♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos Paputoive! Tuo käy kyllä järkeen. Sieltä se ovulaatio taitaa olla tulossa ja ilmoittelee itsestään jo näin varhain. Toisaalta tämä luo uskoa siihen, että taidan ovuloida tässäkin kuussa (pelkään siis yhä, että kroppani ei toimi miten sen pitäisi). Nyt vaan odottelua, että pääsee pian pupuilemaan ja jännäämään ;)
 
Minni90 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

ladygreen mä testailin kesällä pari kuukautta ovista ja mulla alko pikkuhiljaa viiva tummuun ja lopulta oli yhtä tumma ku se kontrolliviiva :)

Mulla alkaa kohta oleen tässä jännät päivät käsillä! Nyt on kp 24/26-28. Tällä hetkellä ei oo oikeen mitään tuntemuksia tai oireita.. Huhhuh on tämä vaan välillä stressaavaa! Jos nyt ei tärppää nii se ois sitte yk9... :(
 
Onks Iigu tehny uutta testii? Onko viiva vahvistunut? Selailin äsken kaikki päivitettävät tiedot läpi. Laitoin paperille kaikki tiedot nyt ylös ja alan laittaa ne nyt tuohon listaan. Tarkastakaa meneekö tiedot oikein ja tuliko kaikkien tiedot. Jos ei niin lisäilkää tietoja. :)
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 20.9.2015)

Yritys päällä:
Jes94 20v (mies 23v)...................ya 3/2014​
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 17
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
kelokettu 26v.............................ya 9/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 9-10
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 12
Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 10-11
Kinder_Kitty 22v (mies 25v)........ya 1/2015, yk 5
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 9
hipeltäjä89 26v (mies 27v)...........ya 2/2015, yk 8
henttis 22v (mies 25v).................ya 3/2015
tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 5
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v).............ya 6/2015, yk 4
nennsu 27v.................................ya 6/2015, yk 4
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 3
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Mils 23v (mies 19v).......................ya 6/2015, yk 2
Unelmoida 26v............................ya 7/2015, yk 2
pumpulipallero 29v (mies 39v)......ya 7/2015, yk 3
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 2
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 2
Minni90 25v (mies 25v).................ya 8/2015, yk 2
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 08/2015, yk2
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk1

Plussanneet:
Swipulit 26v (mies 27v).................ya 9/2015, yk 1, plussa 9/15

Ellanolla 32v(mies 37v)................ya 6/2015, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v)..........ya 7/2014, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v).................ya 6/2013, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v).....ya 11/2014, yk8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v).....ya 10/2014, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
P-P 28v (mies 28v), ya syksyllä 2015


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Viimeksi muokattu:
TTK86 29 v (mies 31v) ya 08/2015, yk2

Heippa kaikille! Täällä esikoisen yritys käynnissä. KP 11 on tänään ja ovulaatiotestit kuumottaa kaapissa, KP13 alkaa testaus. Clearbluen kaksoishormonilla otan testin jo huomenna.. jännää :)
 
Heippa taas esikoisesta haaveilijat. :) Onnittelut plussanneille!
Mun tuli sitten käytyä siellä gynellä, kun sitä uhosin täällä viimeksi. Gyne epäili, että ovulaatio mulla tapahtuu, kun kierrot on sen mittaset. Ultralla katsoi ensimmäisenä ja kaikki oli kunnossa! Oon vieläkin ihan ihmeissäni siitä käynnistä, kun olin aivan varma, että jotakin poikkevaa sieltä varmaan löytyy. Kävin siellä muistaakseni kiertopäivänä 11 ja toisessa munasarjassa näkyi johtofollikkeli jonka epäili irtoovan kp13.
Juteltiin sitten lopuksi ja hänelle ihmettelin sitä, että miten ei mitään tapahdu, vaikka (ainakin minulla) on kaikki kunnossa. Gyne muistutti, että joka kuussa raskauden todennäkösyys/mahdollisuus on 17%:n luokkaa, eli tosi pieni! :eek: Hänen mielestään voitais rauhassa nyt vielä yrittää ja sitten hakemaan lähete sinne hoitoihin, jos ei tärppää ennen, kun se vuosi tulee täyteen.

