~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Chamorphis
miracle älä sä ystävä hyvä sitä murehdi jos et jaksa olla täysillä mukana toisten onnessa! :hug: Onhan se ihan ymmärrettävää, ettei jaksa toisten hehkutusta aina kuunnella varsinkin jos ittellä sattuu oleen vaikeemmat ajat. Sä oot yleensä niin positiivinen ja aina kannustamas muita, että on sullekkin ihan sallittua olla joskus myrtsinä! :D
 
EM äläs nyt.. häntä pystyyn... :hug: mä luulen et alan ite loppuviikosta kans kaivelee niitä oljenkorsia...

nyt kp 30 ja muistan taas miten kahdella edellisellä kierrolla täs vaihees oli ihan täpinöis ja pari viikkoo meni vielä ennen ku menkat loppujen lopuks alko.. pelottaa, et jos taas menkat lykkääntyy ja lykkääntyy enkä ovuloi... :( ja nyt kun vielä olin huomaavinani eroa kahteen edelliseen yritykseen.. koko aika nippaili ja kouri ja nyt ei niin mitään. oon aina ajatuksissani ajatellukki et tärppi tulee kolmannest kierrost...

perkele ku ei oo testii...
 
Täällä kans yks Maria toiselta nimeltään :wave:
Meni taas viikonloppu mukavasti miehen kainalossa, ettei paljo tänne kerinny vilkuileenkaan. Sitte ku te ootte vielä nii himokirjottajia, että tullee tekstiä iha julmetusti aina, nii ehän mie ennää kärryillä pysy teijän kanssa ollenkaa... Nyt on taas hyvä lueskella ku töissä oon, eikä oo nii yhtikäs mittää tekemistä. :)
Voi itku ku sitä oottaa ja toivoo tuota raskautumista nii paljo, et koko ajan tullee tarkkailtua omaa kroppaa ja mietittyä että entä jos... Vaikka tiiän itekki et mulla on tämän kierron suhteen mahollisuudet iha olemattoman pienet, ku ei se ukko oo koskaa sillon täällä ku pitäis. :p Nyt vaan on jatkunu tuo vasemman puoleinen alamahan nipistely ja rinnatki on edelleen arat. Tosin eihän tässä nyt kauaa ole tädinkään tuloon, et niimpä nii... Tosin nyt viikonloppuna vihlo alamasua vaan enempi just puputtelun jälkeen, mut tuskinpa se mitää meinaa... Sorppa ku oon nii pessimistinen ja jauhan vaan itestäni. :ashamed:
 
mirkku En miekään yleensä hommaile saunassa, mut nyt vaan himot iski. Ja, kun ties et kolmeen viikkoon ei nähdä. Niin sillloin se ei katso aikaa eikä paikkaa. :p Nyt vaan toivotaan, et ois tärpänny, oviksesta en ole yhtään varma. :ashamed:

Mä olen toiselta nimeltäni Maaria. Melkein sama, mut kummiskaan :)
 
Dadde, no miulla kyl kahtoo paikan ees koska se o mu mielest vaa erittäin epämiellyttävää saunas puuhailla :D Mikäs siinä jos on miellyttävä paikka, mut ite en vaa nauti yhtää ku sillo ei saa henkee ja sattuu paikkoihin ni ei oo mu juttu :p
 
Miracle Oli meillä toki saunan ovi auki, ettei ihan ilma loppu kokonaan.. Ja takaapäin siel on aika kiva ja näppärä olla... lauteilla se on sellasta nyhräämistä. Mut loppu ottelu pidettiin pehmosessa sängyssä.
 
Niin ja :hug: halauksia, sinulle!! Elä palstaystäväiseni masennu epätoivoon. ymmärretäväähän se on, et jossain vaiheessa tulee olo, "miks ei onnistu" Ja totta kai se vie aikaa, et vanhat haavat arpeutuu. Kaikilla on lupa, joskus olla mieli maassa, jopa sinun kaltaisilla superkannustaja tukihenkilöillä. Sä osaat olla ihanan optimisti/realisti! se on hieno taito.!

muoks. Unohti miraclen nimi edestä.. ja tottahan toki tämä on tarkoitettu kaikille, mut enemmän mirkulle! :D
 
daadeli Asiakkaat oli taas niin naama norsun vit*lla että huh huh, mikään ei ollu hyvin.. kamala kiire ja pään, selän ja jalkojen särky. sitte tuo vuokraisäntä tulee vielä vittuilemaan niin siinäpä sitä :'(

Kiitos halista, :heart:
 
miragle88, (argh ko meinaan välil men sekasin ko kahton et mulle kommentoidaan mut sit lukeekin miraGle!!murr!! :kieh: ) mäki aiemmi olin tommoses työs mis asiakkaat ol aika vaikeita ajoittain, mut jostai syystä mulla taasen ol helpompi niide kans olla kuin ikävien työkavereiden :D Johtu ehk siit, et olin harjottelija ni mua koheltii harjottelijan laillakin työkamujen keskuudes..
Mut elä sie välitä vaikeista asiakkaista, niil o itellää vaa huono päivä... yritä aatel positiivisesti et no ny ne sai ainaskii purkaa itteensä ja jos olisivat sit jatkos mukavampia :saint:
 
Joo, joskus ei kyl tarvitse paljoa... mulla meinas kans masennus iskeä, kun tuon ukkelin vein sinne. mutta onneksi ystävät tulivat pelastamaan vasta tehtyjen muffinsien ja termarissa keitetyn kahvin kanssa. Mieli on jo parempi.
Ja sain koirat samalla takasin, olleet hoidossa eilisestä lähtien. Niin hirmunen ikävä niitäkin ollut!
 

Yhteistyössä