***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

voi Kp ootko käyny lääkärissä kysyy että mikä siinä mättäis kun ei vaan tärppää. Luin just uusimmasta vauvasta että yhdellä naisella oli molempiin lapsiin tarvinnu clomi kuurin ennen kun saivat alkunsa? :/ Ei hätää kyllä sä sen vauvan saat! :hug:
 
kp hurjasti tsemppihaleja uuteen kiertoon :hug: sovitaanko, et ens kerta on sinun vuoro? =)

mä yritän pysyä menossa mukana... kahden viikon jälkeen vissiin hetkeks helpottaa... ainaski kouluhommien suhteen kun alkaa uus jakso ja vanhat tehtävät on sillon palautettu.. ja alkaa käytännön hommiaki tulee vähän :)

kp 25/30... nännit alkaa taas kipeytyy samal lailla ku viime kierrossa. eilen ja tänään aavistus tuhrua seksin jälkeen ja hormonaalisii selkä- ja vatsakipui :/ mut on tosi epäuskone olo!! en varmaa rupee testailee, vaan odotan useamman pvän menkkojen oletetust alkupväst jos tulee aihetta testailla...

tyty86 ja teddybear82 kirjottelen jahka jaksan jotai muuta ku analyysitehtävii kirjottaa... :headwall:
 
talvis :wave: jooe ei paniikkii.. :hug: oon humannu et oot kiireinen..hoida ensin tärkeemmät,en mie täältä mihkää katoo..täytyy kyl sanoo et jänskätän tääl siun puolesta..kuulostaa nii lupaavilta noi siun oireet :heart:
 
tyty juu voishan se olla sitä itseäänki.. mut sit taas esim tänäänki iltapväl lämmöt 36,6 :headwall: nii pal ristiriitasuuksii... noo aika näyttää.. onneks ei oo liikoi aikaa aatella ja vatvoa!! mites siellä tilanne?
 
talvis tilanne on loppukierros..eli nyt on dpo 6 ja mitään erikoista ei oo havaittavissa.. =) ukon kanssa vaan on vähä sukset ristissä ja mieli maassa sen takii..eilis iltan oli jo kipee olo ja aamul sit mittasin lämmöt ja oli 37c, kävin nyt illal pumpissa ja oltii vassa alkulämmittelyissä ku hikoilin ku sika ja puuskutin..jaksoin toosi huonosti treenaa koko tunnin,oikee inhotta..koti ku tulin ni lämmöt oli vaa 36,6c eli ei kuumeen takii ainakaa ollu heikko happi..varmaa tauti yrittää iskee.. :kieh:
 
iltaa arvon leidit!!
minä joudun surukseni ilmoittamaan että en enää jatka palstailua kanssanne. :'( tilanne on nyt niin solmussa.mies tahtoo erota mutta minä en tahtoisi hänestä luopua koska häntä rakastan!!hn on elämäni valo jonka vuoki jaksan jatkaa etwwnpäin. :'( |O en todellaakaan tiedä miten tässä tulee käymään mutta todella toivon että saisimme asiat järjestymään parhain päin ja voisimme jatkaa yhdessä!!
iso :hug: kaille!!kiitos ihanasta seurastanne ja tuestanne vaikeina aikoina!!
isoa plussa puhuria teille toivottelee
surulistakin surullisempi mulmul
 
voi mulmul :hug: :'( Kyllä sä täällä voit käydä meitä "moikkaamassa" täällä vaikket enää kuumeiliskaa jos pystyt. Eiköhän asiat järjest.

Hei löysin tosi hyvän pätkän liittyen synnytykseen meillä toi mies sanoi että "etkasi vaan oo sit tollanen synnytyksessä kun toi naapurihuoneen nainen... http://www.youtube.com/watch?v=cwOFbEzz3ko take a look!
 
mulmulille :hug: toivottavasti saisitte vielä asiat selvitettyä =)

toivova meillä on yk5 nyt menossa ja kuudetta kohti ollaan menossa.

Tais käydä taas niin, että lopetettiin pupuilu liian aikasin, siis, että ovis on varmaankin näihin aikoihin ja viimeksi pupuiltu maanantaina. Työvuorot menee tällä hetkellä niin ristiin, ettei ehditä nähdä juurikaan, saatika harrastamaan seksiä! Täytyy yrittää seuraavassa kierrossa uudestaan.
Ai niin, markalle onnea haamusta! Toivotaan, että vahvistuu kunnon plussaksi =)
 

18.9.2008

Minnie-....................kp 85/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 70/??............................yk 2
Terhi82...................kp 65/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 60/30............................yk 4
Santtuli...................kp 58/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 51/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 49/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 45/26..............................yk 1

Humu82..................kp 37/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 36/35.................................yk 3
Louvre....................kp 33/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 32/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 32/28................................yk 1
Nera-85..................kp 31/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 31/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 30/29...............................yk 5
JenPen....................kp 30/28...............................yk 2 (T)

salmiakkitassu........kp 28/28..............................yk 2
Sompio....................kp 27/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 27/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 27/28...............................yk 1
Talvis......................kp 26/30...............................yk 5
Maniskkatee..........kp 25/29.................................yk 2
Hemuli1981............kp 24/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 23/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 23/30..............................yk 6
Piglet......................kp 21/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 21/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 20/34-39.......................yk 3

Heinu......................kp 18/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 17/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 15/26-41..........................yk 8
asty........................kp 15/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 13/32-40..........................yk 6
Miss Mindy...............kp 12/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 12/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 11/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 10/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 10/28-30.........................yk 3

toivova-84..............kp 9/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 8/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 6/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 4/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 3/28-30...........................yk 2
kiharapää...............kp 1/32-35..........................yk 13
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?

