Esikoinen vuodelle 2015

Hopess: harmi että täti tuli kyläileen teillekin. Mutta kuten sanoit niin ainakin uusi kierto edessä :)

Pipiipa: toivottavasti niillä labran testeillä selviäis jotain nyt sit :) helpottaahan se kun saa varman vastauksen eikä mitään ehkää niinku Sassa7 sano :)

Sassa7: ihanaa päättäväisyyttä! :) tsemppi hirmuisesti kiertoon! :)

Omaanapaa: täti tuli ja meni ja nyt vain odotellaan ovista :) mies soitti eilen väestöliiton labraan ja varas ajan että käy antaan näytteen simppanestetutkimukseen :) toivottavasti kaikki on hyvin sillä saralla :) tiedättekö meneekö yksityisellä kauan aikaa että saa tulokset?
 
Mulle tuli yllätysvieroittautuminen tästä palstasta, kun pääsin töihin! Nyt on kp 28 ja alavatsaa on eilisestä asti vihlonut eli eiköhän menkat taas kohta ala. Yritän muistaa käydä päivittämässä tietoja välillä ja katseleen teidänkin kuulumisia, mutta nyt en kerkiä kummempia.

Bumby, jos unohdan käydä päivittämässä tietoni tässä kuussa, niin älä poista minua vielä! Palaan joulukuuksi taas tänne roikkumaan! JA mä toivon tositositositosi kovasti, että tämä nyt todellakin olisi se teidän kuukausi!!!!!
 
Nyt dpo 12, testi nega. Kuukautiset ihan selkeästi tekee tuloaan. Nyt on kyllä mieli täysin maassa ja koko maailma näyttää synkältä... En jaksais mitään, vituttaa ja masentaa! Ei taida koskaan tulla meidän vuoro.
 
Bumby, :hug: Ei ole olossa hurraamista täälläkään. Ihan osaani tyytyneenä odottelin menkkoja alkaviksi enkä edes testannut, kun olin jo omasta olosta niin varma, että en ole raskana. Kävin gynellä tänään, kp 29, ja ultratessa lekuri zoomasi ja ihmetteli, osoitti herneen kokoista läikkää ja sanoi, että tuossa näyttäisi olevan alkava raskaus tai merkki alkavasta vuodosta. No saa kahdesti arvata, kumpaa tämä vauvakuumeilija sen ajatteli olevan ja kumpi se sitten oikeasti oli! Menkat alkoi, eli huomenna ois sitten kp 1/30...
 
Tsemppiä uuteen kiertoon bumpy ja SinSin! Eiköhän meidän kaikkien vuoro tule aikanaan :) ikävää että toiset joutuu odottamaan pitempään kuin toiset :/

On: tänään oli taas punnitus :) -2.4kg viikon aikana ja -11.9kg 8vkk:n aikana yhteensä :) vyötäröltä -11cm ja lantiosta -10cm :) onneksi sentään tämä projekti edistyy :) toivottavasti auttaa myös tässä vauvaprojektissa :)
 
Tsempit täältäkin kaikille tällä haavaa lyhyemmän tikun vetäneille! :hug:

Täällä nyt kp 6/??, harmittaa kun en pysty varmaksi laskeskelemaan vielä tuota kierron pituutta :D Toivottavasti ei nyt ihan loputtoman pitkäksi sitten venyisi. Olen tässä pari päivää ollut vähemmällä netinkäytöllä, kun tuo ukkelin pöytäkonekin meni ja sanoi sipimuksen irti, ollaan tässä tuota uutta masiinaa laitettu käyttökuntoon.

Mies tuossa eräänä iltana viihteeltä kotiin palatessaan rutisti lujaa ja sanoi, että hän toivoisi että tärppäisi heti, ei kuulemma malttaisi millään odottaa että jälkikasvu ilmoittaisi olemassaolostaan :D Jännä juttu tämä ihmisen biologia, olen itse ollut ihan pikkupirpanasta asti sitä mieltä että lapset on kivoja niin kauan kun ne ei ole omia. Mies ollut myös samanluontoinen. Kai se on uskottava, että äiti oli taas oikeassa sanoessaan, että kyllä se mieli joskus muuttuu :D

MooiMama, tuohan on hienosti pudotettu! Tsemppiä kovasti sullekin, uskoisin että vaikuttaa kyllä positiivisesti myös vauvaprojektiinkin:)
 
Voi Bumpy :( varmaan ihan mieli maassa, mutta kyllä se sunki aika koittaa<3 pitää vaan yrittää jaksaa uskoa vaikkei se todellakaan helppoa ole. Tsempit kaikille muilleki!

