***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

samat fiilikset täällä kaz. tavallaan mä toivon että en ainakaan hetkeen alkais taas ajatella positiivisesti tätä koko lapsenteko hommaa. tavallaan ois helpompaa taas hetken. pits mennä johonki hypnoterapiaan jossa mun päähän taottais että lapset on kamalia ja ei kannata hankkia, parempi olla lapseton, niin ehkä mä sitte raskautuisin ja sitte mut voi hypnotisoida takas omaks ittekseni.

pitäs löytää ehkä joku harrastus... vaikka pitsin nypläys...
 
kaz ja nibbler tiedän ton tunteen ja joka kuukausi mullakin on pari päivää sellasta, että ei huvita yhtään ja harmittaa vaan nähdä lapsia, vauvoja, vauvamahoja... :'( Mut sitten se onneksi on ainakin tähän asti mennyt ohi. Mutta kovasti voima-haleja teille ja toivottavasti huomenna on taas jo parempi päivä

:hug: :hug: :hug:

Nyt mulla on uusi harrastus, jota joudun ajattelemaan koko ajan. Menin tällä viikolla painonvartijoihin, on kertynyt tässä muutaman vuoden aikana tollanen 20 ylimääräistä kiloa. Oon siis aika tuhdissa kunnossa... Nyt kun lasken pisteitä ja joudun miettimään ja suunnitelemaan mitä syön niin aika kuluu kuin huomaamatta miettimättä noita vauva-juttuja. Niin ja sitten käyn vielä jumpassakin kolmena päivänä viikossa, niin ei jää paljon vapaa-aikaa miettimiselle. Täällä töissä vaan jostain syystä ajatukset palaa entisille raiteilleen ;)
 
JenPen
MissMindy Jestas sentään, tee vaan rohkeesti ilmotus kun sait isältäs tiedon että on selkeesti kotirauhan häirintää!!
Mä olen miettiny ollaanko me kotirauhan häirinnän uhreja myös; Saadaan vähän väliä uhkailukirjeitä postiluukusta, joissa käsketään viemään koira muualle tai muuttamaan itse pois. Postiluukustamme on tungettu koiran karvoja ja eräällä kerralla ovemme oli teipattu täyteen karvatuppoja (suurin osa niistä ei edes ollut meidän koiramme karvoja). Meistä on väitetty isännöitsijälle perättömiä asioita, kuten että tallomme pihan istutuksia (jotka ovat kuusia) ja että koiramme on nähty monesti LEIKKIMÄSSÄ YKSIN lasten leikkipaikalla :LOL: Lisäksi taloomme on kutsuttu terveysviranomaiset koiramme takia... Talossamme kun asuu yksi astmaatikkomummo, joka ei mielestään voi asua koiran kanssa samassa talossa. Asumme siis omistusasunnossa.

ON: Mulla ei ole hiukkaakaan minkäänlaisia raskausoireita, ei mitään toivoa edes kuvitella olevansa raskaana :( En tiedä koska vois testatakaan, kun ei oikeen tiedä koska tädin pitäis tulla.
Oon aivan kuollu uuden, hirvittävän työprojektin takia enkä taida jaksaa koko viikonloppuna mihinkään mennä vaikka 3 päivää vapaata ja mies mökillä.
 
JenPen
Heinu Onko se pisteiden laskeminen helppoa? Vai onko kauhee vaiva..?

Meillä on töissä jotku terveysviikot ja kävin siellä sitte rasvaprosentin mittauksessa.. Painoindeksi oli juuri ja juuri alipainon yläpuolella, mutta rasvaprosentti olikin 27%! Mun pitäis kuulemma tähdätä 21%:iin. Kesäloman jäljiltä olen kyllä lihonut nelisen kiloa, mutta ei mulla ole edes mikään kovin turvonnut olo. Ja oon niin hiton laiska liikkumaan etten tiedä miten tosta rasvasta pääsis eroon. Yritin itelleni selitellä että se prosentti on rintojen takia suuri :D Ja sen jälkeen mietin, että jos kohta olen raskaana niin täytyyhän mulla olla ravintoa kahdelle... Mä oon ahkera harrastamaan kaikenlaista selittelyä itelleni, toisin sanoen itsepetosta..
 
