~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

mie ny jätin itelleni TAAS kp1:sen listalle :D Ko jospa huomen ne menkat tulis :whistle: Sit kummiskii aamul tuun sanoo iha möks möksinä et nonii, sieltä se täti tul.. Äske tul iha mielettömä kuuma yhtäkkii ja mies sano et sil ei oo yhtää kuuma vaikkei sil oo ko bokserit pääl :D Iha pimeetä :p mut jospa se on vaa se täti.. ny o jotai tuntemuksii masussaki mut ei ota selkoo onks ne niit tätikouristuksia :D Noh, huomen se tulee kummiskii :)
 
EM, :LOL: Juu, jospa se oiskii lussa ja siks ei viel menkat tuu!! :) Vähä ois kyl vuosisadan ylläri mulle jos plussaisinkii :D Mut en mie kyl usko, en sit yhtään.. Tättärä sieltä tullee huomen :) Ja se ei mikkää yllätys ookaa :p

öitä kaikille!! :wave:
 
Meillä on ollut tänään ilon ja onnen täyteinen päivä; Munatorvet ovat auki! Tutkimuksessa selvisi että molemmissa on virtausta, mutta oikeassa munatorvessa tai sen vieressä on 10 cm nestekerääntymä. Tilannetta seuraillaan, ja lisää tutkitaan, mutta mikä parasta, toivoa omasta vauvasta ei tarvitse heittää!!! :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
xAnnax paljon onnea plussasta..

Oli siinä taas lukemista kun oli iltavuorossa töissä.
Tänne ei ihmeempää.. Sain tänään laatikollisen todella hyviä mansikoita, enkä tiedä jaksanko niitä tänään laittaa vai jätänkö huomiseen ja toivon, että mies on tuhonnut edes osan päivän aikana.. Eli huomenna aamuvuoroon..

KP
 
miracle Laita mulle kp1/12,tai sillee miten pitääkin.Ihan sen takii että pysyn perässä.Kiitos taas jos voit :heart:

Eli mulla alko tänään menkat taas ja sit mulla alko viimeks 22.6 ja loppu 27.6. :D nytku menin saunaa nii ihan yli laitojen oli tulossa nesteet :D Elikkäs kroppa on vähän sekaisin :p
 
:) mies sanoi äsken, kun halasi minua, että olen tulikuuma :D vaikka mulla itsellä ei oo kyllä ollenkaa liian kuuma :D :D

hitsinpimpulat...mies suostuttelis tekee testiä huomisaamuna, nii sit vois ainakii muuttaa suunnitelmia jos ees haamujenhaamu näkyis..testinä ois toi kotitesti.fi:n 10..
huoh..vaikka negahan se on, testaanpa millon tahansa.täti tulee kuitenki ma/ti...
 
lumikeiju ihania uutisia :hug:
kiharapää huomenna päivä uusi, koskaan ei saa sanoa ei koskaan :hug: :heart: :hug:

siniviuhka pian pian, testaa, päästään jännityksestä :D

on: eipä juuri uutta, ovista odotellessa, HEI kui paljo ootte juonu sitä greippi mehua päivässä :ashamed: pakko oli käydä ostaa, ja oli muute toi rybb & deckersin greippi oikeestaan aikas hyvää :D
 
Siniviuhka.... testasitko? :p
Niin ja onnea xAnnax!!! :D :D
KP pitäiskö teidän pitää vähän taukoa tästä projektista? Jos taas muutaman kuukauden päästä tuntuis hyvältä jatkaa? :hug:
miragle88 mä join lasillisen päivässä. :) Ja sillon ainakin autto mua bongaamaan ne ovislimat ihan täydellisesti.
Sannya sullapa on lyhyt kierto! :| toivotaan että tasottuis pikkuhiljaa.

ON: kuukupin laitoin yöksi mutta tyhjää täynnä se oli. Tai no siel oli sellasta kirkasta valkkaria kylä... :/ Mä en ymmärrä mikä se torstain liruvuoto oikein oli?! :eek:
Kahvista taas puolet jäi kuppiin kun maistu niin pahalta. :x voi mun pientä sievää päätäni, joka keksii näitä 'oireita' ... Huomenna aamulla testaan jos ei ala menkat uudestaan tän päivän aikana. :wave:
 
huomenia vaan..
testasin juu ja negahan se tietenkin, kuten arvelinkin..täysin tyylipuhdas :p
noh, vielä en luovu toivosta, sitten vasta kun se naispaholainen alkaa kummittelemaan..eipähän tuo nega yllätyksenä tullut, tuskin muutenkaan ( eilen siis laskuvirhe, tänään dpo 11 ) mitään näkyisi näin lyhyelle ajalle.

