~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

joo mie varmaa täs viel kou pv "repeen"tän asian suhteen ja annan tulla suun täydeltä tekstii..oon semmoi et sanon asioista muutaman kerran ja jos joku ei mee jakeluu ni katon aikani sitä touhuu ja sit räjähän..ja sillo ei kannata olla miu lähellä.. :D heh..mut joo kaipa se pittää ottaa vaa härkää sarvista..oottelen ens viikon lekurii ja sen jälkee jos jonku diagnoosin saan ni aijon jutella miehen kaa perin pohjin..
 
Galluppiin: mjuu omistan pari, tai siis omistin kun toisen vehkeen heitin menemään, oli näemmä rikki postista haettaessa..enemmä on sit kaikkia mukavia voiteita jne :D :ashamed:

Tyty vähän klisee sanoa, mutta voimia sinulle! :hug: harmittaa kyllä äärimmäisen paljon sinun puolesta, kun koko ajan odottelin, että sulle se plussa pärähtää..ja tuleehan se, varsinkin kunhan saatte nuo gyne-hommat alta pois :)

oma olo edelleen täysin "tunteeton", jos noin voi sanoa..ei tunnu millekään..ei menkkamaiselle, eikä ainakaan sille, että oisin raskaana..kummallista. noh, ihan hyvä vaan, ettei tässä kierrossa ole mitään suurempia kuviteltuja oireita ja olenkin itseni psyykannut niin hyvin tädin tuloon, että vaikka se harmittaakin, ei se silti ole "maailman loppu" :p
 
Ny ainaskii tuntu masus aiemmin jottain, liekö sit siittä tädin tulosta johtuvaa, vaikkei ny suoranaista menkkakipua ollutkaa. Jos ihmettelette lähetysaikaa,ni mies men töihi noin tunti pari sitten ja mua ei väsytä :D mut kai se on pakko mennä unelle vaikkei väsytäkää :)
 
En tiiä miksi menin testaamaan tänä aamuna erittäin herkäl r-testil..ku menkatkii jo kohta loppu..mut siihen testiin tuli selvä haamu testiajan sisäs.. :/ eli onkohan siit kemiallisesta nyt jäänykkii jottai viel sissää ku testi näyttää haamua..tai sit vaa ei oo hormoni kerenny laskee..outoa..no viimistää ensviikon ultrassa näkee et onko jääny jottai rutkii viel sissää..

Kaamee sade..ja töihi pitäs lähtee |O ei nappaa ei nii yhtää..eilen tuli viesti maskusta et saadaan hakee mein uus keittiönpöytä =) kivaa..

miracle menikkös testaa tänä aamuna?
 
huomenta!

Joo, tulee nukuttua tämmösenä työttömänä renttuna aina ihan liian pitkään!!! :ashamed: :LOL:

Lämmöt tänä aamuna kp 28/28 mitattuna edelleen 36,7. Ihan hyvä siis... noh jännityksellä odotamme meinaako tät saapua vai ei... :) Mtäs meinaatte, jos testaan huomenna (siis jos menkat ei ala) niin näkyykö siinä haamua vai ihan kunnon viiva? :p Pakko kai hakee apteekista huomenna pari aconin herkkää sit viikonloppua varten!!
 
Ihanaa, miun homppeli työkaveri soitti äskö ja kysyi haluanko vapaapäivän :saint: Jihuu, ihanaa saa vain loikoilla :p
ostin eilen salaa suklaata että voin herkutella mutta sitte unohdin sen kaappiin joten nyt on sitte hyvä päivä mussuttaa suklaata, ja jos kävis jonku vaavi lehden ostaa...

joo tosiaan miulla on ihan tosissaa homppeli työkaveri, on tosi kiva ei siinä mitään, huvittaa vaan ku se on niin neiti :LOL: nii ja vähän nauroin ekana päivänä ku se tuli töihin et moi, mä oon ****, mä voin olla sun oma homoystis :LOL: :LOL:

 
noniin. omanapa tuli käsiteltyä tuossa edellisessä viestissä... :ashamed: :headwall: Sori!

