Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

mirkku kato ku normistihan voi alkuraskaudessa olla tota pientä niukkaa vuotoo.. http://vau.fi/templates/Article____76240.aspx

Joo tänne ei mittää..menkat alkaa olla jo lopussa..alkaa jo panettamaakii :D eilen hihhuin miehen nenä ees uusis alusvaatteis.. :LOL: mut viel ei toinna paneksii ku tuhruu tulee ja sisko tulee tänää kylää..ens viikkoo menee :p sitä gynee ootellessa..
 
tyty, nii mut ko mie oon ennenkii miettiny, et no jos se ois sitä alkuraskauden vuotoo. Ni en mie usko ko on ennenkii tuhrutellu.. :headwall: Mut toki, onha täs seki ero, et sillo tuhrutti ain neljä pvää ENNEN ko piti alkaa ja ny ei. Ja ny siis pienen pientä vuotoa tul vasta ko piti alkaa.. No, kahtoo ny :p Ja toivon totisesti et sie saisit riittävän avun silt gyneltä ja pian ois pikkunen su masussa kasvamas isoks ja ihanaks :heart:

Ja ny sie harmaa, joka mua huhuilit mitäs nyttillä, rekkauduha vaa ja tuu tänne kuumeileen! Oha tääl muitakii, jotka kuumeilee, mutteivat viel yritä :heart: :wave:
 
miracle vaikka tekisist päivä pissistä ni varmasti jo jottai näkyis ;) eiku testaamaa vaa..aattele jos ootkii paksuna ni ossaat rueta elämää sen kaa..ite olisin jo testannu ajat sitte..malttamaton ku oon :D
 
tyty, no nii mut ko mie sillo jo testailin (sillä apteekin omalla, joka saatto toki olla viallinenkii ko oli suojapussi avattu, mut kontrolliviiva siihe kummiskii tuli) ja sillonkii ol nega, ni en mie usko et mie oisin raskaana...
 
Hei muutes, voiko lämpömittari nousta jos sen pistää uuvellee kainaloon? Siis sillain, et eikös se jumahda siihe mikä ruumiinlämpö sit on? ko eka ol 37,2 ja sit pidin viel vähä kauemmin ko en ollu varma ehtikö se olla sen 10 minuuttia... Ni sit oli 37,5..

Helkkarin helkkari mu pää koht hajoo :D Ko en mie uskaltas sitä testiikään tehä.. Ko sehä ois herkkyydeltään se 25. Mut voishaa sitä täs ehk kituuttaa pidempään ja sit testata. Mut ko mie oon suht varma et nega sieltä tulee, ni tuntuu turhalta :ashamed:
 
johanna, :LOL: No mut ko tuntuu nii turhalta... Ko enennkii ne menkat o sielt tullu (vaiks ovatkii antanu ootattaa itteensä) ni kyl ne tulee nytkii... Mut kai se on sit testattava jo tännää. Jos oottelis vähintäänkii toho kolmeen asti ni ois ollu sit nelisen tuntia rakossa =) Eikös sen sillo tulis näkyä jos ois raskaana?
 
Huomenta päivää kaikille! Ja miracle päästä meidätkin piinasta! :)

Meil oli ekan kerran "riitaa" eilen tästä lapsenyritys-asiasta..mies syytti itteensä ja sano, miten hänelläkin on paineita tän asian suhteen...järkytty, ku laski miten kauan ollaa yritetty..
Kaikki lähti siitä, ku saatii tietää, et ystäväpariskunnalla tärppäs heti ekalla..jne..Näytin sille ovistikkua ja selitin miten ne toimii ja muutenki pidin sille "kuinka tehdään lapsia"-oppitunnin ja se puhdisti ilmaa kummasti..tämän jälkeen mentiin toteuttamaan käytännössä teoriatunnilla opittuja asioita.. ;) miehen ei edes pitäny enään eilen tulla kotiin, mutta se tulikin, ku tajus, et ei ne lapset pelkästä pyhästä hengestä sikiä.. :LOL:
 
