisuudessa kun omasta suhteesta on kulunut aikaa, todennäköisemmin näin ei kuitenkaan käy. Syy ei ole sinussa, ei hänessä, se vain tuntuu elämässä menevän joskus niin.

Kun palavasti rakastuu ja sitten tulee jätetyksi, on se kova paikka. Vaikka orastava suhde olisi ollut lyhytkin, voi toipumiseen ja tunteiden laantumiseen mennä pitkä aika, jopa useampi vuosikin. Mutta kyllä se menee ohi sitten kun on aika. Ja vielä ihanampi mies on sinua odottamassa
 

Yhteistyössä