Eli nyt ei auta muu kuin odottaa vaan ja toivoa parasta! Olisi niin ihanaa, kun ei tarvisi sinne hoitoihin mennä ja plussa tulisi tämän vuoden aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: nanja_
Kyllä tehty on. Digitesti näytti raskaana 1-2. :) Jään siis taustalle lukemaan teidän kuulumisia ja toivottelen plussaonnea kaikille!! :) uskomatonta tämä on, en olis ajatellut tämän tapahtuvan piiiiiitkään aikaan! :)
 
Erittäin paljon onnea Iiqu!!! :) :) ihanaa kyllä <3 onnea matkaan ja toivotaan että kaveri pysyy kyydissä loppuun asti :) millaiset fiilikset oli kun plussa pärähti? ;)

Ladygreen ja Mils: onpa kiva tietää ettei yksin paini pitkän kierron kanssa. Täällä kp 42 menossa... Tissit todella kipeät, nännit arat, turvottaa ja kaikki asiat vaan ärsyttää. Eli menkat on kolkuttelemassa ovea, siitä olen aivan varma :( mutta kerta ovat tulossa niin alkaisivat jo!! Pääsis sitten uuden yrityskierron aloittamaan... :(
 
Onnea Iiqu!

Mustikk4 hienoa että kaikki oli kunnossa! Itsellä tilanne oli aivan sama huhtikuussa yk10 tai jotain, testit aloitettiin nyt yk16. Todellakin toivon että todennäköisyys alkais olla meidän puolella piakoin, eikä pidemmälle tartteis mennä. Toivottavasti teillä tärppää enne testejä! :)
 
Sporttimimmi, niinpä toivotaan, että teitä lykästäisi nyt pian, eikä tarvisi kauaa niissä hoidoissa käydä. Paljon tsemppiä teille! (y)Varmasti on jollain tapaa kuitenkin helpottanut olo, kun nyt tutkitaan ja asia on hoidossa? Missä vaiheessa teillä on ne tutkimukset nyt ja miten on tarkoitus niissä edetä?
Mä jotenkin odotan itse ensi vuotta tosi paljon. Kun tietää et silloin sitten aletaan tutkimaan tai olen tullut raskaaksi, että tavallaan johonkin päin ollaan päästy tästä asiasta. Tää epätietosuus ja odottaminen on jotenkin pahinta koko tässä hommassa.
 
Iiqu paljon onnea plussasta:love:
Minni90 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.
Hipeltäjä89 toivotaan ettet joudu uuteen kiertoon, ehkä se ettei ole oireita on oire ;) Tuu kertomaan miten kävi!

Loistava juttu ettei gynellä käydessä löytynyt mitään Mustikk4 varmasti todella helpottunut olo! Itsekin sitä aina miettii, että olis kiva saada suoraan vastaus että onko kaikki hyvin ja toimiiko kaikki normaalisti. Kävitkö siis yksityisellä ja paljonko maksoi?

Täällä ei oikein mitään kerrottavaa. Kp 16 menossa ja ovista tikuttelen, odottelen kuitenkin ovisplussaa vasta ensi viikolle, mutta eihän sitä koskaan tiedä :p Sais jo luvan tulla!!!
 
Noniin... Aamuinen turhautuminen selvästi auttoi, koska nyt illasta on tullut ihan vähän pientä verituhrua pyyhkiessä. Elikkäs sieltä ne menkat taitaa nyt olla tulossa. Vielä en sano että olisi kp1/yk2, odotan josko ne alkais kunnolla huomenna. Toisaalta oon äärettömän harmissani että en raskautunut, mutta toisaalta taas helpottunut, että pääsee uuteen kiertoon...
 
Voi harmi Paputoive, että meni nyt tuollain toi ovis.. Mutta tosiaan, eikö siinä vielä ole mahdollisuus että torstaina ehkä kerkeäisitte ovikseen?

