Esikoinen hoidoilla, pikkukakkonen luomusti?

Riippuu varmaan siitä mitä on jouduttu hoitamaan ekaa yrittäessä.

Me ei jouduttu esikoista yrittäessä hoitoihin.Tai siis oltiin juuri menossa tutkimuksiin kun tulinkin raskaaksi.Kaksi vuotta yritettiin.
Kun sitten kolmen vuoden päästä esikoisen syntymästä annettiin toiselle "lupa tulla" tulin raskaaksi ekasta kierrosta.
Luulen että mulla oli endo joka vaikeutti raskautumista.
Jälkeenpäin olen ynnännyt oireet sopimaan siihen.
Raskaus ilmeisesti paransi sen sillä sen jälkeen olen ollut helposti sikiävää sorttia.
 
Heippa!
Meidän esikoinen sai alkunsa IVF-hoidolla. Kakkosta yritettiin pakasteesta, tuloksena tuulimuna. Tuulimunan ja sen jälkeisen pahan kotutulehduksen myötä täydellinen luomuylläri eli mahdollista on :)
Periaatteessa ei olisi pitänyt olla mahdollista oikukkaiden ovisten ja huonojen simppojen vuoksi, mutta nyt siis mennään jo rv 27 (26+4).

Tsemiä yritykseen, toivottavasti tuottaa tulosta!
 
Meillä sekä ykkönen että kakkonen ovat hoidoilla (IVF ja ICSIn PAS) saatuja, mutta niin vain huomasin tällä viikolla olevani raskaana ihan luomusti. Yllätys oli iloinen ja onnellinen, mutta todellakin täysi yllätys, sillä minulla spontaanit ovulaatiot ovat todella harvinaisia. Kakkonenkin on nyt jo 1v9kk, ja hänen syntymänsä jälkeen minulla on ollut tasan yhdet kuukautiset, nekin primolutilla käynnistetyt. (Eli ihan täysin ilman hormoneja ei tämäkään raskaus ole alkuaan saanut, mutta ilman varsinaisia hoitoja kuitenkin.)
 

Yhteistyössä