***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Nasuli: Meillä olisi haaveissa tosiaan omakotitalo ja mä haluaisin ison/tilavan, jossa neliöt on järkevästi käytetty.. Me vasta haaveillaan ja mietitään onko meillä koskaan varaa sellaiseen.. Mä kyllä tilailin talokirjoja, koska halusin katsella millaisia on mahdollista hankkia.. Ja olen/olemme miettineet kivitaloa..

KP
 
Vitsi, oon niin kade kaikille talotehtailijoille :p Olisi ihanaa omaa taloa rakennella ja pihaa laitella, mutta ei taida meidän kuvioihin kuulua sellainen elämäntapa. Ainakaan lähivuosina... Hyvin köyhiä ollaan vaikka tuota ikää molemmilla aikuisen verran, mutta tämmöisinä elämäntapaintiaaneina ei olla hirveästi omaisuutta viitsitty kerätä. Eka ja vika huonekalu, jonka ostin oli meidän sänky, kun tähän muutettiin pari vuotta sitten :D Loput on kasaan haalittua ja käytettyä... Rentoa sellainenkin :LOL:

Enpä ole kotipuoleenkaan ollut yhteyksissä kuukauteen ja päätin pitkästä aikaa soittaa äidille, niin isähän siellä vastasi ja heillä samat avioliittokriisit ja alkoholiongelmat kuin aina... Mietityttää, että mitens sitten kun lapsia syntyy kun ei heillä ole mun puolelta sitä turvallista mummolaa :/ Jotenkin toivoisin, että heillä olisi lapsuudenkodissani yhtä mukavaa kuin itselläni ollut, mutta enhän uskalla lasta juopottelevan äitini tyköön antaa... Onneksi miehen vanhemmat asuu samassa kaupungissa, niin sieltä heille sitten turva ja voi mun porukoita käydä käydä katsomassa siinä ohella... Kauas on elämää mietitty, vaikka ei tiedä miten nämä asiat kunkin osalta päättyy :whistle: Turha siis moisia kai miettiä, harmittaa vaan...
 
heips
[/b]BB ei tässä sen kummempaa ku et kaikki asiat on niin helvetin somussa eikä ne taho selvitä vaikka kuinka ollaan koitettu...molemmat vaan huutaa toisilleen ja ollaan jatkuvasti kärtysiä ja sit ku vielä kahessa paikassa asutaan nyt väliaikasesti niin seki on rassannu välejä tosi paljon. :'( :ashamed: ie haluttas luovuttaa mut ei kai tässä oo enää paljoa tehtävissä.
 
Hetkonen, luin tuolta toisaalta että kun vuodon alkamispäivä on kp 1 niin kierron viimeinen päivä on se edellinen, ei niin että kp 1 on samalla kierron viimeinen. Kummin päin tuo nyt virallisesti menee? Silloinhan mun kierto oli 27 ei 28 päivää.
 
Kp mullakin paukkuu ylitse varsinkin kun ei ole mitään menkkaoireita! :/ Ihmeellisiä kylkipistoksia tulee välillä kun kävelee mutta ei muuten mitää paitsi että Pahaa oloa on tullut joskus. Esimerkiksi join muutaman huikan siideriä epähuomiossa holillista vaikka piti ottaa holitonta. Niin Tuli ihan järjettömän hirvee olo meinasin oksentaa... Tupakan haju tekee pahaa aika ajoin... ITse kun ikävä kyllä poltan niin oon voinut vähentää hyvin kun ei te mieli mutta sit kun yhden tupakan polttaa tulee tosi paha olo. Ja sitten saatan saada hirveit raivo itku kohtauksii turhasta... Jos mies vaikka kutittaa niin saatan nauraa ensin ja sitten yhtäkkiä raivostua. :D

Toivova Arvaa jännittääkö mua! Perjantaina testasin viimeksi. Ja nyt toivon että huomenna tulisi postilaatikkoo ne testit nyt vihdoin ja viimein niin pääsisin tästä kauheesta jännityksestä koska jos se näyttää negaa taas niin alan kyllä odottaa että ei sieltä mitää ole tulossakaa...
 
Täälläkin on tosi tosi jännät paikat. Tunteet heittelee laidasta laitaan. Yhtenä hetkenä oon aivan satavarma, että oon raskaana ja seuraavassa hetkessä iskee epätoivo ja varmuus, että täti tekee tuloaan.

Tänään olin syömässä ja rakastan sinihomejuustoa.... jäi pitsa syömättä, kun oksu tuli kurkkuun hajusta ja mausta. Hain testin, mutta täällä emmin sen tekoa :ashamed:
 
Ittelle itski epätoivo jo kun pikkusen hetken menkkakivut kourasi masua.. nyt jo loppu kuitenki... Voin kuitenkin vain kuvitella ne mutta who knows... Ärsyttävän jännää! Oon yrittänyt olla ajattelematta tätä kokonaa mut kun ei voi ja sit pettyy pahasti jos ei ookkaa mitää... :/
 
[/b]Jemppi Ihania matkasuunnitelmia! Mihin päin ootte menossa?

