~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

kummallekin mirkulle Mie meen kans teistä ihan sekaisin. Jossain vaiheessa luulin, et miraClella on koira. mut tarkemmin luettuani niin hoksasin, et se olikin miraGlella. :LOL: Ja sit oon myös kattonu, et itsekseen hömpät keskustelevat. Kun en öö tarkemmin tuota nikkiä kattonu :ashamed:
 
Miracle Mie varmaan pussaan, kuolaan ja halaan rassukan ihan rikki, kun se tulee ekoille lomille. Ja tää alkuhan se on ihan vaikeinta. Kun nyt ollan vuosi asuttu yhdessä, niin melkeinpä ollaan joka päivä nähty.
mut samalla tää ero tekee hyvää, osaa arvostaa oikeesti toista ja rauhallisia kotihetkiä toisen kainssa. luulen, et tää armeijaan meno vaan parantaa meidän suhdetta
 
Dadde, juu eiköhän se sitä tee :) Voin vaa kuvitella sun ikävääs.. Meinaa viimeks ko kävin jkl:ssä opparin takia vaan PVÄN, ni purskahin itkuun junassa ko koko ajan meni kauemmaks toisesta... :p Mut sit hellitti ko ties et vaa pvä erossa.. Sit kolmisen pvää ku ollu jossai ni iha outoo ja alkaa kiukuttaa ko ei sen toisen kans saa olla vaiks kuin haluis. Mut toivotaan et se pian ohi menee, ja pian on mies kotona taas :hug: Tuut tänne ain höpisee ja kattelee juttuja ni jospa se siittä helpottais :hug:
 
Daadeli Mie voin ny parin kuukauden kokemuksesta sannoo, et alkuunsa se on tosi vaikeeta ja on iha hirmunen ikävä, ku toinen ei ookaan siinä vieressä koko ajan. Mutta loppujen lopuksi siihen tosi pian tottuuki. Edelleen mie täällä viikot aina ikävöin, mut on se nii ihana sitte hautautua toisen kainaloon, kun se tulee viikonlopuksi kotio. :) :heart: Kyllä sitä osaa enempi arvostaakki niitä yhteisiä hetkiä. Meillä vaan on semmonen ero tuossa, et tälle kaukosuhteelle ei tiiä loppua, ku mies on kuitenki vakituisen työsuhteen saanu. No mie meen aina sitte sen tykö kunhan nyt lomalle pääsen elokuun alusta. :)
 
hihii!! mitäs mä nytkin teen koko ajan :LOL: Imuri on odottanut vuoroon tuossa lattialla siitä lähtien, kun kaverit lähti pois. mut on juminu tähän koneelle.. ja APUA hoksasin, et meil on vuosi päivä kihloihin menosta, just tänään. 7.7. eikä se edes oo täällä... Miten mul voi olla näin huonomuisti, en edes muistanu mainita asiasta. nyt meen kyl laittaa sille viestiä, toiv. se jossain vaiheessa voi vastata.
 
mä voisin omasta kokemuksesta sanoa että tuo erossa oleminen on rankkaa, mutta se on myös mun mielestä hyvä koetinkivi. Siis jos sen ajan selviää hyvin ja parisuhde kukoistaa, niin selviää melkein mistä vaan. :heart: Ja pieni ero tekee välillä oikeesti ihan hyvää. Meilläkin on takana jo yli 6 vuotta seurustelua, josta ehkä noin puolet on asuttu eri osotteissa... no ei ehkä ihan niin paljon.

Ja ei voi koskaan kaivata toista jos ei ole koskaan erossa. :heart: :D
 
Nyt laitoin, imelänrakkausviestin mussukalle, et sen puhelin varmaan sulaa :D Mut nyt oikeesti meen imuroimaan, se kattoo mua niin syyttävästi tuolla eteisessä, et ihan hävettää. rassukka varmaan kaksi tuntia odottanut, et pääsee töihin. Ja sen jälkeen tyttöjen grillaus iltaan. :wave: palaillaan myöhemmin! :hug:
 
Mekin on oltu yhessä jo reilu 7 vuotta, mut silti määkin oon semmonen pösilö et samantien ku toinen laittaa kotioven kiinni, nii tulee iha hirvee ikävä. :) Ja se on parasta ku voi lähetellä ja saada toiselta kaikkia ihkuja lällynlälly viestejä. :) Voi nyt tuli hirmu halipula!
 
moikka kaikille!Mikäs ihme mua nyt vaivaa?!!?
Eilen yöllä valvotti maha kipuilu...tai se on semmoista hassua kuin maha ois täynnä. Kuin jotain "painetta" ois mahassa. En osaa oikein selittää...Ja sama jatkui tänään.. lisäksi nippailuja joka puolella mahaa, hetkittäin hieman kuvottava olo,maha taitaa olla hieman turvoksissakin...
 
TA ei se mikään mahatulehdus oo vaan hyvänlaatuinen kasvain , joka poistuu itsestään tai autettuna 9kk päästä;) :p

Tervetuloo melisha ja humulle onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu! :flower: :flower:

Chamorphis waude! oot varmasti ikionnellinen..mä oisin kans.. :heart:

Pidin tänään sylissä vastasyntynyttä vauvaa ja olin aivan liikuttunut..mä "kuolisin" onnesta jos saisin oman joskus syliini..huoh..
 
Daadeli näinköhän mä sut lauantai-yönä? :D tuntuu, että vilaukselta näin, mutta koska oli nii hämärää niin en ole yhtään varma :D paikassa tiedätkyllämissä, eikä siitä sen enempää :D

no pahusvie, mun kuvan on nähny liian moni :D en oo enää nii "mystinen" :D :D mä en osaa aatella kenestäkää mitää, en omaa nii hyvää mielikuvaa..muutamien henkilöiden kuvan oon nähnyt ja yhden ihan livenäkin, että heistä ainakin on paha mennä sanomaan mitään..

tänään oon ollu liian iloinen, oon varma, että tapahtuu jotain sellaista, mikä pilaa sit koko tulevan viikon..töissä työkaverit huomauttelivat, että "lopeta jo se viheltäminen" kun viheltelin huomaamattani Kolmea pientä eleffanttia ja Kesän lapsi mä oon :LOL:
 

Yhteistyössä