EM pahus vieköön kun en pääse koneelle seuraavan kerran kuin vasta huomis iltana..jään taas viimeiseksi kuulemaan hyvistä uutisista :D :D ;)

ps. vielä ei ainakaan ole tullut tuhruntuhrua, joten toivottavasti kierto olis edes vähän pidempi kuin sen 26 päivää.. tissit on hiukan verran kipeät, mutta ei oo yhtään sellanen menkkafiilis, vaikka normaalisti mahaan alkaa vääntämään jo viikkoa ennen..
 
sinivuhka noh, sulla on vielä aikaa plussata!! :D ja otat sillai rauhallisesti juhlissa niin eiköhän se siitä. :) Jos et nyt ihan ryyppäämään ratkea niin ei se maata kaada! :)
Kiitos vaan, mä en oo niin varma niistä hyvistä uutisista... :ashamed:
 
ElinaMaria juu en usko, että mitään känniä edes vedän :D jos pari kultalonkeroa joisi, kylmänä ihan mahdottoman hyvää :) saattaisit muuten miraclekin tykätä, jos kerran pidät energiajuomista! maistuu ko. ihan batterrylle :D

kummallista kun en ota yhtään selkoa mun maha-tuntemuksista..tuntuu sellasta vihlomista/pistelemistä, muttei yhtää sellasta "suolet solmuun" vääntöä..jos aatellaa et maanantaina alkais menkat nii todellakin normaalisti oisin nyt jo kaksinkerroin kivusta..hiton täti, minnekä lienet hävittäny mun menkkaoireet :kieh:
 
täällä mennään kai jo 28/25! eka kierto aikoihin ilman mitään poppakonsteja (ei tikutusta, greippimehua, vitamiineja) ja takana todella kostea juhannus.. huomenna testaan jos ei menkat vielä oo tullu. Mutta kun sitä vaan ei tässä vaiheessa (yk14) oikein osaa uskoa että voisi tulla raskaaksi.. Mua välillä palelee, vaikka onkin hiki. Nenä on ollu tukossa jo toista viikkoa. Mahassa ei tunnu oikeestaan miltään, joskus iltasella nipistelee ja painaa. Tissit on raskaat, mutta ei niin kauhean kipeet...
Viikolla oon nukkunu 10h/yö ja koko ajan on nälkä.

Huomenna testaan, jos tarvetta! :D

ElinaMaria: kylläpä sulla on jännä tilanne! Toivon todella, että plussaat kaikesta huolimatta! :heart:
 
oho arabel!! Sullapa on lupaavat oireet! Plussatuulia!!++++++:whistle:

Sannya, jos mie merkihen 1/?? ko eihää tuo 12 kummiskaa tule olemaan se lopulline.. Ko kroppa vaan hakee sitä kiertoaan viel. Eli käviskö niin?

Tääl alko menkat "mukavien" kipujen kera, eli VIIMEIN uuteen kiertoon!! Joha tätä odotettiinkin!! Pitäsköhä mu käydä siel gynellä, jos antais niit teroja kierron tasaamiseen.. ei tää 4 pvän tuhruttelu oo kivaa!! :snotty: Ja siit oon ilone kyl et täs kierros en testannu lainkaan!! Eli en viihtinä ko sitä tuhruu nii aikasi alko tulee. Ja hyvä näin, ni on kaks testii jemmassa tätä kiertoo varte :)
 
Heippa!

Taisin eilen pongata oviksen.. kuitenkin kierto 22/.. Viimekierrossa samoihin aikoihin ja siitä tasan 14 päivän päästä menkat..vas.puolella vihlaisin sykleittäin.. jos ei olis ollu vasemmalla puolella niin olisin luullu et umppari puhkee.. samanlainen viimekierrossa.. ja kipu loppui yhtä noeasti kun tulikin.. koitin googlettaa ja kuulemma ovis voi tulla vasta tolloin ja pillereiden lopettamisen jälkeen hyvinkin kivuliaana.. en kuitenkaan tikuttanut, koska ei ollu ennään tikkuja ja apteekkiin en jaksanu lähteä.. :(
Kahden viikon päästä sen sit tietää jos eileen jotain tapahtui.. joko menkat tai joatin aivan muuta..
 
moikka ja hyvää lauantaita kaikille!

En oo kerennyt täällä käymään kun ollaan mieheni kanssa tehty tuota meidän autotallia.
Vihdoistaviimein varaston lattia nyt kunnossa...vielä ois kova urakka autotallin lattian kanssa..huh! on tuo likaista hommaa!!!

  • halit ja tsempit kaikille uuteen kiertoon meneville


    ja onnea Nanniina ja xannax


    ja onnea Nera-85 uudesta kodista. Kyllä se loppu kuu tulee nopeammin kuin osaat arvatakkaan.


    minulla on ollut outoja mahan nipistelyjä..varsinkin kun oon tehnyt tuota raskasta hommaa (lattian hiomista)
    Ne on semmoisia nopeita vihlaisuja, kait hieman polttaviakin. Mutta ei ne satu kuitenkaan hirveesti. Niitä on niin vasemmalla kuin oikeallakin puolella suunnilleen navan korkeudella mutta mahan sivuilla...outoa...mitäköhän se oikein on. tänään viimeksi vihlaisi vasemmalta puolelta pari kertaa.
 

Yhteistyössä