***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Höh, minnie, onpas mälsää noin kauan odotella, mutta sellasta se julkisella puolella on...Mies gynen puolesta taisin jo aiemmin puhuakin, mutta sanonpa vielä että mulla kyllä miesgynet olleet aina paljon hellempiä ja inhimillisempiä muutenkin kuin naiset... Sinne vaan! Ja itseasiassa paras sisätutkimuksen tekijä oli juurikin tk lääkäri... Kertoi mitä teki ja ihan tosi varovainen oli.

Kopsaanpas vaan tän oman navan tuolta toisesta pinosta johon sen äsken kirjotin...
Moi!!! Mulla kans dpo 3 ja oireita...hmm..no nännit ainakin on tosi arat, mutta ne on kyllä joskus muussakin kierrossa ollut kipeet. Tuohon oikealle alavatsalle kyllä edelleen tuntuu sellanen painemainen "kipu"tunne...sain varmaan kystan tai jonkun sen raskauden sijaan... :$ ei oo kyllä koskaan ollut kystia etten tiedä miltä ne tuntuu. Toisaalta mietin että eikö luulis sen olevan oikeasti kipeä jos olis kysta... Tänään myös vähän oksetti, mutta saattoi johtua kyllä ihan mun syömisistä :D

Nyt salkkareiden pariin!
 
Louvre:hug: voi harmi..

bb on mul mese, mut en oo käyttäny sitä enää reiluun vuoteen..en kerkee, enkä jaksa siel kirjotella(vuorotyö ) :)
Mä satuin menee pääsee just sillo gynelle, ku tunsin oviskipuja ja se ultras..no se huomas, et siel ois hyvä munis irtoomassa ja se anto määräs mulle yhen Pregnylin(sis. LH:ta ja hCG:ta) varmistamaan sen irtoomisen ja se tukee myös luteraalivaihetta, et on parempi kiinnittyä...kävi yhellä yksityisellä mitä en haluu paljastaa, mut se ei oo kyl lähelläkään pk-seutua :) voi olla, et testaan jo maanantaina..ku en malta pidemmälle, mut Pregnyl saattaa näkyy viel kymmenenpäivää pistoksesta, ni ei kannata aikasemmin testata =) jännää
 
Helou evribadi!

:hug: :hug: tuplahaluas sitä tarvitseville!
Tervetuloa uusille :flower:

HaLPe mietin, että jos meillä ei nyt tärppää tässä kuussa ja ens kuussa alkaa yk6 niin saisinkohan minäkin tollasen pistoksen, jos menisin oikeaan aikaan gynelle? tiedätkö yhtään minkälaisin kriteerein tota Pregnyliä pistetään? Pidän sulle peukkuja, että plussan testaat b :D d
muoks. katoin sun profiilista, että mehän ollaan samaan aikaan lopetettu pillerit! Että mikä nottei saattasin saadakki sitä Pregnyliä!

ON: eipä tänne ihmeempiä, ostin uudet silmälasit ja vieläpä kahdet :D Specsaversilla oli sellanen tarjous, että kahdet yhden hinnalla, paitsi piti kuitenkin maksaa 100e hiotuista linsseistä, mut loppujen lopulta sain kahdet lasit 300e:lla!

Oon koko ajan tietoinen kp:stä, vaikken täällä roikukkaan, mut jotneki ei ehkä ressaa niin paljon. Tai kyllähän sitä vähän aattelee, että jos oliski käyny nyt tuuri, mut pitää rauhotella itteä. Vknloppuna aateltiin kaverin kanssa lähteä baariin ja kävi kyllä mielessä, että jos oonki raskaana, mut mulla ois lauantaina kp30 vasta, että eiköhän sitä uskalla lähteä, kun mullahan kierrot reippaasti yli 30 päiväsiä.
Pitäs lähteä suihkuun ja nukkumaan, huomenna aamuvuoro |O
 
Mä en tykkää käydä miesgynellä. Yksi haukkui minut, että minunlaisten sinkkunaisten takia ensisynnyttäjien keski-ikä nousee. Joo, mun vika, kun en löydä sopivaa miestä. Kai sitä sitten pitäisi ensimmäinen lapsi tehdä ihan kenen kanssa vaan.

