*Esikoisesta Haaveilevat*

No niin täällä on levin reissusta selevitty.. Kyllä oli kylmää, parhaimmillaan pakkanen näytti -37.4. Mulla ei täällä vieläkään mitään merkkejä mistään!! MItä mieltä te muut olisitte jos alkaisin syömään niitä teroja. Tulis ainakin ne menkat ja todennäkösimmin myös varmaa ovuloisin..!??
 
Täti kurvaili meikäläisen luo. Hitto ei edes uuden asunnon etsiminen saanut sitä eksymään.. No parempi tuuri tulevina kuukausina. Mä jään taustailemaan hetkeksi. Oon ottanu ittelleni ihan liikaa stressiä raskautumisesta joten pyrin olemaan ajattelematta koko asiaa jos vaikka tärppäis. Palaillaa ja tsemppiä kaikille. Käyn kyl lukemassa ja satunnaisesti kirjoittelemassa kuulumisia!
 
tch
huh mikä nettipimento ollu!! ei ole netti toiminu ku perjantaina viimeks, meinas tulla vieroitusoireita!!

ON: eipä ole mitään oireita ollu, muutaku normi menkka oireet... tädin pitäis tulla noin 3päivän päästä ja tuntemuksista päätellen niin ne tuleeki!!
 
JenPen ja Ansku-82 pahoittelut tädin saapumisesta... :'(

tch toivotaan, että täti tajuaa pysyä poissa :kieh: !

Plussanneille onnea :heart: :heart: :heart: !

Kaikille sitä tarvitseville :hug: :heart:

ON: Täällä ei ihmeempiä...ovista odotellessa edelleen. Kova flunssa päällänsä, toivottavasti tervehtyisi pian, niin jaksaisi paremmin keskittyä oviksen bongailuun ja peittojen heilutukseen :LOL: . Tosiaan meinattiin koettaa tässä kierrossa jokatoinenpäivä-"taktiikkaa" pupuilussa...nyt musta tuntuu, että se olisi liian harvoin...vaikka järki puhuu muuta. Kait sitä vaan haluaisi niitä simppoja lähettää matkaan koko ajan, että olisi "varmempi" fiilis loppulutoksen kannalta :LOL: ...ehkä nyt kuitenkin koetan pitää pääni tässä asiassa ja kuunnella järjen ääntä. Ainakin olen kuullut, että joka päivä peittojen heilutusta olisi liikaa... :|

Plussatuulia :whistle:
 
Onnea vauvakuume83, toivottavasti saat täältä pian seuraa :flower:

Täälläkin on hyödynnetty näinä päivinä mahdollista ovista ja nyt vois jatkaa vähän useamman päivän, ku viimeks taisin lopettaa pupuilut siihen ovisplussan jälkeiseen kertaan ku aattelin et varmasti oikee hetki.. Miten muuten teillä jotka käytätte liuska ovis testeja, ni jos se on positiivinen niin tuleeko se testiviiva ennen kontr viivaa vai voiko se tulla myöhemmin ja muuttua silti saman vahvuiseksi.

Meillä töissä tehdään noita raskaustestejä, niin monesti jos testi on positiivinen ni se testiviiva pamahtaa siihen heti ja kontr viiva saattaa jäädä tosi heikoks.

 
JenPen
Kiitoksia. Oon käyny niin harvakseltaan, etten edes muista mikä yk on meneillään enkä taida viittiä tarkistaa tosta listasta!
Ei kyllä kauheesti edes harmita, on ollu nyt niin paljon kaikkea touhua etten oo juuri vauva-asiaa ajatellutkaan.

Onnea vauvakuume83!!! :flower: :heart:
 
plussanneille onnea :heart: :heart: ja tippuneille suurensuuri :hug:

mä palailin eilen siskon luota reissusta ja kyllä teki hyvää.. ainoo vaan kun ihmettelin noita mun menkkoja ne loppu jo eilen ja vuoto oli tosi runsasta ja tuli sellaisia hyytymiä et mietin et oisko sit ollu varhainen keskenmeno ku kaikki oireetkin oli.. :(

mä ajattelin kans et jos tän kierron ottais silleen "tosissaan" voisin ottaa noi raskausvitamiinit käyttöön ja myös sen "jokatoinen päivä taktiikan "ja myös jalat ylös seksin jälkeen :D jos ei sitten tästä kierrosta tärppää nii sit en tiiä
 

19.1.2009

anu84............................kp 67/28-29...................yk14
Asty................................kp 58/28-42..................yk 20
Minnie.............................kp 50.............................TJOT

ViutII...............................kp 42/27..........................yk3
HannA-............................kp 42/28..........................yk2
Hemppati........................kp 42/30...........................yk2
Nasuli08..........................kp 41/28-30.....................yk
kuuttti.............................kp 37/26...........................yk
HappyFeet.......................kp 36/32-48.....................yk4
murppa86........................kp 33/..............................yk43
Hooyo88..........................kp 30/28...........................yk2

tch...................................kp 29/30-31......................yk4
Neppis88.........................kp 29/29-32......................yk1
delfis................................kp 28/30-36.....................yk5
Siniviuhka........................kp 28/26-30......................yk12
Yöperhonen.....................kp 23/29...........................yk12
MyPoodels.......................kp 22/28-58......................yk7
EtanaLilli..........................kp 21/32-33......................yk1
Kia-85..............................kp 20................................yk5