Onnea Heinu paikkareihin. Itse olen heidän kanssaan vajaa kymmen kiloa tiputtanut. Varmaan olisi lähtenyt lisääkin, mutta jotenkin maksaminen siitä huvista ahdisti. Toivottavasti sinulla toimii!

Jenpen eikö rasvaprosentin laskeminen tehokkaimmin korjaannu juurukin liikunnalla? Tuntuu hurjalta jos olet niin pikkanen ja siitä pitäisi vielä laihduttaa! :) Inhottavalta kuulostaa teidän naapurit!Meilläkin on koiria ja voin kuvitella ettei kaikki naapurit tykkää näin suuresta koiralaumasta, mutta vielä ei ole kukaan poikki sanaa sanoneet.

Omassa navassa ei tapahdu mitään. Tekisi mieli kirjoittaa tähän iso PLAAH! Pitäisi varmaan etsiä pino pitkistä kierroista kärsiville kun tuntuu aina välillä vähän epäreilulta että muut pääsevät koittamaan jo kolme kertaa siinä missä me kaksi. Nytkin kierrosta tulossa 38 päivää pitkä. Puuduttavaa!! Iloisia uutisia on kuitenkin lähipiirissä ja onneksi muilla näyttää hyvin tärppäävän!
 
JenPen
apsu Teillä käynyt tuuri naapureiden kanssa! :flower:
Mulla muuten myös taitaa olla tulossa 40 päivän kierto, ainakin jos viime kiertoon uskominen.. Tosi rasittavaa kun oviksesta aikaa jo viikko, ja silti testaamisen aikaa vaikka kuinka kauan. |O
 
No testailin sit clearbluella kun ei tullu niit testei ja ei kyl näkyny edes haamua... :( Kaiketi ei vaa oo mulle aiheellista sitten saada vauvaa... :'( Sen kyllä pitäis jo ainakin clearbluella näkyyn jos on näkyäksee... Kai mulla vaan on venähtäny kierto ihan hirveeks. Ens viikon perjantaihi jos ei oo alkanu meen hakeen jotai lääkettä että alkaa vuoto jos testi näyttää EDELLEEN negaa...
 
bb Mun veljen vaimo sai 3 negaa ja osittainen tätikin tuli, silti oli raskaana ja nyt on vuoden ikäinen terve pojanpallero =)

Tarkotus ei oo mitään turhia toiveita yrittää viljellä, mutta kaikki on mahdollista ;)
 
londi Se voi olla et siel on salamatkustaja ja sen takii tuntuu mut mulla kyl ikävä kyllä ollut aina melkeen silleen et on ollu viikkoo aikasemminki jo menkkakipuja ja sit se täti sielt on tullu... Mut nyt ihmettelen kun ei näy plussaa testis eikä oo kyl mitää menkkakipuja ollutkaa!
 
onkoha kaikki puhua pulputtajat plussannu ku tääl on aika hiljasta nykyää.. Joskus oli liian paljo tekstii ja toivo vähempää mut nyt on tosi hiljasta... :/ Tai sit kaikki pupuilee vaan niin pirusti ettei ehdi koneelle! :LOL: tai on vaa töissä...
 
Markka musta tuntuu kans et aika menee tosi nopeesti. Kohta saa ruveta jo jännittämään et onkos sitä raskautunut. Ois kyllä kiva. Nyt siis kp 19/n. 29 Yk 2.

Meillä on huomenna kihlajaiset. Käyn ihan ylikierroksilla, kun oon vaan leiponut. Vois mennä nukkumaan, jos saa unta.
 
mansikkatee tuleeks teille ihan sukulaisia kihlajaisii. Mun vanhemmat sano et turhaa pitää sukulaisille kun ei ole mitää järkeä. Mutta kavereille pidetää ens lauantaina. Koskas menitte kihloihi?

londi Mulla KAiKiLLA kavereilla tärppäs vahingossa tai kerrasta ja me vaan odotetaa ja odotetaa... En jaksa ees uskoo että olisi mitää salamatkustajaa.. Jotenki siihen alkaa menee pikkuhiljaa usko kun ei mitää tapahdu... Mies on sulonen kun elättelee kauhiasti toiveita ja kaikkea.. Mutta jos täti iskee niin alan kyllä popsiin nyt sit niit pillereitä et mahdun omaan hääpukuuniki häissämme... Jätän pillerit sit pois parii kuukautta enne häitä niin ehkä hääyönä tärppäis...
 
ja londi Usko pois et ekan yrityksen pettymys jos sellanen tulee on se pahin. Sit siihe alkaa jo tottuu jos mene yritys pidemmäksi, Ittellä kyllä vasta yk 3 harmittaa niiden puolesta kellä on jo vuosi yritystä takana tai vaikka puolki vuotta. on tää niin raastavaa hommaa... Siksi itte ajattelin alkaa niit häit enne nyt sit syömää pillereitä jos ei nyt tärpänny kun ei vaan hermot pysy kasassa ja tulee vaan pahempi ja pahempi olo kun kaverit ne vaan kaikki kyllä raskautuu sormia napsauttamalla vähän tyylii "hups oliko mulla ovis vai?"
 

13.9.2008

Minnie-....................kp 80/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 65/??............................yk 2
Terhi82...................kp 60/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 55/30............................yk 4
Santtuli...................kp 53/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 46/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 44/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 40/26..............................yk 1

Liunu.......................kp 37/29-30.........................yk 2
kiharapää...............kp 35/32-35..........................yk 12
Humu82..................kp 32/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 32/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 31/35.................................yk 3
Apsu.......................kp 31/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 31/28-31...........................yk3

Louvre....................kp 28/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 27/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 27/28................................yk 1
Nera-85..................kp 26/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 26/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 25/29...............................yk 5
JenPen....................kp 25/28...............................yk 2 (T)
Londiliina85............kp 24/28-30...........................yk 1
salmiakkitassu........kp 23/28..............................yk 2
Sompio....................kp 22/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 22/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 22/28...............................yk 1
Talvis......................kp 21/30...............................yk 5

Hemuli1981............kp 19/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 18/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 18/30..............................yk 6
Piglet......................kp 16/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 16/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 15/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 13/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 12/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 10/26-41..........................yk 8
asty........................kp 10/28-42...........................yk?

johanna83..............kp 8/32-40..........................yk 6
Miss Mindy...............kp 7/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 7/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 6/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 5/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 5/28-30.........................yk 3
toivova-84..............kp 4/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 3/26?...............................yk 3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
joo melkosen hilajsta on ollu. se on se ku mirkku ja teeaa on plussannu niin ei tuo juttu lennä enää samaan tahtiin :D no mut eiköhän tää tästä.

sisäinen vihaisuus on päällä edelleen, mutta nyt se ei enää niin hirveesti vaikuta normaaliin elämään. ärsyttää ku yritän miettiä tuota vessan remppaa niin kattoo sisustuslehtiä. jok ikisessä on joku semmonen "näin teet ultimaattisen söpön ihanan käytännöllisen tyylikkään vauvan nurkkauksen" juttu :kieh: vihasena revin sen sivun irti ja silppuan. minäkö katkera? ehei, pois se minusta.

nyt istun taas onnellisena töissä... ja vielä väärällä tuolilla! :eek: *huomaa*
*nousee ylös ja paiskoo väärän tuolin kubiikista ulos*
*löntystää kärttysen hakemaan punasen hienon yötuolin jossa niskatuki ja tarpeeks kova istuinosa*
*istuu alas, hymyilee* aaahh *hörppää mukista ja alkaa kirjottaa*

tääl on taas kylmä....