Onko kellään muulla pitkiä kiertoja ja sen myötä myöhäisiä ovulaatioita? Mulla oli viime ovis vasta kp 24 ja uskoisin, että tämänkin kertainen ovulaatio menee myöhäiseksi.. Mietin vain, että onkohan siitä jotakin haittaa hedelmöittymiseen jos ovulaatio tapahtuu noin myöhään ja kierrot ovat näin pitkiä kuin mulla... :S Viimeksi kierto kesti sen 40 päivää :(
Ei näytä olevan pitkästä kierrosta haittaa, ainakaan omalla kohdalla. Kaksi viimeistä kiertoa ollut 38 päivää ja ovis tapahtunut molemmissa noin kp 24. Ja tänään plussasin digillä! (Dpo 11)

Eli toivoa todellakin on, vaikka todella ärsyttävää odotteluahan tämä touhu on pitkällä kierrolla. Tsemppiä yritykseen :)
 
Heissan!

Tämäkin kuumeilija nyt mukaan uudestaan. Viime syksynä aloitettu "yritys" jätettiin yhteen kertaan kun ukko kosi ja päätettiin ensin stressata hääjuhlat alta pois. Nyt häät vietetty ja sydäntä riipivällä kuumeilulla aloitetaan uudestaan esikoisen yritys.

Syli 28v ( 38 ) ya 9/2015 yk1

Nyt menossa kp 24/27 ja oletettavasti dpo 10? Ihan varmuutta ei ole kun vielä ei tullut tikuteltua.
 
Paljon onnea Iiqu! Toivottavasti kaikki menee hyvin :)

Olikos täällä kenelläkään muulla jännät päivät menosa? Mulla on tänään kp26/26-28 eikä vielä ainakaan oo mitään tuntemuksia suuntaan taikka toiseen! Jos jaksais maanantaihin oottaa ja tehä sitte testin ellei menkat ala ennen sitä!
 
Hipeltäjä89: en tiiä oisko mulla jännät päivät nyt menossa vai ei, en tiiä onko kp43 vai kp1. Mulla tuli eilen todella minimaalisesti verta pyyhkiessä. Illan lempeilyn jälkeen tuli kans jonkun verran verta. Tänään ei sit taas mtn. Pienesti salaa toivon että ois kiinnittymisvuotoa. Toisaalta taas sitten uskon että menkat on tulossa, koska rinnat kipeät ja hermot tiukalla. Tänään ja eilen oon saanu ihme itkukohtauksia todella typeristä asioista :D millaisia oireita sulla on yleensä ennen menkkoja? :) jos tuo olisi hyvä merkki että ei oo oireita suuntaan eikä toiseen? ;)
 
MerMer no on sullaki aika jännä tilanne ku ei oo varmuutta vielä onko nuo nyt menkat vai ei! Mulla ei yleensä oo kovin huomattavia oireita ennen menkkoja, paitsi viime kierros tissit turpos enemmän ku ennen ja finnejä on ilmestyny kans naamaan ennen menkkoja ja nyt ei oo finnin finniä :D Mua välillä nyt nipistelee alamahasta mut en tiiä johtuuko se pelkästä jännityksestä vai mistä, tää on tosi stressaavaa ku joutuu ootteleen vaan et miten käy..Toivotaan et tämä on hyvä merkki ettei oo mitään oireita(y)
 
Minä oon nyt ihan ihmeissäni. Tein tiistaina sen ovisplussan, keskiviikkona oli jo negatiivinen. Eilen sitten päivällä alamaha meni tosi kipeeks, mies tuli kotiin ja puuhasteltiin illalla. Edelleen alamahaan koskee, etenkin istuessa kamala paineen tunne ja tuo eilisiltainen seksi teki tosi kipeetä. Välillä on tosi huono olo noiden kipujen takia.

Joskushan ovulaation tapahtuessa vatsaonteloon vuotaa verta/nestettä tuosta ovulaatiosta ja se aiheuttaa aikamoisia kipuja. Mietinkin että olisko ollu mahdollista että ovuloin vasta eilen päivällä (kaks vrk ovisplussan jälkeen)? Irronnut munasoluhan on hedelmöittymiskelpoinen 12-24h. En tiiä onko kaikki vaan toiveajattelua, mutta sen tiedän ettei näitä kovempia alamahakipuja ollut ennen eilispäivää, ainoastaan pieniä tuikkeita, joita ollut jo siis kp11 alkaen (nämä tulkitsin kasvukivuiksi).

