♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mulle voi päivittää yk13.
Oon ollut nyt vähä taka alalla ja menoa ja melskettä ollut.

Ihania plussa uutisia tullut tänne!:) onnea kaikille!

En oo vieläkään uskaltanut tai saanut aikaiseksi soitettua terkkulaan.. :D ääh. :/

Miten ajattelitte jos/kun saatte plussan niin kertoa asiasta miehelle ja perheelle? Onko jotain isompia suunnitteluja vai vaan että hei oon raskaana! :d

Susa, en tiiä mitä on mutta mulla on yhdyntäkipuja.. Jos liian kovasti liian syvälle ym niin sattuu ja joudun miehen työntää pois tai sanoa et stop... Välillä tulee tosi herkästi kivut ja välillä ei.

Täällä kp.7 ja ovistikut odottelee. Nämä edelliset menkat alkoivat kp.27! Ja muutamat edelliset ollut aina sen 30-31 ja muutamat joskus yrityksen alussa 28.. Hieman vaihtelee tämä kierto mul.

 
Pumpulipallero, kyllä se minusta viiva on! Kamalasti vahvistumisia sille ! :love: Annataika, tsemppiä ja plussatuulia uuteen kiertoon! :unsure: Ja Mimosa91, iha huikee tuo sun mies! :D Ihana että on noin innoissaan mukana. Kyllä omakin yrityksen aikana oli innoissaan, mutta tuo on jotain huikeeta kyllä. :D Noista hankinnoista. Meillä on huomenna ensimmäinen ultra, sanoin jo miehelle että eiköhän me joku nuttu haeta ja vähintään vauvalehti jos kaikki on hyvin.. :D Tähän asti oon malttanu mielen muttamutta...

Henttis ja Sintti 9+5
 
Henttis kiitos sita samaa toivon! Ei oikein usko ennenkuin nakee vahvempaa viivaa (en tieda uskooko viela sillonkaan).
Janna miten sita plussaa odottanut mutta nyt vaan jannaa etta uskaltaako edes riemuita viela tassa vaiheessa. Kai sita ei uskalla ennenkuin useamman viikon ollut raskaana? tai sitten ultrassa? :p
kylla nyt ekan ultran jalkeen jotain pienta voi hankkia :) varmasti isommat ostokset sitten vasta raskauden loppuvaiheilla.
 
M|RA Mun melkein menkat oli aamulla limanen lörähdys paperiin pyyhittäessä, pari tippaa verta pönttöön, sit päivän aikana ihan minimaalisesti suojaan ja illaksi loppui jo. Menkkakipuja kyl oli, sekä vatsan että selän puolella niinku mulla yleensä, mutta vaan aamupäivän :cautious: (Limainen lörähdys sentään, tuli mieleen jos mies päätyis lukemaan tänne :LOL:) Kapselin kanssa mulla oli suht niukat menkat muutenkin, jotenkin sellaisen aluksi ton laskin, mutta miksei ois voinu olla valkovuotoakin.. jää nähtäväks mitä käy.

Mies kysy tänään että koska meinaan tehä ensimmäisen raskaustestin! :'D Ihana, se on niin innoissaan, kans tällä vauva heti nyt -asenteella :ROFLMAO: On löytävinään musta jo nyt (alle viikon yrittämisen jälkeen) kaikkia raskausoireita, nännit on kuulemma isommat jne haha xD

Itsehän haluaisin kyllä testailla jo kovastikin, mutten uskalla aloittaa, olen niin kova pettymään, että ehkä mieluummin olen testaamatta mahdollisimman pitkään kuin otan negan tuloksen.. :/

Paputoive tosi harmillinen toi miehen työmatkailu, ehkä harmitus helpottaa jos ei yritäkään saada selville tarkkaa ovispäivää! Tai vielä parempi, menkkatunne jäis vaan tunteeks tossa kierrossa :)

Aika karu kyl toi artikkeli aspiriinista :D Kaikkea sitä kyllä neuvotaan tekemään ja välttämään lapsen saamiseksi, ihan vainoharhaiseksihan tässä tulee! Viimeisimpänä "löydöksenä" mulla liukuvoiteen haitallisuus siittiöille?! En kyllä meinannu luopua! :ROFLMAO:
Joissaki liukkareissa voi olla spermisidejä ja toiset voi olla niin paksuja että simpat ei jaksa liikkua. Se vähän riippuu liukkarista mitä käyttää miten se vaikuttaa siittiöihin. Eli kannattaa lukea pakkaus seloste.
 