Kiharapää........................kp 17/32-45......................yk16
kaz..................................kp 17/28............................yk7
Teddybear82...................kp 15/28-37......................yk4
Sero................................kp 15/29............................yk2
ellen-...............................kp 14/30............................yk2
Minnea.............................kp 14/25-27......................yk2
Niiz...................................kp 13/30...........................yk2
Sharona...........................kp 12/28-40......................yk4
hugoliina..........................kp 12/28...........................yk3
ElbA..................................kp 12/26...........................yk5
DsariaL.............................kp 12/27...........................yk3
Sun Rise...........................kp 12/31-35......................yk2(4)
HaLPe...............................kp 10/23-27......................yk13
Louvre..............................kp 10/32-40......................yk10

hippopotamus80..............kp 9/28-32........................yk5
Nanakuu..........................kp 5/25-28.........................yk3
JenPen.............................kp 5/28..............................yk7
Empuuu...........................kp 4/30..............................yk4
Ansku-82.........................kp 2/30..............................yk2

Kuumeilija...............................................................yk11
jiiku.........................................................................yk1
ANInen
neppis88
drakonia *TJOT*
hollannikkaat
 
Onnea vauvakuume :flower: :flower:
Täällä vieläkään tätiä näy, ja koitan vielä muutaman päivän olla testaamatta ja jos sen sitten tekisi:)
Koiran pennut kasvaa ja vinkuu hirveetä kyytiä eikä nukuttua saa:D päivät menee sitten melkeenpä nukkuessa ja yöt valvoessa:D:Dhihi
 
vauvakuume83, onnittelut täältäkin. :flower:

Tippuneille :hug: :hug:

Listan mukaan ois näköjään jo kp 9, mihin ne kaikki päivät noin äkkiä meni. Tarttee alotella peitonheilutuspuuhat, jos vaikka jotain tulostakin tulis. :D Fiilis on kyllä vähän plääh, lauantaista asti ollut kurkku kipeä ja vähän väsyttänyt, mutta ei mitään muita flunssan oireita. Tulis sitten kunnon flunssa, niin menis joskus ohikin. Ei tällästä jaksais montaa viikkoa. :/
 
Mööh.. :p Nyt on kyllä heiluteltu peittoja ahkerasti tai no 36 tunnin välein suunnilleen abouttiarallaa tasan paria hairahdusta lukuun ottamatta.. :D Piinaviikot alkakoon, mä oon kyl niissäki tosi huono ku aattelen joka ikisestä asiasta et no nyt tärps mut sit aina palautuu kyl maan pinnalle ja ryminällä..
Yskää meinaa pukkaa ja muutenki veto veks..
koirallakin alko mukavasti juoksut ni sitä saa vahdata tuolla pihalla ja vartota naapurin muutamaa poikakoiraa aargh.. oishan se kiva jos hauvavauvoja saatais taloon mut naapurit ei varmaan tykkäis :whistle:

Kaikille paljon tärps onnea ! ! ! ! !
 
joopajuu, ekat tuhrut tuhruiltu. huomenna varmaan alkaa kp1...NIIN prkl ottaa päähän ja itkettää, ettei mitään järkeä. en tiedä tosiaan jatketaanko koko vauvaprojektia millä mielellä nyt ainakaan siihen saakka, että saadaan tuloksia mm. spermatestissä...milloin tästä tuli näin hiton hankalaa???

- surkeaakin surkeampi sinikka :/ :| :(
 
Jees nyt on testi tehty ja tositositosi haaleen haamun sain siihen sitten, mutta sitte ku menin parin tunnin päästä kahtomaan niin siinä enää mitää ollu:O onko tälläinen ihan normaalia?

Mutta kaikille paljon plussa tuulia+++++ :hug:
 
Siniviuhka, pystyn samaistumaan tilanteeseesi. Meillä tosiaan yritystä oli ensin se reilu kaks vuotta ennen kuin lähdettiin tutkimuksiin ja siellä saatiin tietää, että luomusti olisin EHKÄ tullut 10 vuoden sisällä raskaaksi jos silloinkaan... Eli hoidothan ne on meidän mahdollisuus saada se oma vauva. En tarkoita, että teillä kävisi samoin, mutta pystyn samaistumaan tuohon sinun epätoivon tunteeseen. Tsemppiä!

Minä taas oon täällä ihan täpinöissä, kun nyt näyttää siltä, että kohta alkais ekat menkat km:n jälkeen =) Vielä pitää katselle, mutta hyvältä näyttää! Ei jäis kierto ku sinne noin 35 päivän kieppeille. Jee! Enkä todellakaan olisi uskonut olevani innoissaan menkoista, mutta nytpä vain olen.
 
kiitoksia halauksista! on mukavaa huomata, että täällä osataan ymmärtää sellaisiakin asioita, joita ei muut oikean elämän ystävät ymmärrä! :hug: :hug: :hug: myös teille kaikille!

missähän se kunnon vuoto nyt sitten luuraa? silloin tällöin tulee tuhrua, muttei tätä voi vielä kp1:seksi sanoa ( vielä ainakaan ).. :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä