~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

HUHHUH sain vaivalla luettua kaikki tekstit, kyllä työ ootte eri nopeita :D

Tervetuloa uuden uutukaiset ja xAnnax himmuisesti onnewa ja vauvaliimaa :)
:hug: :hug: tädin riivaamille :hug: :hug:

).( Täällä eilen laitettu virallisesti ensimmäiset simpat matkaan :D heh, sitte venkuilin selällee jalat katossa, vaikkei oviskaa oo vielä mut kuitennii ;) ukko vaa kysy että onko tuo sieltä kaksplussan kikka kolmosten palstalta :LOL: mie vaan: et ei kunhan venyttelen :ashamed:
Nyt oon ihan viikonloppuleskenä ja sit sunnuntaina meinasin käydä tikuttelee ja myöskin heiluttelemaan peittoja :D
 
Henuliini Niinpä :)

mie ku kävin äsken veskis nii sitä oli paljon enemmän ihan pissan mukana tuli rusehtavaa vuotoa. just sellasta vähän limasen näköstä mut ei vetelää kuiteskaa. :) Että kahtoo nyt mitä tää meinaa... Mullahan on kp nyt 13? kait.. eli kai se ehkä vois olla ovis jos kroppa on saanu kiinni pillereiden jätön tai sit se viel miettii :D

Uusille taas tervetuloa =)

Muoks: Eiks xAnnax ollukkaan uus :D ??
 
Siniviuhka niinpä, se saattaa olla:p
ääh mua väsyttää hirveenä.avokkikin on viel siskon muuttoo tekemässä,ku mie tänään ja eilen autoin :) Ja nikon veli käymässä taas.hmmp.. Kai se pitää vetäytyä sohvalle löhöilee.
 
Onnea xAnnax! Lisää vaan plussia kaikille!

ElinaMaria: Miun menkatkin oli oudot! Mitä ihmettä täällä tapahtuu! :eek:

Duffylle paranemisia! Monethan flunssautuu kun tulee raskaaksi...

Minä: Ois kysymys Teroluteista. Tietääkö/osaako arvailla joku: Eli kierto on nyt 41 päivää, ja kun alotan terolutit, kierto lyhenee (toivottavasti) huomattavasti. Eli miun ovis ois normaalisti vasta sillon, kun Tero-kierto on jo loppunut.
Eli kuinka nuo terot toimii? Aikaistaako ne ovista?
Tuolla nuo lääkkeet polttelevat laukussa. Vielä 9 päivää ekaan teroon.

Mulla on taas viikonloppu töitä, pitkäaikais sairaitten parissa.
Sit seuraa vika lomaviikko. Jee! :D

-B
 
KIITOKSET tuhannesti kaikille onnitteluista! :) Tää on kyllä niin hieno olotila, kun vaan ajattelee, että on pieni kyydissä ;). Toivon, että kaikki te saatte mahdollisimman pian kanssa plussan testiin.
Sannya: Oon ollut yk 1 asti mukana, mutta en ehdi kovasti kirjottelemaan :(. niin ja nyt oli se reissu. Mulla oli yk4 vain 19 päivää ja tuhrua kesti melkein kaksi viikkoa. Gyne määräs terot 2kk, sen jlk yksi normaali kierto ja nyt tuli plussa. Mulla oli ainakin kroppa ihan sekaisin niistä pillereistä, jota olin ehtinyt syömään lähemmäs 8 vuotta! hui! ei enää koskaan niitä!
Mutta kiitos kaikille ja odottelen teitiä plussapinossa! =) Maalismassuihin mahtuu ainakin vielä kovin ;).
 
Rva B, terot ei TODELLAKAAN aikaista ovista.. muista et terot ESTÄÄ oviksen! Eli teroja tulee alkaa syödä vasta oviksen jälkeen!! Muutoin voi jäädä plussa saamatta! Ja se auttaa myös kaiketi kiinnittymisessä, jos hedelmöitys tapahtuukin. Eli jos kierto muutoin vain pitenee, ni sillon tulee vaan tarkastaa ettei oo raskaana ja sit aloittaa ne, jollon menkat sit niiden avulla saadaan yleensä tulemaan.

Voi himpulan piuvut!! Ny meikällä lähtee JÄRKI!!! Olettaen siis et mullakii semmone joskus ollunna :D Siis menkat ei oo VIELÄKÄÄ alkanu!! Mitä ihmettä tää on!! Ei oo menkkakipujakaan ees!! Eli ei yhtää ees tunnu siltä, et kroppa yrittäs vuotoo saada ulos. Nytkii otin kupin pois ni ol vaa pienen pienesti ruskeeta tuhrua.. kohta kyl mie en ala, en ollenkaa!!