Tässä hommassa tulee kyllä ihan hulluksi ku tulkitsee joka ikistä elimistön risahdusta ja rasahdusta. Päätinkin että jos (ja kun) tästä kierrosta ei tärppiä tule niin seuraavan kierron otan löysin rantein enkä tikuttele ovista ja yritän ollu myös tulkitsematta näitä oireita. Meillä on ennen seuraavaa ovista lomamatka ja haluan ottaa siellä rennosti, oviksen pitäisi olla lomaviikon jälkeisenä maanantaina ja viikonlopuksi meille on tulossa kylään minun serkku joten vissiin sekin kierto menee harakoille. :D Mutta jos kiertopäivät pysyy 33, niin joulukuussa ovis sattuu jouluaatolle, ja silloin mies on kotona, se on varmaa! Viimeistään sitten tärppi meille, kiitooooos! ;)

Iigulle paljon paljon onnea plussasta! Samoin Pepiitalle onnittelut! :love:

MerMer oispa tuo kiinnittymisvuotoa eikä menkat! Ilmoittele kuin käy!

hipeltäjä89 oispa oireettomuus oire ja saisit plussan! Samoin sinä, ilmoittele jos jotain uutta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pepiita
Minä oon nyt ihan ihmeissäni. Tein tiistaina sen ovisplussan, keskiviikkona oli jo negatiivinen. Eilen sitten päivällä alamaha meni tosi kipeeks, mies tuli kotiin ja puuhasteltiin illalla. Edelleen alamahaan koskee, etenkin istuessa kamala paineen tunne ja tuo eilisiltainen seksi teki tosi kipeetä. Välillä on tosi huono olo noiden kipujen takia.

Joskushan ovulaation tapahtuessa vatsaonteloon vuotaa verta/nestettä tuosta ovulaatiosta ja se aiheuttaa aikamoisia kipuja. Mietinkin että olisko ollu mahdollista että ovuloin vasta eilen päivällä (kaks vrk ovisplussan jälkeen)? Irronnut munasoluhan on hedelmöittymiskelpoinen 12-24h. En tiiä onko kaikki vaan toiveajattelua, mutta sen tiedän ettei näitä kovempia alamahakipuja ollut ennen eilispäivää, ainoastaan pieniä tuikkeita, joita ollut jo siis kp11 alkaen (nämä tulkitsin kasvukivuiksi).

Tässä hommassa tulee kyllä ihan hulluksi ku tulkitsee joka ikistä elimistön risahdusta ja rasahdusta. Päätinkin että jos (ja kun) tästä kierrosta ei tärppiä tule niin seuraavan kierron otan löysin rantein enkä tikuttele ovista ja yritän ollu myös tulkitsematta näitä oireita. Meillä on ennen seuraavaa ovista lomamatka ja haluan ottaa siellä rennosti, oviksen pitäisi olla lomaviikon jälkeisenä maanantaina ja viikonlopuksi meille on tulossa kylään minun serkku joten vissiin sekin kierto menee harakoille. :D Mutta jos kiertopäivät pysyy 33, niin joulukuussa ovis sattuu jouluaatolle, ja silloin mies on kotona, se on varmaa! Viimeistään sitten tärppi meille, kiitooooos! ;)

Iigulle paljon paljon onnea plussasta! Samoin Pepiitalle onnittelut! :love:

MerMer oispa tuo kiinnittymisvuotoa eikä menkat! Ilmoittele kuin käy!