Toisella kertaa miesgyne sano, että kaikki ihan kunnossa, vaikka valkovuoto oli ihan ruskeata ja haisi. Naisgyne sanoi heti, että tulehdus on.

Ehkä mulla vaan on ollut huonoja kokemuksia, mutta nyt käyn vain naisgynellä.

Jänskättää, tätiä ei ole vielä näkynyt!
 
Hei Miss Mindy ja Nibbler ja muut! Minut voi nyt sittenkin poistaa tästä pinosta.. Pinoilen tuolla yli 30v -pinossa ja yritän kirjoitella aktiivisemmin siellä. Tulee nykyään täällä niin vähän käytyä, niin poistan itseni muista pinoista (anteeksi tämä pomppiminen edestakaisin..)

Paljon voimia, tsemppiä ja halauksia kaikille tässä pinossa olijoille!! Käyn välillä lueskelemassa kuulumisianne. Paljon onnea yrityksiin!!! :heart:
 
Miesgynejä haukkuen ja puolustellen: olen käynyt elämäni aikana kahdella miehellä enkä muista monellako naisella (kaks varmaa niitäki?) ja miehistä toinen oli todella asiantunteva ja helläkätinen, kertoi mitä tekee. nää liittys siis niihin mun kuukauden takasiin ultrauksiin. päivystyskäynnillä kaikki meni mallikkaasti. jälkitarkastus oli aika epämiellyttävä sinänsä, et mies puhu hiukan ronskin ottein. juu no sitten menin siihen pöydälle ni se nosti mut niin ylös et mun römpsä oli sen naaman tasolla. not nice :LOL: kolautti päänsä mun sääreen ku jotai instrumenttei haki. survas spekulan auki niinku oisin joku löysempiki tapaus. alakautta ultrates liikutteli sitä dildoo suht epämukavasti, mutta päivystystyyppiin verraten kyllä kertoi mulle enemmän mitä kuvassa näkee. tämmösiä kokemuksia mulla :xmas: mut en kyl oo missää vaihees nii pal välittäny kumpi siel söhrää.
 
Okkeli HaLPe! Ei mitään kiirettä, laita sitten kun on aikaa =)

Käyhän Lumikeiju välillä meitä moikkaamassa ja tule heti kertomaan kun plussaat :)

Mä oon käyny vaan naisgyneillä, en jotenki halua käydä miesgynen luona, vaikka ei kai ne sen kummempia oo ku naisetkaan, mut en tiiä, jotenki en vaan tykkää.
 
Moikka!

Ei vieläkään menkkoja. Kiva, kiva! :D

Haleja niitä tarvitseville, sekä Tervetuloa uusille.

Mä oon käynyt vaan miesgynellä ja vaan yhdellä ja ainoalla. Tykkään siitä.

G:Mikä on muuten herkin/paras raskaustesti testata?
 
Mä taidan lähteä nukkumaan. Palaan listoille takas varmaankin ensi viikolla kun täti kurvaa paikalle. Mansikkateen galluppiin, Apteekin oma raskaustesti on aika kingi :D se ei oo herkin, mut se kyllä aika varmasti näyttää sen onko raskaana vai ei. Toinen herkkä ja ihan ok testi on entinen Acon10 nykyinen dBest vai onko se dTest, en muista :xmas: mut se tahtoo vaan joskus näyttää turhia viivanpaikkoja/roskishaamuja, ainakin siis mulla.