mitä mä teen sille vessalle oikeesti?
ku pitäs yhdistää antiikinkreikkalaistyyli suomalaiseen talonpoikaisrustiikki tyyliin ja ruotsalaiseen ikeaan ilman että se näyttää sekaselta. sit pitäs johonki muka saada vilä säilytystilaa. mun kaikki toalettitavarat ja vähän muutki on semmosessa sinisessä muuttolaatikossa pesukoneen päällä :D käytännöllistä? vähän. hienoa? ei.

kuulkaas tytöt jos me otettais se tapaainen vaikka teneriffalla talvella? mitäs sanoisitte :)
 
kyllä siitä vähän isompi remppa tulee. seinät on jotain käsittämättömän rumaa sinikukkasta muovia, ja lattia läikikästä sinistä muovia. pesukone on entisessä suihkunurkkauksessa ja säilytstilaa ei oo muuta ku peilikaappi ja muutama kämmänen hylly. lavuaarin alla on kyllä kaappi, mutt siellä menee putket niin rumasti että se kaappi on melkeen vaan koristeena siinä, ei sinne mitään oikeen saa.

eli kaakelit tulee seinille ja lattioille, uudet kaapistot niin leveelle ku saa ja varmaan ihan kattoon asti. pesukone siirretään apukeittiöön ja ostetaan kuivausrumpu. siihen suihkunurkkaan tehään uus suihku ja siihen mahdollisesti joku semmonen vauvanpesu teline, johon vois laittaa punkan.

sitte laitetaan uudet kaakelit keittiöön että passaa paremmin tyyliin. meillä on keittiön kaapit semmosta 90-luvun tyyliä mutta sisustus on rustiikkista. ainaki siitä joskus tulee kokonaan semmonen vanha :D

mä oon vähä semmonen että mä mielelläni tekisin sen koko rempan ite. mun molemmat isähahmot on semmosia remontti reiskoja ja oon mielen kiinnolla kattonu vierestä ku isäpuoli remppas siellä kotona molemmat kylppärit ja apukeittiön että noin periaatteessa mä tiedän mitä pitää tehä. käytännöstä ei sitte tietoo että miten onnistuis :) mies vaan jankkaa ammattimiesten perään. phöh :D
 
Moikka tytöt!

Anteeksi hiljaisuuteni mutta on ollut hiukan hälinä viikko. Onneksi nyt on vapaa...
Muuten omaan napaan ei kuulukaan kun odottelua... päivät kivoissa lukemissa, mut ei yhtään jännitä kun en osaa muutakaan kun tätiä odottaa....

 
JenPen
Kiva että nibbler oot ainakin vähän piristyny! Mun piti sulta tohon vessaremppaan liittyen kysyä, että jos siellä on jo ennestään vesieristeet yms., niin voiko vaan purkaa vanhat kaakelit/seinämuovit ja laittaa uudet tilalle, vai täytyykö vesieristykset uusia?

Me ollaan hakemassa asuntoa ja tarkotus olis pintaremppa tehdä. Katsotut asunnot kohtalaisen uusia, että vessaremppaan ei välttämättä jouduta mut voishan senkin vetästä samalla vaivalla jos kaikkia eristyksiä ei tarvi uusia. Ei olis niin kallis ja vaivalloinen homma sillon.
Me ollaan katottu yhtä 4h+k läheisestä talosta, mutta ku käytiin katsomassa niin se vaatis aikamoista remonttia ja jopa seinän purkua, kun sinne oli jostain ihmeen syystä rakennettu jälkeenpäin kamala pimentävä seinä olkkarin ja eteisen välille. Nyt tän päivän lehdestä löysin viereisestä talosta kolmion, joka on ensinnäkin halvempi, luullakseni paremmassa kunnosa ja ku se on pohjakerroksessa niin siinä on PIHA! Mennään maanantaina katsomaan, on ihan innoissani siitä. Nään jo mielessäni meidät grillailemassa omalla pikku pihalla koiran ja tietysti vauvan kanssa... :whistle:
 

Yhteistyössä