Mooimama, mahtavia tuloksia!! :)

Ite tässä laskiskelin että ehkäsyn jättämisen jälkeen oon laihtunu 8kg. Osittain tietoisesti mutta samoja kikkoja yritin ehkäsynki aikana eikä mitään silti tapahtunu. 8kg on reilu 10% mulla. Koskakohan mun kannattais alkaa testailee sitä ovista ku viimeks oli ovis EHKÄ vasta kp44? Ehkä vaan alan joskus kp15 ja ramppaan kaupas hakee aina uusia ku testit loppuu eikä viivat vahvistu :D
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

PERJANTAI 7.11.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
bumpy3028/30191/20131 ku, mfo
Cypress2434/??110/2014
diadora2513/3020pco
Dorin297/26210/2014
eläinystävä2751/27-2857/2014
hopess228/276/2013
Intopiukka2915/30-36109/2013mfo
jennnyy2527/27-2829/2014
Mappis_882629/30178/2013
Mantzu_852917/25-35101/2014
ModusOperandi266/??111/2014X
MooiMama259/2875/2014
pipiipa2013/29-338
robusti2918/3565/2014
Sannui2938/24-32175/2013
Sassa7269/4078/2013
satyjo2513/325/2012
~SeaWind~2122/29-314/20141 ku
SinSin291/30106/20131 km
sporttimimmi2810/2956/2014
taikakai3435/26-3174/2014
Tiha2517/2829/2014
tuutikki2244/29110/2014
Tweety872711/3456/2014pcos
valonkantaja24197/27-3432/2014X1 km




HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_
Mak-i


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4.2014
Nissukka26.5.2014
Lumikko89319.5.2014
tibt127.5.2014
vauvatoiveilija31.6.2014
onnenpisara5.6.2014
marita1455.6.2014
evaparadise122.7.2014
Liilja310.7.2014
Malvankukka217.7.2014
puutarhassa101.8.2014
nööse314.8.2014
Minisport1214.8.2014
ttaisku1118.8.2014
Aakku85528.8.2014
Nalat-84?3.9.2014
joa315.9.2014
Boni621.9.2014
Sonde224.9.2014
niiskuilija127.9.2014
Miisa-80173.10.2014
Kuusama5v.7.10.2014
Mar Mar1628.10.2014
evuska329.10.2014
 
Täällä ei tapahu ihmeempiä, dpo3 oletettavasti meneillään.

Ihmetyttää tuo greippimehun litkiminen, kun se VÄHENTI limoja mulla ihan huomattavasti. Ovisplussan päivänä ei tullu minkäänlaisia limoja, pari päivää ennen oli ihan vähän kirkasta limaa havaittavissa, samoin kun pari päivää plussan jälkeen. Viime kierto ilman mehua, ja limaa oli älyttömät määrät. Ei tainnu siis toimia ihan niinkun piti? :D Onko muilla tapahtunu millasia muutoksia, kun on tuota mehua juonu?
 
ModusOperandi unohdin kokonaan toivottaa sinut tervetulleeksi ketjuun, kun päivitn vaan ton listan viimeksi. Eli siis tervetuloa ja toivotaan, ettet joudu kauaa täällä olemaan ;) Ihanaa, että miehesikin on noin innoissaan! Mitä olen ympäristöä ja näitä ketjuja tarkkaillut niin miehet tuppaa usein innostumaan vasta kun raskaus on varmaa. Kai se paremmin heille realisoituu silloin, kun ei kuitenkaan tartte omaa kroppaa kuulostella yrityksen aikana.

Mooimama mahtava tulos kertakaikkiaan! Millä menetelmällä laihdutat? Oliko se vähähiilarisella? Vai ihan terveellä järjellä? :D

sassa7 hieno pudotus sullakin! Itsekkin kun sais edes ton 8 kg pois ni olisin jo aika tyytyväinen. En vaan saa aikaseks ja sit kun oikeasti päätän keventää ja harrastan liikuntaakin jne. niin tuntuu et silti paino ei putoa ei sit millään! Suosittelisin tilaamaan läjän testejä ebaysta. Tilasin ite 30 kpl r-testejä kun ovistestejä on vielä kaapissa ja ne maksoi muistaakseni joku 7e. Saanpahan ihan rauhassa ja pihistelemättä uittaa tikkuja :D Suosittelen kyllä tilaamaan UK:n alueelta eikä esim Kiinasta. Kokemusta on.