Mutta nyt nukkumaan! Hyvää yötä ladies!
 
talvis ku varasit gynel ajan niin miksi varasit. tai mitä sanoit ajanvaraus syyksi? Kun itte pitäis mennä kanssa kun alkaa tuleen sellanen olo et joku on pieles ja mulla kierrot heittää härän pyllyy niin vähän vaikee tietää koska ovis enkä viittis koko kiertoo tyyliin tikuttaa ovistesteillä. Käyn mielummin lekuril tarkentaa ettei oo mitää vikooja... :/ Mitä ne siel gynel sit tekee? Kun on gynel tullu käytyy vaan yleisel nii siel ne vaa ronkkii ja kurkkii ja sitte ottaa papat ja lähettää himaa...
 
gaah.... mä oon taas ihan pohjalla :(
pienestä sielustani kuitenkin lähetän tippuneille ja lähteville halit :hug:

uutta pinoa pitäs alottaa niin saadaan tuo eka sivuki päivitettyä.. aloitin kyllä jo tänään muttakun puuttu inspiraatio ihan kokonaan. päädyin sit vaan vaihtamaan nuo syrämmet tosta päivittäisestä listasta... kaippa tää täs menee vielä vaikka kauheesti päivitettävää siellä kyllä olisi...

voi että mua vaan vieläki ärsyttää ihan hirveesti se viikonloppuna saamani tieto. että mä oon pikkumainen ihminen! en tykkää ittestäni henkilönä ollenkaan mutta minkäs tunteilleni teen.

kamala tuo kauhajoen juttu :(
juuri ennen jokelaa kiinnostuin noista kouluammuskeluista, tai siis niiden syistä enemmänkin ja luin aika paljon columbine juttuja. sitten kun "se" tapatui suomessakin alko asia kiinnostamaan enemmänkin ja kosketti todella syvästi. nyt kun se tapahtuu taas, vielä näin lyhyen ajan jälkeen viime kerrasta ja noin lähellä vielä alkaa ihan oikeesti pietityttämään että eikö joku voisi nyt lyödä nyrkillä pöytään ja huutaa että "prkl, tää ei saa tapahtua enää koskaan"

mä en kamalasti suuttuis jos joutuisin näkemään sen että rahaa otetaan vaikkapa taiteelta pois, jos sen sais menemään lasten ja nuorten mielenterveyspalvelujen parantamiseen.
se ei ehkä estä mitään, mutta varmasti... en mä tiedä lopulta onko sillä mitään väliä. nyt kun suomikin on oppinut miten keskustelu avataan näitä tulee tulemaan vielä paljon. niin kauan kunnes asia on loppuun käsitelty. vanhanenkin vois tukkia turpansa. se että pahoittelee asiaa tuhat kertaa ei kauheesti auta, ei tässä ja nyt eikä siellä ja huomenna.

toisaalta tästäkin opimme että väkivalta on ratkaisu.
jos haluat että lainaa saisi helpommin. ammuskele pankissa.
jos haluat parempaa palvelua, ammuskele sittarissa.
jos haluat parempaa ruokaa ammuskele makkaratehtaalla.
et sinä siitä itse hyödy mutta ehkä seuraavat...

ei tässä näytä olevan tietä ulos eikä eteenpäin. teet niin tai näin aina joku suuttuu, mutta niin me ollaan suomessa tehty. joskus suomi oli sellainen paikka että jos tuli ongelma, tehtiin jotain. jos ongelma paheni tehtiin jotain muuta. nyt mä alan nähdä enemmän ja enemmän merkkejä ruotsista opitusta tavasta "keskustella tää asia selväks kunnes kaikki on tyytyväisiä"

Kuinka mä voin ite valistaa omaa lastani tässä asiassa, miten ahdistus menee pois? miten käsitellä pahaa oloa? mistä sellainen ihminen joka meille kaikille sen opettaisi? missä on ihmisten sisäinen hippiys joka uskoo rauhaan ja rakakuteen, ja toivoo aina kaikille pelkkää hyvää? miks ei aina voi tehä niin että hoitais hommansa itse eikä sekoita omaan angstiinsa muita. vaikkapa lakkaamalla tilittämästä siitä keskustelupalstoilla, varsinkin sellasella alueella johon tämä aihe tulis off topiccina. kuten minä nyt.

tästä tuli taas pitkä. mutta mulla on koko yö aika apuida näitä juttuja. oli pakko saada alku edes ylös jotta vois sitte aamulla muistella että mitenkäs mä tän aattelin ihan alun alkujaan...