Tyty, toivottavasti sinne ei oo jääny mitään sisälle. Kaavintaan joutuminen ei olis kiva juttu! :hug: :hug: Mut voihan se olla et ei vaan hormoni oo laskenu!

Mersey, kyllä mun mielestä joka kuukaus joku plussa on napsahtanu testiin. :) Joinain kuukausina useitakin! Et kyl tää hyvä pinkka on! :) Jossain vaiheessa oli laskettu viel keskiarvokin, ja pyöri siin 3,5-4 kk hujakoilla. Et siinä ajassa oli aina plussattu.

mircale mä oon niin ylpee susta kun et viel testannu! Testataan sitten vasta jos täti on myöhässä! :D
 
elinamaria joo onhan se yleinen..ja miulta löytyy monta oirettakin siihen viitaten: kovat menkka kivut jo pari pv ennen vuotoo, ikias ja selkäkivut(iskias todettu jo usempi vuos sitte) vuotohäiriöt ja välvuodot..kysta oli vuos sitte..eli olen aika varma et ku ens viikol meen lekurii ni ne sanois et endo olis.. :/ vaik sitä ei välttämättä ultral huomaakkaa..se vaan haittaa lapsen saantii huomattavasti..
 
Hellou tytsyt! :) Hih olin tuossa heti herättyäni siskon lapsia vahtimassa,ai että oli mukavaa.Pikkunen rakenti mulle majan ja mie nukuin :D leikittiin kotista.
Tänään olis siskon muutto edessä,jippii.Ja meillä kuun lopussa :p

miracle kiitos päivittelystä ja haleja kovasti :hug:

Ja kaikille myös tooosiii paljon plussa tuulia :heart: Minua ei sinäänsä enää harmita ettei pääse yrittää,jotenkin on helpottunut olo kun pääsee hoitaa ihtesä kuntoon :heart: hih

Ja kaikille naisille halit myös :hug:
Hyvää ja lämmintä kesää! B)
 
Juu en oo testannu. Enkä testaakaan :) JESH!!! Sainpas säästettyy testin, ni ei turhuuteen menny :p Eli eli.. tännää tuas vähä tuhrua ja ny sitä ol hitusen enempi, vaikka nytkin ol aika vähän. Ja mahakipuilua tai semmost painon tunnetta tai outoo tunnetta on, ei varsinaista menkkakipua, mut näin se täti ain tullee. Oon jo psyykannu itteni nii hyvin ens kiertoon, et ei tunnu ennee missää :D Huomen siis tipun mie tuonne kp ykköseen, mut hälläkös sil nii väliä ooB)
 
Hei kaikille :wave:
Täältä lähtee kaikille voima :hug: Anteeksi, jos en enempää osaa lohduttaa!!!
Niin anteeksi, vielä tämän viestin omanapaisuuteni, mutta olen vaan niin iloinen.
Eilen laskeskelin kp:ta ja kas kummaa ovista pukkais ilmeisemminkin tälle viikonlopulle ja mies lähtee vasta maanantaina. Eli toivoa ei olla menetetty tässä kuussa :D Kerkeemme vielä ennen siipan lähtöä laittaa simpat taistelutantereelle tätiä vastaan. :heart:
 
miracle eiköhän sitä uskaltais jo siihen siirtyä kun apteekin omallakin tuli jo kaksi viivaa. Ei yhtä vahvoja mutta selkeästi kuitenkin. Odotus puolelle en vielä uskaltaudu jos saisin teidän seurassa vielä hetkisen lusmuilla....? =)
 
Nyt on niin ihana ja virkeä olo... käytiin äitin kans shoppailemassa loman alkajaisten kunniaksi... Ja samalla pistäydyttiin samalla terangilla sidukat juomassa. Ai, että teki hyvää. En malta odottaa viikonloppua, voin nimittäin lähteä ulkoiluttamaan uusia korkkareita... :D :p
 

Yhteistyössä