hipeltäjä89 oispa oireettomuus oire ja saisit plussan! Samoin sinä, ilmoittele jos jotain uutta. :)
Mulla oli meni niin, että sain pari viikkoa sitten lauantaina ovisplussan aamusta ja puuhasteltiin illalla. Seuraavana aamuna ovistesti oli nega, mutta illalla puuhailtiin vielä varmuuden vuoksi, ja silloin tuntui yhtäkkiä oudon kivuliaalta. Maanantaina oli vähän alavatsakipuja ja tiistaina sitten alkoi ilmestyä pyyhkiessä ruskeaa valkovuotoa. Sitä kesti useamman päivän, kunnes loppui. En tiedä yhtään mitä oli, mutta ei ainakaan vielä mitään kiinnittymisvuotoa voinut olla. Siitäkin huolimatta plussasin siis dpo 11. En siis tiedä onko oman kehon ylianalysointia vai mitä, mutta jotenkin uskoisin nuo kivut ja vuodot yhdistyvän tärppiin!
 
Joskushan ovulaatioonkin voi liittyä jotain pientä vuotoa? Lueskelin netistä että ovis voi olla 24-48h lh-huipun, eli ovisplussan jälkeen. Mulla noi kivut alkoi about 48h kuluttua tosta plussasta. Siitä 12h päästä oltiin yhdynnässä. Periaatteessa meillä vois olla tässäkin kierrossa mahiksia sittenkin... toiveajattelua varmaan, mutta kuitenkin.

Osaatko sanoo millon sulla olis ollu ovis ton plussan jälkeen?
 
Joskushan ovulaatioonkin voi liittyä jotain pientä vuotoa? Lueskelin netistä että ovis voi olla 24-48h lh-huipun, eli ovisplussan jälkeen. Mulla noi kivut alkoi about 48h kuluttua tosta plussasta. Siitä 12h päästä oltiin yhdynnässä. Periaatteessa meillä vois olla tässäkin kierrossa mahiksia sittenkin... toiveajattelua varmaan, mutta kuitenkin.

Osaatko sanoo millon sulla olis ollu ovis ton plussan jälkeen?
En kyllä yhtään osaa sanoa. Mutta jotenkin ajattelisin, että ehkä sitten sunnuntaina, kun la oli ovisplussa ja su selkeä nega jo. Mutta tuo ruskea lima alkoi siis vasta tiistaina ja kesti useamman päivän, joten en sillä perusteella uskoisi ovisvuodoksi (käsittääkseni sitä tulee max päivän ja on ehkä myös runsaampaa?). Mutta mene ja tiedä näistä :D Toivotaan joka tapauksessa, että teillä tärppää pian. Itse en vielä voi mitenkään uskoa, että oikeasti sain plussan. Pysyisipä vain kyydissä <3
 
Eipä näistä kehon oireista kyl tiiä tosiaankaan vaikka mitä testejä tekis. Yleisesti sanotaan et ovis on seuraavana päivänä ovisplussasta, sit kuitenki joissai netin syövereissä on tietoo et voi mennä pariki päivää. Oireiluista ei ota mitään selkoo, ku vähän välii jotain nipistelyy. Minä luulen et fiksuinta olis unohtaa koko oireet, yritykset, testit, plussat, negat jne ja panna vaan menemään aina ku pystyy. Meillä ku vielä haasteena toi miehen viikottainen reissutyö.

Toivotaan et kyytiläinen pysyy mukana matkassa ja plussa vahvistuu! Varmasti uskomaton fiilis. :) oliko teillä pitkä yritys takana? (Varmaan kirjoitit jo aiemmin, mut näppäilen puhelimella nii en pääse niin helposti siirtyilee sivulta toiselle :D)
 
Eipä näistä kehon oireista kyl tiiä tosiaankaan vaikka mitä testejä tekis. Yleisesti sanotaan et ovis on seuraavana päivänä ovisplussasta, sit kuitenki joissai netin syövereissä on tietoo et voi mennä pariki päivää. Oireiluista ei ota mitään selkoo, ku vähän välii jotain nipistelyy. Minä luulen et fiksuinta olis unohtaa koko oireet, yritykset, testit, plussat, negat jne ja panna vaan menemään aina ku pystyy. Meillä ku vielä haasteena toi miehen viikottainen reissutyö.

Toivotaan et kyytiläinen pysyy mukana matkassa ja plussa vahvistuu! Varmasti uskomaton fiilis. :) oliko teillä pitkä yritys takana? (Varmaan kirjoitit jo aiemmin, mut näppäilen puhelimella nii en pääse niin helposti siirtyilee sivulta toiselle :D)
No tavallaan oli ja tavallaan ei! Lopetin pillerit hieman yli vuosi sitten ja olin syönyt niitä putkeen siis yli 12 vuotta (nyt olen 28-vuotias). Silloin päätimme että lapsi saa tulla, jos on tullakseen.

Luomumenkat alkoi pari kuukautta lopettamisen jälkeen, mutta kierto venyi todella pitkäksi. Oli välillä +50 päivääkin. Sitten menkat yhtäkkiä niukkeni ja maaliskuussa loppui kokonaan. Varasin gyneajan toukokuulle, jossa ultrattiin pikaisesti ja lääkäri totesi tylysti munasarjojen olevan munarakkulaiset (pco). Sanoi ihan suoraan, että luomuraskautuminen on epätodennäköistä ja voisi kirjoittaa lähetteen heti lapsettomuusklinikalle, jos haluan. Sivulauseessa mainitsi, että pieni painonpudotuskin voisi auttaa ja usein vhh-ruokavalio toimii. Määräsi myös primolutit, että saatiin tyhjennysvuoto aikaiseksi. Olin aika shokissa tämän jälkeen kun jäi sellainen kuva, ettei olisi paljon toivoa luomuna. Lääkärin puheista sain sellaisen käsityksen, että en ovuloi ollenkaan. Päätin kuitenkin kokeilla ensin sitä painonpudotusta, koska olin lievästi ylipainoinen. Kesän aikana pudotin 7 kiloa vähähiilarisella ruokavaliolla , menkat alkoi taas ja kierto alkoi tasaantua +-40 paikkeille. Elokuussa varasin ajan pco:hon erikoistuneelle gynelle, jolla oli aivan eri asenne kun keväisellä lääkärillä. Ultrassa näkyi että olin juuri ovuloinut ja lääkäri oli melko varma, että ruokavaliomuutos + painonpudotus oli tehonnut :) Otettiin vielä muutamat verikokeet eikä mikään viiitannut pco-tyyppiseltä. Tässä lääkärin bongaamassa ovulaatiokierrossa olin myös kirjannut kierron oireitani ylös ja tajusin ekaa kertaa valkovuodon/limojen yhteyden ovulaatioon. Seuraavassa kierrossa sitten päätimme yrittää oikein yrittämällä. Seurasin kehon merkkejä ja osasin aavistella että ovis tulisi joskus kp24 paikkeilla, jos kierto olisi saman pituinen kuin edellinen. Ja kp 23 pärähti sitten ovisplussa tikkuun. Ja tästä ekasta kunnon yrityskerrasta siis tärppäsi!! Apuna lisäksi greippimehu ja raskausajan multivita.

Eli siis vielä lyhyesti: Jouduin tekemään aika paljon töitä menkkojen tasaamiseksi ja ovulaation aikaansaamiseksi, mutta kun sain ne kuntoon niin melkein heti tärppäsi :)
 
Tännehän voi päivittää yk 12. Rentoilu jatkukoon. Jotain iloittavaa en saanu paskista kun menkat alko, mutta eiköhän se itku vapaapäivien alkaessa tule. :cry: Melkein jo alko kun tänne tulin kirjoittelemaan,mutta häätyy taas mönkiä omaan koloon.

Huupelson yk 12
 
Täällä edelleen tihkuttaa... Tänään pienesti tullut verta, siis ihan muutama tippa. Ja viime kierrossa sama homma, 3pv tiputteli ja sit alko kunnon menkat. Samaa odotan nyt. MUTTA! Ihan liikaa herätti toiveita, kun tänään hampaita pestessä ikenet vuoti verta :O eikä ikenet mulla vuoda koskaan! Mutta toisaalta en kehtaa innostua nyt, kun sitten sunnuntaina putoaisin liian korkealta ja kovaa kun menkat sit kuitenkin alkaa :/
 

Yhteistyössä