nyt mä huomaan kans sen että tän super hyvän näppiksen T-kirjain alkaa antaa periks. voi olla että se puuttuu tuolta jostain. jos tota nyt kukaan edes luki. usein käy niin että ei... mun blogimerkinnätkin on tätä luokkaa sillon tällöin...

joo no jos palaisin tähän aiheeseen eli limajuoruja: ilmeisesti mulla on ovis... olinkin kokonaan unohtanu tällasen seikan. se "kuppailu" muuten näyttäis olevan ei niin turhaa... mä oon huomannu selvää eroa "tuoreen" ja "kupissa muljuneen" simonesteen välillä. johonkin ne on sieltä kadonnu (joo näen tämän tavanomaista parempien silmieni avulla. ihan selvästi vähemmän simoja siinä ui. :D) (katos, saimpas hymiönki laitettua ) konsistenssi on ihan eri...

ja siitä tuliki mieleeni että sen mä tiiän että jos miehen nesteet on liian paksuja, niin silloin voi olla vaikeeta tulla raskaaks, mutta entä jos miehen neste on liian.. noh, nestemmäistä?
kellä tästä tietoa?
 
nibbler Mä olen miettinyt kanssa tota Kauhajoen juttua aika paljon. Töissä eilen illalla juteltiin nuorten kanssa aika paljon asiasta. Ei se ihan lähellä tapahtunut ja kellään ei ole tuttua uhrien joukossa. Yhden kummitäti on siellä pappina ja hän murehti kummitädin puolesta, koska hän on tietenkin antamassa kriisiapua ja monissa muistotilaisuuksissa yms.

Ja miten voi olla mahdollista, että poliisit eivät epäilleet mitään, vaikka olisi ampumavideoa, ja vissiin useitakin olemassa. Olihan hällä se aselupa, että luvallinen ase, mutta kuitenkin tuntuu, että hoitiko poliisi sen homman ihan kunnolla?

Meidän kuntaa jos ajattelee, niin rahat ohjataan sosiaalitoimeen, eikä meille nuorisotoimeen. Eli asioihin puututaan vasta sitten huostaanoton tms. tullessa ajankohtaiseksi. Kukaan ei tee ennaltaehkäisevää työtä. Ja meidän resurssit vähenee jatkuvasti. Olemme muuttovoittoinen kunta ja tänne muuttaa hirveästi lapsiperheitä. Eli koulua laajennetaan, päiväkoteja perustetaan yms. Nyt on kunnallisvaalien aikaan ollut puhetta, kuinka nuorisotoimeen pitäisi satsata myös ja muutenkin nuoristotyöhön (yhdistykset yms.). Saa nähdä minkälaisia valtuutettuja tulee, alkaako mitään meidän kunnassa tapahtumaan?

Joo, sepustus tuli tännekin...
 
Sitten hieman iloisempaan asiaan.

Tätiä ei ole näkynyt vieläkään! Mies hakee tänään apteekista testejä. Kun viime kierrossa pupuiltiin niin vähän, että en hommannut valmiiksi edes testejä. Olin niin varma tädin tulosta. Eilen alettiin sitten miettimään, että kai sitä testata pitäisi :D
 
Jee tuli ne menkat sitte vihdoinki. Otin testin jo valmiiksi lähelle ja pissikupin kans mut sitte tajusin pyyhkiä eka ja sieltähän sitä itteensä tuli. Ei tunnu pahalta ku olin lähes varma ettei onnistanu, mut tietenki oli koko ajan semmone pieni tunne et mitä jos sittenki ja suunnittelin miten kerron miehelle jne... Eli kp 1/32 ja yk2 vois merkata ku kerta oli ekat menkat pillereitte jälkee.
Dodii. Kunhan näistä päästään nii pidän kyl huolen et toi mies on oikeesee aikaa aktiivinen :LOL:
 