 
mulla on ongelma, josta jo mirikselle kerkesinki mainita, mutta tahdon nyt mahdollisimman monen mielipiteen asiaan :D

eli, mulla ois nyt dpo 11 ja menkat alkais su/ke välillä, jos alkais.. siinäpä se ongelma onkin, että huomenna todennäköisesti menen sukulaisen luo yöksi ja tiedän, että siellä sitte pitäis ottaa olutta.. en vaan tiedä voinko? tai kannattaisko?
enkä oikein usko, että testi näyttäis mitään jos nyt testaisinkin..
:| :| B)
 
miracle: ootko tehny testiä? tai sit se vaan tuhruttelee siihen saakka ko hanat aukee..

siniviuhka: mun mielipide on se, että jos tekee mieli niin muutaman voi kyllä ottaa (kuhan et kaatokänniä vedä :p ) kyllä asioilla on tarkoitus tapahtua ajallaan, en usko että parista kaljasta voi olla plussaus kiinni. tää on toki vaan mun mielipide mutta normaalia elämää plussaan asti ;)
 
Heipat kaikille pitkästä aikaa! =) Tosi tosi tosi paljon ONNEA kaikille plussanneille
:heart: :flower:

Tervetuloa kaikille uusille, ketkä ovat kuukauden poissaoloni aikana joukkoon liittyneet!! =)

ON: Mä olen tuuminut, et vaiks olen palstatauolla niin itsellä on helpompi olla perillä kp:stä ja yk:sta kun ne voi helposti tsekata listasta eli mut vois lykätä takas sinne listaan. Yrityskin kun on koko ajan käynnissä :p Nyt kp 32/ 32-33 yk4. Edellinen kierto venyi stressin takia kp 54 saakka enkä sitä siksi nyt noteeraa.

 
siniviuhka, kyllä sä muutaman oluen voit ottaa ihan rennosti mun mielestä. =) Eihän siinä tuu ku hulluks päästään jos kuvittelee aina puolet kuukaudesta olevansa raskaana ja elää sen mukaan... Tai mä tulisin! :LOL:

Tervetuloa takaisin Louvre! :heart: :flower:

mikä ihmeen juttu tää on? miraclen, mun ja rva b:n menkat kaikki ihan sekasin!! :LOL: Mulla ei siis vieläkään menkkoja näy. Mut hassua on se, et ne alko eilen kellontarkasti kuten aina, eli illalla kymmenen aikaan. Sitten pieni liraus, eikä sen jälkeen merkkiäkään! :eek: Huhuu? Missä on menkat?

menkkakipuja ei oo, mitään oloja ei oo... :kieh: :headwall: voi huokaus... mitähän sitä sitten oikein ajattelisi tästä kaikesta?! joojoo.... pitää oottaa. Noniin. mä ootan viel huomisen, ja jos ei menkkoja kuulu niin sunnuntaina testiä kehiin. :/
 
Joo mul samalailla :D Tuhruttanu jo neljättä pvää ERITTÄI vähän, nyt vuoto muuttunu taas vain ruskeeks.. mut jospa se kohta älyis muuttua runsaaks, meenkin koht taas tarkistaa :p Mut outoo on kyl sekin et minkäänlaisia kipuja ei oo! Tädit on seonnu!! Varokaa niitä!! :LOL: :kieh:
 
Ja toi kolme pvää tuhrua on iha tavallist mulle ja nii ois tää neljäkin mut ko tänää piti olla et ois menkat alkanu kunnol.. Ko 19. ja 20. pvä ol kipuja ja sillo kyl oli ovis! Lämmötki nous siittä parin pvän päästä! Tai sit ovis ol vaa pari pvää myöhemmi eikä muka kipuillu sillo enää.. .Ja sit alkaa menkat kunnol vast huomen tai jottai.. pimeetä :p :D B)
 


5.7.2008




Laala...................... kp 149/??.......................................yk 1



Kride........................kp 45/20-30..................................yk 3
Kauris-82.................kp 39/28-35..................................yk 3
Santtuli....................kp 37/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 37/26-35..................................yk 5
Humu82..................kp 33/27-33.....................................yk 3
Louvre...................kp 33/32-33.....................................yk4




ElinaMaria..............kp 30/28..............................................yk 5
Talvis.......................kp 28/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 28/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 28/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 28/27-28.....................................yk 4
Siniviuhka............... kp 25/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 24/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 24/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 23/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 23/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 22/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 22/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 22/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 20/28.............................................yk 13



TinyAngel.................kp 17/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 16/28-35.......................................yk 3
Suunnistaja.............kp 15/26-28........................................yk 4
johanna83...............kp 13/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 12/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 11/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 11/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 11/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 10/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 10/34..............................................yk1



Mersey.....................kp 9/30.............................................yk 5
outsa5.....................kp 8/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 8/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 7/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 4/28-33...................................... yk 4
Sannya.....................kp 2/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
miracle....................kp 1/28.............................yk 4(yht.yk 7)
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31

kesk.arvo = yk 4,68 (187/40)


 
miracle... mä en kyl pitäis tuota kp 3 enää mitenkään luotettavana... :ashamed: laita siihen vaikka huomiselle kp 30/28. Katotaan missä vaiheessa se sitten tulee se kp1. :/ Kiitos miljoonasti kun taas päivitit listaa! :flower:
 

Yhteistyössä