SinSin siis toi on niin julmaa!!! : / Että ensin toiveet humahtaa kattoon ja sitten taas raju pudotus. Ja vielä kun se tulee lääkärin suusta! Voin vaan kuvitella ketutusta vuodon alkaessa. Haleja :hug:

On: Ääh että ihminen voi olla tyhmä... oli pakko testata tänäänkin aamulla ja mielestäni sain siihen haamun mutta sit toisaalta ei... Näin sen ihan selvästi, mutta en ole varma näkyikö siinä edes yhtään väriä, tais olla vaan viivanpaikka (vaikka oudon selkeä sellainen). Oli ennemminkin kuin varjo eikä pinkki viiva. Mutta arvaattekos nousiko taas toiveet... Huokaus! :|
Tavallaan vähän sama kuin sulla SinSin kun olin jo satavarma menkoista ni sitten tulee tuollainen pikku asia kiusaamaan. Nyt on taas tosi menkkamaisia jomotteluja, joten eiköhän ne sieltä tule. Huomenna pitäis alkaa kunnon vuoto kun on dpo 14 mutta kyllä mulla yleensä alkaa jo edellisenä päivänä tiputtelu. Sitä odotellessa. Testaan vaikka huomenna vielä pc:llä, jota on yksi kaapissa. Ne ei oo koskaan antanu mulle mitään hämäriä viivanpaikkoja tms.
Se mikä mietityttää ja mikä saikin mut testaamaan, on kova jomottelu oikean munasarjan kohdalla. Tiedän siis juu, että oviksen jälkeen sinne kehittyy keltarauhanen joka se siellä juilii. Keltarauhanenhan surkastuu jos hedelmöittymistä ei ole tapahtunut ja alkaa menkat, tai sitten se alkaa oikein aktiiviseksi ylläpitäessään alkanutta raskautta. Ei oo kyllä yleensä just ennen menkkoja juilinut näin voimakkaasti. Toisaalta oli aika superoviskin kun siellä kaksi folliakin oli, johtuu ehkä siitä. Mutta tietysti päässä pyörii, että eikös sen ois pitäny jo surkastua jos huomenna alkaa vuoto ja voisiko jomottelu enteillä hyvää janiineespäin.
Aaaargh tätä piinaa!!! Noh, onneksi ne menkat on ihan nurkan takana jos ovat ollakseen eli ei tartte kauaa enää piinailla. Kohta saa taas vollata tampooneita esiin kaivaessa.
Oon tosi pirteällä tuulella, enkö :p
 
bumpy, kiitos ja kumarrus! Toivotaan tosiaan että itsekukanenkin pääsisi pikimmiten onnellisten odottajien puolelle :D

Ja joo, olen kans ollut tosi yllättynyt tuon toisen puoliskon innostuksesta. On tosin melko varmasti miehen nyt 2v veljentytöllä osuutta asiaan, on onnistunut ilmeisen onnistuneesti pehmittämään setänsäkin sydämen :D
 
Täällä dpo12 ja kaksi puhdasta negaa testattu. En kyllä vielä menetä toivoa, aion testailla vielä pari kertaa ainakin ja sitten vasta suostun odottamaan menkkoja. Vähän kyllä harmittaa, pettymys suuri verrattuna siihen että vasta YK1 käynnissä :( Noi testit on kyllä olleet herkkyydeltään normaaleita, ei mitään erikoisherkkiä. Että kai vielä voi hiukan elätellä toivoa, että plussa sieltä tässä kierrossa tulisi.
 
OMG APUA!!! Kyllä siihen Pc liuskaan vaan haamu ilmestyi! Ei sitä tartte edes tihrustella vaan ihan selvästi näkyy! Varsinkin kuivuttuaan jäi viiva näkyviin mutta oli se siinä jo ihan testiajallakin! IIK!! Voi ku menkat ei nyt alkais!!! Ravaan koko ajan tsekkaamassa mutta valkkaria vaan ollut toistaiseks.
Munis juilii vieläkin, mikä on kenties lupaavaa koska vois tarkoittaa että keltarauhanen on toiminnassa siellä.
Kokeilin kyllä suihkussa myös tota kohdunnapukkaa ja se ei kyllä ole mitenkään erityisen ylhäällä tai supussa, niinku ymmärtääkseni pitäis olla : /
Pelottaa!!

Tässä vielä kuva. Näettekö tekin???

[/url][/IMG]
 
IIIIIIIIIKKKK myös täältä Bumpy!!!!!! Määkin nään sen! Mää niiiiin toivon että se on nyt tarttunu matkaan ja pysyy myös matkassa!!! <3

Mää bumpy en oo ollu millään ihmedieetillä vaan syöny terveellisesti ja proteiinipainotteisesti :) syön 2-4tunnin välein pieniä aterioita ja yritän juoda runsaasti vettä :) käyn myös spinningissä ja kävelemässä juoksumatolla parin tunnin "lenkkejä" tyhjällä vatsalla aamuisin :) aloitin tän projektin siis yhden kuntosalifirman paras pudottaja-kilpailussa joka loppuu 4vkk:n päästä :) en mää yksin ois saanu aikaiseksi mutta nyt on ollu ryhmän ja personaltrainerin tuki :) toki sit oma mies tukee kotona myös :) mutta vertaistuki on mulle itelle ollu aina hirveän tärkeää :)
 
Heipskukku!