hei, mulla on taas typerä pohtimisen aihe..
nyt siis kp 23/26-29, ja viikonloppuna pitäisi ottaa kuppia miehen syntymäpäivän kunniaksi, niin ei varmaan näkyisi vielä perjantai-aamuna mitään jos testaisin? :p voisi sitten ainakin olla rauhallisin mielin päissään ja olisihan se miehellekin loistava synttärilahja jos saisin vaikka haamun :p :D harmittaa kun ei oo mitään hajuakaan mikähän dpo olis menossa, tässä kierrossa kun muutenkin on limat ollu miten sattuu, nii en oo "havainnut" ovista :p

ootte näköjään puhunu tosta kauhajoesta täällä..ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että yhteiskunta sairastaa vakavasti.

Irwiniä lainaten:

Joskus aikain alussa, kun luotiin maailmaa,
Niin tarvittiin myös kansaa kauas susirajan taa.
Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
Ja tuumi, että: "Pakkasessa tuokin elää voi."

Niin syntyi kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
Oikea härmäläinen.
Kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti:
Häijy ja itsepäinen.

Outo kansa korvessansa rällästi ja joi
Ja lämpimikseen muijiansa turpiin mukiloi.
Selvin päin ei turhaa sanaa kuultu niillä main
Ja juovuksissa kiroiltiin ja puukoteltiin vain.

Alta kulmain kyräilivät juntit toisiaan
Ja mökki nousi joka niemeen sekä notkelmaan.
Korpimaata riitti, mutta silti riideltiin
Ja turvauduttiin kirveeseen tai vaikka vesuriin.

Täällä meitä on jo yli neljä miljoonaa,
Vaan vieläkään ei löydy mistään kansaa vastaavaa.
Pari, kolme puukotetaan joka perjantai
Ja sitten vielä mukiloidaan muijat, tottakai.
:| :|
 
baby butterfly no sehän meni sillain et oli sunnuntaipäivä ja mä onnellisesti kuvittelin olevani raskaana ja sitte alkoi sattua selkään ja vatsaan ja vuotoa rupes tulee... jahkasin monta tuntii kotona soitanko mihkää, kunnes terveyskeskuspäivystys vaihtu aluesairaalaan. en soittanu etukäteen koska en ois kyenny siihen vaan oisin porannu puhelimes ku viimeist päivää. siippa lähti sit kuskaa sinne päivystykseen ja siellä tiskillä kerroin asiani. mut ohjattii naistentautien ja synnytysosastolle johon lampsi päivystysvalmiudes oleva gyne. ultrattii ja tunnusteltiin sisältä ja vatsan päältä ja sovittii puolentoista viikon kuluttua samaan paikkaan tarkistuskäynti, jolloin oltais joko nähty syke tai onko kohtu tyhjentyny. et tää ei tainnu sua auttaa sun asiassa :| toivottavasti sinäkin saat jollain keinolla kiertos kuntoon!!

täällä oli taas joillain täti porhaltanu kylään. pahoittelut heille :hug:

taitaa muuten siinä clearbluen testissä olla viivanpaikka. taas tänään aamulla jotai sinistä/varjoa siinä plus viivan kohdalla havaitsin, täl kertaa en jääny tuijottelee sitä ku siks 2 minuutiks. nakkasin kahvipurujen ja ruuanjämien joukkoon roskiin ni en mee kaivelemaankaan ;) mut missä mun menkat viipyy |O ei taho taas pitkää kiertoa!!! :headwall:
 
Toi kauhajoen tapaus on todella järkyttävä ja pelottava. Ja jos oiken olin ymmärtänyt, niin se tais tapahtua samaan malliin, kuin noin vuosi sitten Jokelassa. Missäköhän ensi vuonna? :headwall:
Sitä vaan alkaa itse miettimään, kun pienellä paikkakunnalla asuu ja nuorten- ja lasten mielenterveyshuolto erittäin retuperällä. Räjähtääkö meillä seuraavaksi??

Mutta sitten omaa napaa sen verran, et kp 6 meneillään ja viikonlopulle odotellaan ovista!
Listan päivittäjälle: mulle vois laittaa mun nimen perään yk 8.
 

Yhteistyössä