***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

JenPen
mulmul Paljon voimahaleja sulle :hug: Toivottavasti nyt saisitte asiat jotenkin selväksi, suuntaan tai toiseen yhteisymmärryksessä. Jos teille ero tulee ja vauvahaaveet siirtyvät sen takia tulevaisuuteen, liity toki tuonne Toivottomiin haaveilijoihin, meillä on kerho. Kiharapäältä saa salasanan ja hän hyväksyy jäsenet. Siellä voi purkautua kyllä asiasta kuin asiasta.

Markka Onnea kovasti, äkkiä teillekin tärppi tuli! =) :flower:

KP Voi että sentään.... :( :hug:
 
ensinnäkin onnea markka :heart:
ja halaus :hug: tippuneille...

Tänne kuuluukin sitten vähän huonompaa, mut voi listalta poistaa, viimeisen käynnin jälkeen on tapahtunut niin paljon etten tiedä mistä aloittaa..
Ehkä joskus jaksan tulla kertomaan koko tarinan, nyt vaan tuntuu ettei mikään tunnu miltään.
Minä tässä pakkailen tavaroita ja palaan kotiseudulle pohjois-karjalaan ja vaihdan farkut verkkarihousuun, ilman miestä. Ero tuli yllättäen mutta kuitenkin kummankin päätöksestä viime aikaisten tapahtumien ja muun takia. Jos tässä mitään positiivista on niin se että sovussa eroamme ja toisiamme tuetaan.. tuntuu vaan niiiiiin pahalta ettei sanat riitä kuvailemaan :'(

Ennen kaikkea hirmuinen ikävä tulee teitä ja haavetta pienestä nyytistä, tuntuu että multa on kaikki viety pois... mutta minkäs teet, elämän on jatkuttava! kiitos..
 
MissMindy :hug: :'( Kävin urkkimassa täällä ja näin surullisia uutisia... :( Olen pahoillani!!

Toivotan sinulle kuitenkin hyvää jatkoa ja lämmintä syksyä!! Nyt keskityt vaan itsesi huoltamiseen ystävien, suklaan ja kaiken ihanan avulla. Ja anna itsellesi aikaa toipua. Olen surullinen puolestasi. :hug:
 
voi mulmul ja miss mindy Tuntuu kyllä niin pahalta teidän puolesta ja teitä tulee IKÄVÄ! Kyllä tekin sen nyytin vielä joskus saatte aivan varmasti! :) Leuka pystyy ja kohi uusia tuulia ja haasteita vaikka pahalta se tuntuukin! :heart: :flower:

Markka onnneeeeks olkoo pluussasta ihan selkeesti tossa näkyy et parempi uskoo vaan! Mee terkkarii tekee testi se tulee parissa tunnissa se vastaus, silleen tiedän varmasti! :) eikä se maksakaa mitää!

Halpe mulla on ihan sellanen fiilis että nyt sulla tärppää! :) Pidetää peukkuja!
 
baby butterfly, se kai sovittiin että ne haamuilijat ja plussanneet näkyis vaan siellä etusivulla niin helpompi kuljettaa mukana tuota päivitettävää listaa.

Ikävä kuulla miss mindy, mutta jospa nyt sitten kaikki järjestyy :hug:

 
miss mindy tiedän tunteesi!! :hug: koko viikon olen tässä itkua illat tuhertanu ja yksin ollu ku mies ei haluaolla kotona, kavereilla punkaa... mie en jaksa uskoa et olen nyt yksin!! en taho luovuttaa en koska rakastan!mullekki uli ihan ylätyksenä tää. perjantaina kotiin tullessaan mies vaan lyö sormuksensa pöytään eikä sano mitään... :'(
jenpen en mie nyt jaksa haaveilla yhtään mistään vauvasta ainoa mitä nyt vaan toivon olis se ihme et mies tuliskotiin ja sanos et anteeksi kulta en halua olla ilman sua!!
 
JenPen
Miss Mindy Sullekin kovasti voimia... Paha mieli sinun puolesta, koita kuitenkin jaksaa eteenpäin :'( :hug:

mulmul Sori, ajattelin vaan että jos haluat jutella tms.

Oliko ElinaMariakin plussannut jo?? :)

Omasta navasta sen verran, että mulle saa huomiseksi laittaa kp1. Täti tuli äsken, huomenna varmaan on kylässä jo ihan tosissaan. Kiitti nibbler kun jaksat aina päivitellä listaa! =)
 
JenPen
Tietääkö täällä kukaan noista raskautumista vaikeuttavista sairauksista yms., endometrioosista, kystista ja munasarjaongelmista? Miten oireilevat ja miten ne todetaan, näkyvätkö esim. tavallisessa gynen tarkastuksessa?
 
mulmul ja MissMindy :hug: voimia ja jaksamista! Tuli ihan fyysisesti paha olla, ku luin teidän jutut, ku oma ero exästä tuli mieleen..sillon kyl toisaalta ajattelin, et mikä ei tapa ni se vahvistaa..

bb toivotaan ja arvaat varmaan miten jännittää..mites teillä tilanne nyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Tietääkö täällä kukaan noista raskautumista vaikeuttavista sairauksista yms., endometrioosista, kystista ja munasarjaongelmista? Miten oireilevat ja miten ne todetaan, näkyvätkö esim. tavallisessa gynen tarkastuksessa?
mulla oli sillo kaksvuotta sitte iso kysta, joka aiheutti joissan asennoissa yhdyntäkipua ja tärinäkipua esim. pyörällä ajaessa..se liukeni ilmeisesti yhdistelmäpillereitten avulla pois, koska keskiviikkona sitä ei enää ollu, ku taas ultrattiin (sillo kaks vuotta sitten myös ultraamalla löydettiin se kysta) kai ne aika hyvin just ultraamalla saa selville kaikkee.. :) nytkin se katto tarkkaan kohdun ja munasarjat ja kokoajan näytti ja selitti mulle mitä siel näkyy (ihana lääkäri!)
 
halpe meillä puksutetaa taas uutta kiertoa yk:itaki alkaa kertyy nyt menossa neljäs... :/ Ajattelin ittekin käydä gynellä sit kun saan rahaa että mikä mättää...:/ Kun ollaan oltu aina ovisaikoina niin ihme ku viel ei oo tärppii käyny... Jossai voi olla vikaa esimerkiksi jos munasolu ei kehity kunnolla ja irtoo ns. puoliraakana tai jotai. Tai jos niistä pillereitä on tullut joku pikkunen vika että ei ilman läkkeitä voi tulla raskaaksi. Siskolla oli clomit sitte käytössä kun sieltä ei vauvaa meinannu ekaksi tulla toisee sai jotai hedelmöityshoitoja tai jotai ruiskulla... :/ Mutta tulee jos on tullaksee... Nyt tulee sellasta RUSKEETA verta tosi kiva kun side näyttää siltä kun olis pyyhkiny pe***ensä siihe :LOL:

kia:lle paranemisia pian! :)

Londi missäs punkkaat kun mä asun espoossa et pk seutuu sekin!
 
revera Elä pelkää eiköhän kaikki oo ihan kohdillaa! :heart:

kukkaiskeiju Hii onnea oviksen bongailusta, eiköhän se tärppää! ja kiitos valaisusta mennyt vissii ohitse se että sovittii näkyvän vaan tuol etusivulla... =) :flower:
 

Yhteistyössä