***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Sv Joo mä oon vähälimainen muutenkin. Sen takia sitä lipitinkin plus sitten oli se virtsis johon noi happamat tekee hyvää. Join siis kierron lopusta ovikseen asti. Mulla on oviksen paikantaminen vaihtelevien kiertojen mukaan on hankalaa ja en ole vielä raaskinut investoida ovistestejä koko kierroksi. Nyt aamulämpöjä mittaamalla kuitenkin näyttäisi että ovis ois tapahtunut.
 
nibblerille :hug: ens kierrossa plussataan, nyt päätetään niin ja muita vaihtoehtoja ei suvaita! jooko =)
niistä tilattavista testeistä vielä, miten ne toimitetaan? kun me ei olla tästä yrityksestä puhuttu kenellekään ja mun äiti käy täällä välillä viemässä koiraa ulos jos meillä työt tiellä. ei olis kovin kiva että se ainakaan niin saisi tietää =)
 
toivova mulle on tullut niitä liuskatestejä ihan tavallisessa pakkauskirjekuoressa, tiedätkö niitä kuplamuovitettuja kirjekuoria? lähettäjänä lukee kt-store, et ei ainakaan suoraa sanota mistä on tilattu..
jos päädyt tilamaan tuolta kotitesti.fi:stä, niin muista kanssa laittaa se loppuosa FI:ksi, se toinen kotitesti.com on huijarifirma..
 
Ehdin jo tosiaan säikähtää että näinkö lyhyt kierto voi muka olla kun vuoto alkoi mutta loppui sitten saman tien eikä pikkarit ees likaantunut joten eiköhän tässä saa ihan rauhassa vielä reilun viikon tätiä/plussaa odotella. :p

Olen testini tuolta kotitesti.fi tilannut ja nopeaa ja huomaamatonta on palvelu ollut.
 
täytyypä sitten tilata, kiitos kaikille =)
mua kyllä ihmetyttää tämä touhu, oli silloin kolme päivää sitten seksin jälkeen pieni verinen vuoto loppui kokonaan siihen. tänään alkoi vuoto, niukkaa mutta kunnon menkat kuitenkin ja nyt taas ei oo tullu viiden jälkeen yhtään mitään :headwall: onko kellään kokemuksia???
 
iltaa!!
menee hermo tän koneen kaa!!
kolmesti jo kirjottanu tekstiä pitkät pätkät ja joka kerta kone tilttiny... :kieh:

en taija jaksa enää kirjottaa uusiksi mut onnea lussanneille ja :hug: sitä tarvitseville ja tervetuloa uudet!

tää lähtee suhkun kautta nukkuun et jaksaa aamulla taas töihin! :wave:
 
Liunu Mä en tollasta asiaa kilpparin vajaatoiminnasta tiennyt. Mun TSH oli nyt elokuussa 3,4 eli liian korkea! Kävin työterveyden kautta ja ei se työterveyslääkäri siitä mitään sanonut, että pitäisi olla alle 2,5. Kerroin kyllä raskautumishaaveista. Pitänee soittaa sille lääkärille. Hitsi, olisi ollut tänään paikalla, seuraavan kerran vasta ens ke. Pieni paikkakunta ja lääkäri on vaan kerta viikkoon paikalla.
 

11.9.2008

Minnie-....................kp 78/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 63/??............................yk 2
Terhi82...................kp 58/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 53/30............................yk 4
Santtuli...................kp 51/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 44/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 42/30...............................yk 2

Heksu76..................kp 38/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 35/29-30.........................yk 2
kiharapää...............kp 33/32-35..........................yk 12
Humu82..................kp 30/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 30/29-34...........................yk 2

DeviLiah.................kp 29/35.................................yk 3
Apsu.......................kp 29/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 29/28-31...........................yk3
Louvre....................kp 26/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 25/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 25/28................................yk 1
Nera-85..................kp 24/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 24/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 23/29...............................yk 5
JenPen....................kp 23/28...............................yk 2 (T)
Londiliina85............kp 22/28-30...........................yk 1
salmiakkitassu........kp 21/28..............................yk 2

Sompio....................kp 20/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 20/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 20/28...............................yk 1
Talvis......................kp 19/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 17/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 16/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 16/30..............................yk 6
Piglet......................kp 14/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 14/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 13/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 11/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 10/26-29..........................yk 8

Kuumeilija...............kp 8/26-41..........................yk 8
asty........................kp 8/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 6/32-40..........................yk 6
Miss Mindy...............kp 5/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 5/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 4/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 3/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 3/28-30.........................yk 3
toivova-84..............kp 2/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 1/26?...............................yk 3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?

 
mä poistin mun tiedot listasta. mä en halua nähä niitä enää. yhtä aktiivisena mä oletettavasti täällä olen ja mielelläni päivitän listoja edelleen. mua vaan ei vois enää vähempää kiinnostaa et montako päivää on menny menkoista, tuo kp kun ei mulle ilmeisesti muuta tarkoita :(

Nibbler on tänään hyvin hyvin vihainen! |O
Kiitos haleista! aika tyhmää, mutta ne jossain tuntuu nuo hymiötkin :hug: =)
 
:hug: nibbler ja kaz

Meillä ei miehen perkule halunnut eilen rakastella, vaikka ovishuippu ehkä oli tiistaina. Olisi kai jotain toivoa vielä voinut eilen olla :whistle: En mäkään innosta hihkunut, mutta kai ne simpat olisi voinut muhimaan laittaa.

Eilen puhuttiinkin, että ennen pupuiltiin jokatoinen tai joka kolmas päivä. Nyt kun lasta on yritetty, niin jostain syystä kummankin innostus on mennyt. Mistähän johtuu? Onko meillä niin kovat paineet asiasta?
 
Nibblerille jaksamista :hug: Kyllä se sieltä tulee, tää odotus vaan on niin järkyttävän hlvtillistä... Vedä se sun puolikas pizza, siideriä, tupakkaa ja mitä vaan mikä helpottaa oloa. (ja se pizza ei muuten edelleenkään ole mikään saavutus ;) )
 
JenPen
Kiitoksia nibbler listasta, näen taas itsekin missä vaiheessa mennään kp:issä! :D En pysy ilman sun päivittelyäs perässä omassa kierrossani... Halit täältäkin sinulle, kp 1:sen johdosta :( :hug:

Me ollaan kerrottu meidän äitille ja hänen miehelleen yrityksestä, ja mies olikin jo veistämässä kehtoa meitä varten... :LOL: Ovat innoissaan siis, vaikka yritin toppuutella ettei tässä tiedä kuinka kauan kestää. Yhdelle kaverille lisäksi olen kertonut. Moni työkaveri kyllä kyselee vähän väliä joko ollaan pieniin päin kun sellasta vitsiä ollaan heitetty jo kauan aikaa, mutta töissä eivät tiedä että yritys oikeasti on nyt päällä. Juuri eilen uuden työkaverin kanssa juttelin että voi kun pääsis aitiyslomalle kun on tää uus painajaismainen projekti nyt töissä.
Vähän tylsää on kun ei ole ketään kaveria lähelläkään lapsen yrittämistä, ei varmaan seuraavaan kymmeneen vuoteen... Miehen sisko sai juuri lapsen, mikä on tietysti iloinen asia mutta olis ollu kiva kun meillä olis ollu yritys samaan aikaan.

KP Mikäs sulla tilanne, ei siis tätiä vielä näkynyt kuitenkaan??

ON: Mä täällä toivon että kierto tasaantuis lyhyemmäksi, kun huomasin juuri että viime kierto kesti 40 päivää... Tulee tuskasen pitkiä odotuksia kyllä kun joka kierrossa toivoo plussaa!
 
JenPen
Londi Täälä taitaa kans yks londi olla (vaikka hiukset on kyllä ihan tummat), kun en tajunnu et mkikä helvetin LONDI.... :LOL:
Toi on kyllä kurjaa jos perheellä tollanen asenne :( No, uskon että ne on kuitenkin aika riemuissaan kun ilmotat raskaudesta sitten aikanaan =)
Mä ihan ihmettelin että meidän äiti oli niin innoissaan ja hehkuttaa koko ajan sitä et hänestä tulee mummi, kun hän ei mikään lapsirakas ihminen ole koskaan ollut. Toki omia lapsia on halunnut, mut ei muiden sukulaistenkaan pikkulapsista välitä eikä oikein osaa niiden kanssa olla. Ihan sama ku minä ite...
 
Pahoittelut tädin tavanneille :hug: :hug:

Mua ahistaa nykyään tässä vauvahommassa eniten yks asia...tai siis muutkin, mutta eniten yks :LOL: Aikasemmin mies on ollu aina, että juu vuodenvaihteen jälkeen ja sitä aikasemmin vielä, että tulevaisuudessa. NOH, nyt kun ollaan tässä vaiheessa vuotta, niin on alkanut sanoa, että jos olis opiskelut samassa jamassa, kun ensi vuonna, niin haluais yrittää jo heti :heart: Se, mikä tässä ahistaa on se, että mietitäänkö liikaa elämäntilannetta. Mitä jos se ei sitte muutaman kuukauden jälkeen onnistukaan samalla tavalla!! Tiiän siis, että ihan taas mun kieroja pohdintoja omassa päässä, mutta kun tietää että vois ja vaan se kumi on välissä, ni mrrrrrr :kieh:

miten voikin ajatus vauvasta saada omat ajatukset niiiin sekaisin :heart:
 
JenPen
Mä olen aina sanonu ettei pidä liikaa elämäntilannetta miettiä, kyllä se siitä sitte järjestyy. Tuskin kovin monella sellanen tilanne on kuitenkaan mistä olisi lapselle haittaa syntyä ko. tilanteeseen. Jos nyt asunto on pieni, opiskelut kesken, työ ei oo vakituinen tms. niin ei se niin vakavaa ole =) ja kuten täältä näkee, ei se ihan heti se raskaus yleensä ala.. Ei kannata lykätä liikaa. Ja 9 kk siinä kestää silti vaikka raskautuis heti! :D
 
Sompio Laitoin sulle yv:tä jos täällä ei oo muita kilppariongelmaisia niin ei tarvii lukee meijän jorinoita.... Mä nään edellisestä pinosta vaan 37 sivun. Eli 38 sivulle en päässy ollenkaan...
 
voi nibbe rakas ja kaz myös nyt ei lannistuta, ne nyytit tulee ihan varmasti vaikka se ei aina siltä tunnu, mutta jokainen meistä ne saa tavalla tai toisella!!!!! :hug:

mie lähdenki viikolopuks joensuuhun niin oon hieman pimennossa :D mutta palaan sitte sunnuntai iltana, voikaahan hyvin ja paksuuntukaa vaavin muodossa te kenellä kp:T omppii yli :D
 
Nibbler Jaksua ja iso :hug: Muista kaikki ne tarinat joissa vuosiakin yrittäneet ovat raskautuneet ennemmin tai myöhemmin. Jokainen varmaan tietää jonkun sellaisen pariskunnan. Sä oot ollu kaikille niin kiltti täällä et oikeesti olisit jo onnesi ansainnut. Onneksi tässä suomenmaassa melkein jokainen pariskunta saadan raskaaksi tavalla tai toisella. Vaihtoehtoja on!
 

Yhteistyössä