Meillä rempataan lähinnä rakennuttajan puolesta. Kohta luovutetaan ja annetaan loppujen vikojen olla. Me tykätään asua rivitalossa. Saatiin päätyhuoneisto, jossa on aika iso oma piha ja lisäksi taloyhtiöllä on ihan kivasti yhteistä pihaa. Meidän päädystä alkaa metsä, joten saa olla aika rauhassa. Omakotitalosta ei edes haaveilla. Ja ostettiin 4 h + keittiö, joten mahtuisi hyvin pikkuisiakin. Kaksi olisi kiva =)
 
bb ja delfis toivottavasti teil on salamatkustajat mukana :)
viikonloppu oltii miehen kans mökillä, piti rentoutua mut eipä siitä tullut mitään kun mies rupes puun kaato hommiin :( huomenna oli starkoitus lopettaa tupakanpoltto.. apua mitäköhän siitäkin tulee.. 7v polttanut enkä kertaakaan oo yrittäny lopettaa.. mutta toisaalta nytpä oliskin hyvä syy. auttaa varmasti jonkin verran tuohon raskautumiseen. ja olis sit miehellekkin mukavempaa kun hän ei itse polta nii sit sen ei tarvi enää pussailla tuhkakuppia :)
 
[/b]nanakuu Kiitos!

Osaakos kukaan sanoa, että lasketaanko tämä 28/28 siksi päiväksi, kun tätin olis pitänyt tulla? Mietin vaan, että voinko vielä näin illalla testata vai pitääkö odottaa aamuun.

Tuossa testissä kun sanotaan, että vuorokaudenajalla ei ole väliä, jos testin tekee samana päivänä kun ois pitänyt alkaa tai myöhemmin.

Saakohan tosta testistä mitään selvää
:LOL:
 
hei nyt kaikki tupakoitsijat, lopetetaan yhdessä =) mä oon jo päässyt hyvään alkuun, pystyn olemaan polttamatta hyvinkin koko päivän. välillä on vaan tyhmyyksissä tullut sytytettyä se tupakka vaikka ei edes tekisi mieli :ashamed:
bb jotenkin noi sun oireet kyllä kuulostaa lupaavilta. toivotaan että ne testit tulisi ja näyttäis plussaa. ja jos mitään ei ala tapahtumaan suuntaan tai toiseen, niin mee ottaa verikoe tai pissakoe jossain. ainahan se voi olla...
ja delfis sulle kanssa oikein suuri plussatuuli =)
 
nii delfis aamu pissassa on enemmän räjähdysaltista plussa ainesta! :LOL: Mutta tänää ne olis pitäny alkaa... :)

Toivova Juu kuullostaa hyvältä ja koko ajan ihmeellinen superjännitys Vatsan pohjaa kutittaa... Ihmeellistä kun aiemmilla kierroilla en näin kauhiaa jännitystä muista kokeneeni vaikka jännittänyt sillonkin... Huijui raivostun jos ne perkuleen testit ei ole tullu vieläkää huomenna! Uijui kun jänskättää!
Kp On kans varmasti meidän "toivottavasti salamatkustajia matkassa"! Eipä häntä unohdeta vaan kuumotetaan Kp:täkin jännittämään! :) plus ne muutamat muut kenellä alkaa menee jännät päivät tai ylitse. Plussataa ny kaikki tonne esikoistoiveista plussanneihi!

-BabyB-
 
JenPen
toivova-84 Joo lopetetaan yhdessä! Haluan todella saada sen täysin loppumaan ennen raskautta, ja niissä tuskissa olis kivaa kun olis vertaistukea kenelle kirota tupakanhimoa :D
Mulla ei oo välillä edes tehny mieli tupakkaa, mut tavan vuoksi olen polttanut ja sitten ajatellu että kun en kerran ole raskaana ni mitä tässä sitte "nautinnoistakaan" kieltäytymään....

KP Onko tietoa mitä tollanen talonrakennus halvimmillaan maksais tontin ja täysin valmiin talon kera? Siis jos joku keskihintainen tontti. Työkaveri osti Älvsby-talon ja tontin Paimiosta ja maksoivat koko höskästä kuulemma jotain päälle 120 000 euroa mikä kuulostaa hirveen vähältä. Olen kyllä käynyt talossa, ja itse en kauheasti tykännyt. Materiaalit vähän sellasia halvan näkösiä jotenkin.

Tosta vanhuksille kertomisesta: Mä olen kovasti elätelly toivoa pikasesta raskautumisesta ja sitten vois ihan normaalisti viedä isänpäivänä isälle lahjan ja kortin, mutta kirjottanu vaan korttiin että "Onnea ISOisälle" ja kattoa kauanko kestää ennen ku ukko sen huomaa :D

Voi mä toivon teille KP nyt kyllä niiiiiiiin kovasti plussaa! Ilmottelehan tilanteesta, te jos ketkä ansaitsisitte sen plussan! :heart: :flower:
 

Yhteistyössä