[/quote]

 
huomenta kaikille ja kiitos haleista ja tuesta.
en valitettavasti jaksa uskoa että asiat enää järjestyvät mutta silti toivon ihmettä. siihenasti olen päättänyt nyt olla käymättä täällä. mutta jos joku haluaa välttämättä minusta kuulla jotain voi laittaa sähköpostiosoittensa/meseosotteen yv:nä niin käyn niitä sieltä pyydystämässä.
nyt lähden töihin huonoilla yöunilla lasten vahtiminen ei vältämättä ole maailman helpointa hommaa mutta pakko se nyt vaan on mennä.
 
Onnea Markka huippua! :flower: :flower:

Aamulämmöt edelleen 36.3, mitä hittoa tämä nyt meinaa :|

päivän limajuoru:
Limaa tulee vieläkin. samanlaista kuin oviksen aikoihin, kirkasta ja venyvää..Nyt en kyllä käsitä mitä tämä on...
 
Hyvää päivää, tulin takaisin:D

Nibbler lle ja KPlle suuren suuri voima :hug: kummallekkin..

Duffylle myös :hug: toivottavasti seuraavaks ois teidän vuoro

Tervetuloa uusille:flower: ja jaksamista tippuneille :flower:

on: kp12/25 ja yk8 kävi eilen gynellä yksityisellä (makso vaan 75e)samalla oon käyny ennenkii, ku se on niin progyne :D Havaitsi mulla parhaillaan irtoamassa olevan munarakkulan yhden, joten määräs mulle yhen annoksen pregnyliä (5000)ja mä pistin sen eilen ite mahaan, jotta ovulaatio varmasti tapahtuisi..yleensä tota ei määrätä meikäläisille, ku on niin suuri vaara monisikiöraskauksille, mut, ku se nyt näki varmasti, et oli vaan yks eholla..samalla se tutki miehen simpat (otti mun kohdunsuulta ruiskuun ja katto mikroskoopilla, oltii siis miehen kans edellisiltana pupuiltu)..eilen illalla oli tosi kivulias ovulaatio ja innokkaina kerettiin pupuilla kaks kertaa eli päivällä ja illalla :D nyt sit jännittää..eikä voi kovin aikaseen ees testailla, ku pregnylissä on HCG:tä..

Tupakan poltosta ootte vissii puhunu..mä kerkesin polttaa kymmenen vuotta ja lopetin samalla, ku lopetin pillerit..aina jos on tullu tupakanhimo, ni mä oon ajatellu omaa vauvaa ja samantien on tuskan hävinny..käytin silllo aluks purkkaa, mut lopetin senkii, ku se vaa jatko niitä vierotusoireita..

Nyt en enää muista mitä piti kommentoida..Plussatuulia ja voimia kaikille ihanille naisille!

MUOKS. JA ONNEA IHAN MIELETTÖMÄSTI MARKALLE!!! :flower: :heart:
 
Heipparallaa vaan kaikille PIITKÄSTÄ aikaa!
Onnittelut plussanneille (en ehtinyt lukea kaikkia viestejä, tiedän vaan sen mitä aloitussivulla näkyy) ja tervetuloa uusille! Teitä näkyikin olevan paljon! =) :flower:
Kyllä se aika kuluu sitten nopeaa. Töissä menee nyttemmin suurin osa ajasta ja elukoitten kanssa touhutessa loput. Illalla saa kaatua puolikuolleena sänkyyn. Miehen kanssa ei paljon olla näkyilty kun molemmat tehdään pitkää päivää. Ilmankos meneekin niin hyvin kun ei ole aikaa eikä virtaa tapella. :D
Pelko mulla alkaa olla aika suuri... menkkakivut tuntuu pahenevan kierto toisensa jälkeen. Nyt kipua oli päivä vuotoa ennen ja toisena vuotopäivänä. Oireet viittaavat endoon ja nyt pitäisikin miettiä kääntyisikö vaihteenvuoksi lekurin pakeille. Jos diagnoosi olisi endo ja paha sellainen, olisi lasta alettava yrittää heti eikä viidestoista päivä... Ja voitte vaan kuvitella pelottaako ajatuskin moisesta taudista! :'(
Näin siis meillä. Iloinen asia on se, että koiranpentu saapuu reilun viikon päästä, pääseepähän sitä sitten hoivaamaan. :heart: Plussatuulia kaikille ja jakselkaa! +++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä