Erotatteko sikanauta ja naudan jauhelihan mausta???

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
Sianlihasta en kovin paljoa pidä, mutta kieroa kyllä, sika-nautajauheliha maistuu paljon paremmalta, mitä naudan paistijauheliha.
Mulle kävi pari viikkoa sitten "työtapaturma" ja tein vahingossa naudan jauhelihasta lihapullat ja ne jäi kyllä allekirjoittaneelta lautaselle. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29168120:
murhaan bambeja ja hirviä, pilkon ja jauhan omin käsin. :vampire:
Minäkin tekisin niin, jos olisi pyssy, aseenkantolupa, metsästyskortti ja metsästysseuran jäsenyys. Niinpä tyydyn useimmiten kaupan kökköantimiin :(
 
"vieras"
Sianlihasta en kovin paljoa pidä, mutta kieroa kyllä, sika-nautajauheliha maistuu paljon paremmalta, mitä naudan paistijauheliha.
Mulle kävi pari viikkoa sitten "työtapaturma" ja tein vahingossa naudan jauhelihasta lihapullat ja ne jäi kyllä allekirjoittaneelta lautaselle. :x
Possua ei kyllä syö muuten kuin kinkkuna jouluna ja pippurisena leikkeleenä.
 
onko bambi ihan erimakuista kuin hirvi? Hirvestä jauhettua lihaa olen kyllä syönyt, mutta bambia en.


Käytäksä kuitenkin naudanlihaakin. Kenes tilalta ne käyt murhaamassa...
bambi on parempaa huomattavasti, eikä ole niin karkeaa rakenteeltaan kun hirvenliha.
aika vähissä on tuo lihan ostaminen ja toisten tiloilla murhaaminen. öö luokan makkaroita tulee joskus ostettua.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Meidän perheessä syötii aina ennen sika-nautaa, mutta viime keväänä raskaana ollessa se rupesi ällöttämään aivan kamalasti. Siitä asti ollaan syöty vaan naudan paistijauhelihaa. En enää ikinä halua syödä sika-nautaa.:x
 

Yhteistyössä