HaLPe, no mut hienoa, et saitte puhistettuu ilmaa ja asioit selviks!! :hug: Meil mies ottaa hirmu rennosti, muttei välinpitämättömästi tän jutun. Siks sen onkii helpompi ain olla eikä sitä kyllästytä ko se oon mie joka o kytänny ovisaikaa ja joka piinailee, et tärppääks vai ei B)
 
Nii ja o mul hitusen huonoo olooki ain ajoittain, mut sen ny ossaa hienosti kuvitellaki :LOL: En mie vaa usko millää, et se testi muuta näyttäis ko negaa. Sittenpähä tuun TAAS kolme maissa mankuun, notta ei plussaa eikä menkkoja :kieh: :kieh: :headwall:
 
HalPe meillä vähän sama homma! :LOL: Mieskin tajus että sen pitää olla JUST tiettyyn aikaan paikalla ja siittiöt valmiina että osuu... :D Nyt lupas "paneutua" tähän asiaan ihan kunnolla... ;)

Miracle, älä kuuntele näitä hassuja! :D Testaa vasta kun on reilusti myöhässä!! Sit ei ainakaan pety niin pahasti. Mut eihän sitä koskaan tiiä! :)

Mie: On muuten tosi oudot menkat. Yllätys sinänsä. Siis ei minkäänlaisia menkkakipuja! Ei siinä että valittaisin, muutama kierto on ollu niin tuskaa... tää on ihan mukavaa vaihtelua!!! :D Tänään on mettäreissu, mennään hakemaan mustikoita ja sieniä talvea varten... namskis.
 
miracle ihan miten ittestä tuntuu hyvältä. :hug: testaa jos siltä tuntuu. Milloinkas sä sen ekan testasit? Kun jos sulla nyt on kaks päivää myöhässä niin eihän se ees välttämälttä olis aiemmin näkyny? En yritä herätellä toivoa sinne päähän... en.... :whistle:
 
Miracle: Kiitti uudesta pinosta! Ja mäkin ajattelin viime kierrossa etten testaa kun vasta joskus oikein myöhään, mutta kun tuli kp 39 niin testasin sitten, petyin pahasti, mutta menkat alko seuraavana päivänä. Uskon ettei ne olis alkanu jos olisin jatkanu haaveita siitä että olisinkin raskaana, eli siinä mielessä kannattaa tehdä testi, mutta tiedän että voi tuntua turhaltakin...
 
kukkaiskeiju, nii no mut mä kummiskii ovuloin sillo ko oletinkii (lämmötkii nous)... Ja kahdes kierros en oo ovuloinu ja sillo kierrot on ollu 36 mittasia... Ja niissä siis lämmöt on ollu korkeimmillaan illallakin 36,8 ja ny mul oli eilen 37,6 eli kyl mie ainaskii ovuloin.. Ny ois sit dpo16.
 
mä en oikein ikinä bongaa mun ovista vaikka yritän, en tikuilla ole kokeillut, mutta muuten. Mullakin aika pitkä kierto, just jotaion 36-39... :ashamed: sisko jo sitten sanoi etten edes välttämättä ovuloi kun on kerran noin pitkö kiertokin aina... Toisaalta silläkin on ain aollu jotain 34-36 ja sillä on kolme lasta... No Miracle, tulehan sitten kuitenkin kertomaan jos alkaa menkat tai teet testin :D
 
aaaarrggg..mä niiiiiin toivon miracle sulle sitä plussaa!!tee se testi!! en haluu painostaa, muttaku jännittää se pieni mahdollisuus, että olisit pieniinpäin :D
miracle miekii luulin, et mies ottaa tän asian ihan rennosti, mut eile paljastui, et kyl sekii aika paljon funtsii tät juttuu...voi, ku se oli niin sulonen, ku sano, et sit jos tärppää tietääpähän pikkunen miten paljon sitä on kaivattu.. :snotty: :heart:
 
tervehdys täältäkin!

On hiukan tullut taukoiltua.. Kiertokin edennyt jo odottamisvaiheeseen.. ovis koitettu mahdollisimman hyvin hyödyntää ja toivottavasti onnistuu,.. pitäis terot aloittaa.. oletan oviksen oleen kun masu on vihlonut parisen päivää sit.

näin viime yönä unta et sain plussan, täytyy vain toivoa että uneni kävisi toteen =)
 

Yhteistyössä