Täällä olen bumby jännäilly sun tilannetta taustalla ja KYLLÄ SIINÄ NÄKYY VIIVA! Enkä sanoisi vain haamuksi! :heart: jesjes! Nyt toivotaan parasta ja testejä uudelleen parin päivän päästä !! Jeeee!

Oli pakko tulla kommentoimaan, kun edelleen päivittäin luen teidän juttuja! Aivan upeita painonpudotussuorituksia MooiMama ja muut! Tsemppiä jatkoonkin ja kyllä tuolla uurastuksella varmasti edesauttaa sitä raskautumista! :) jatkakaa samalla tavalla!

Täällä selvitty riskiviikoista ja saa vihdoin alkaa huokasta helpotuksesta! Jos se raskautta yrittäminen oli stressaavaa, niin en olis uskonut tätä tunnemyrskyä näinä ensimmäisinä 3kuukautena. Käytiin 3 viikkoa sitten np-ultrassa ja siellä pikkanen makoili ja nieleskeli lapsivettä (yök) :D

Mutta en omanapaile täällä enempää! Hirvesti jaksamisia kaikille ja tsemppiä kiertoihin! Myötäelän jokahetkessä edelleen :heart:
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia !
 
Kyllä te ootte kaikki niiiin ihania, kun rohkaisette ja kannustatte!! <3 kiitos!!

Täällä on kyllä ihan jännät housuissa koko ajan! Ihan hirveä pelko et on kemiallinen ja vuoto alkaakin huomenna tai lähipäivinä. Ja seuraava pelko että sama toistuu ku viimeks tai tulee km tms.
Joka tapauksessa en ole täältä menossa mihinkään ennen varhaisultraa jos sinne asti päästään. Viime kerrasta viisastuneena koitan olla intoilematta liian aikaisin. Rentoudun vasta kun kuulen sanat "sydämenlyönnit" ja "kohdun sisällä"! Olen siis edelleen listaa päivittelemässä :)

Ihana kuulla susta ttaisku!!! Ja mahtavaa että kaikki hyvin! Mut hei... uus testi parin päivän päästä my ass!! :D :D luuletko että pystyn olee uittelematta kusitikkuja aamusta iltaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi olkoon Bumby!!! Toivotaan ettei vuoto ala, ja testit vahvistuu.

ON: Täällä menossa kp 12/34. Päivät 3-7 napsin taas soija isoflavonoideja 150mg päivässä. Tuntuu että olo on jotenkin herkempi. Siis eri asiat saattaa alkaa ärsyttää tai itkettää. Tuntuu et joka kierrossa oppii jotain uutta, kun aiemmin e-pillereitä syödessä olo oli jatkuvasti tasainen. Ei ollu kuukautiskipujakaan tms. Kovasti toivois raskautumista, mutta samalla takaraivossa ajatus siitä, että olisin liian onnekas jos onnistuis...
 
Bumby: I know the feeling :D mäki starttasin auton sen ekan PC-testin jälkeen ja suuntasin lähimpään apteekkiin hakemaan Cb-digitestiä :D :D
Mä NIIN toivon tätä teille :heart: mutta niinku sanoit, päivä kerrallaan! Tsemppiää!
 
Jaahas, sieltä ne menkat alko. Saa päivittää kp 1/35 ja yk2. : /

Jos positiivista haetaan niin ovis oli ainakin silloin kun tikuilla sen havaitsin kun meni tasan kaks viikkoa siitä menkkojen alkuun. Mut siitä "kiinnittymisvuodosta" iloitsin liian aikaisin, ehkä se oli vaan sit kiinnittymisyritys.
 
Viimeksi muokattu:
Bumbylla kyllä niin selkeä haamu, ettei sitä voi enää haamuksi sanoa! :D
Ja kyllä se siellä pysyy aivan satavarmasti, tää on se teidän pikkuinen nyt, perkele! (Ja älä kauheasti pelkää sitä kohdunnapukkaa... se voi nimittäin olla ihan miten sattuu ja ymmärtääkseni kovettuu ja nousee vasta pikkuisen myöhemmin).

Täällä odotellaan kieli pitkällä tuloksia noista verihiutaleistani ja sun muista testeistä joita viime viikolla otettiin. Lähinnä, että tietäisi, että miten jatketaan ja jos jatketaan tutkimuksia niin miten ja mitä sieltä sitten löytyy... Lähinnä pieni pelko perseessä, että sieltä ihan taatusti löytyy nyt jotain, ei välttämättä mitään vakavaa, mutta jotain joka venyttää tän lapsiensaantihaaveen kauaksi tulevaisuuteen, koska pitää ryhtyä lääkitsemään jollain myrkyllä minkä kanssa raskaus on nounou. Noh, ajattelen varmaan ihan liian pitkästi nyt, mutta sen näkee sitten. :kieh:
 

Yhteistyössä