Huupelson Kävin kysyyn nyt ihan apteekissa. :) Tutkittiin pakkausselosteet ym nii ei ainakaan kovin haitallista pitäis olla (meillä käytössä vesipohjainen, jossa ei juuri mitään ylimääräistä). Tosin apteekkari oli vähän hölmistyny et ai voi vai, joten toki mahdollista et ei ollu kuullu alan viimeisimpiä uutisia :D Mut näillä mennään, jos ei muu auta nii sit kai pakko ostaa Pre-Seediä tuubi (n) On vaa vähän hintavaa:D

Henttis no eiks ooki ihana :love: Ei tarvinnu oottaa sitä vaihetta ku alkais itte vihjaileen et jokos vauva, ku mies keksi iha ite et nyt heti kapselin poistoon, maksetaan ruokatililtä! :ROFLMAO: Yritän vaan toppuutella, et ei se raskaus varmana just nyt ala, mut tuleehan toisen intoilusta iteki väistämättä hyvälle mielelle :)
 
mimosa91 se on kylla huippua, etta miehesi on innoissaan sinun kanssa :) kylla se erilailla varmasti vaikuttaa ja tietaa etta on joku siina vieressa tsemppaamassa. Mutta ihmiset on tietty erilaisia, varmasti jokainen mies on onneissaan uudesta tulokkaasta ja raskautumisyrityksista vaikkei aina sita nayttaisikaan :)
 
M|RA mulla on siellä womanlogin asetuksissa kierron pituus ja sit se automaattisesti ennustaa ne tulevat menkat ja hedelmälliset päivät. Jos sulla jatkossa kierrot normalisoituu niin sillä voi siis käyttää semmosta kehittynyttä ennustusta. Esim mulla on kierrot vaihdelleet 28-33 päivää, niin nyt se laskee keksiarvon että se kierto olis 31päivää. Ovulaation ja ne hedelmälliset päivät se laskee sen mukaan. Älä nyt syötä sinme kierron pituudeks sitä montaa kuukautta, vaan laita esim se 28 (joka normaali kierron pituus) niin näät tulevat menkat ja ovikset (jos kierto säilyy nornaalina). Niin ja netissä on lasketun ajan laskureita, joilla näät myös ton millon mitkäkin viikot täynnä ja mikä olis babyn laskettu aika jos tästä kierrosta raskautuisit. Hauskaa ajanviihdettä ja toiveajattelua.

Annataika pahoittelut menkoista ja uudesta kierrosta. Teillä jo aika pitkä yritys takana. :( Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon!

pumpulipallero aivan ihanaa! Viiva on selkeästi eiliseen nähden tummempi! Ihan huippua! Nyt vaan toivotaan et entisestään vahvistuu. Mä en vielä oo testiin sortunu... aamulla asiaa mietin, mut en sit kuitenkaan tehny. Päivällä tunnustelin niskaa ja otsaa ja mulla oli tosi kuumottava olo. En tiiä oliko lämmöt sit korkealla... nytkin kainalosta lämpö 37,2 :eek: muuten en kyl koe oloani mitenkään kipeäksi/kuumeiseksi. Herää vaan ajatus, voisinko sittenkin olla rask... ei uskalla intoutua! En haluu pettyä...
 
paputoive no voihan se olla etta sulla on lammot korkeella mahdollisen raskauden takia! Toivotaan etta testissa tulee selkeeta viivaa ;) itse olen flunssassa, mies oli viime viikolla ja talla viikolla minun vuoro. Ei tassa muuten mitaan oloja, mutta tosi raskaan tuntuiset rinnat ollu nyt pari paivaa (tanaan vahemman?) ja eilen vihlas aamusta alavatsaa kunnolla muttei mitaan muuta. Kaikki muut oireet voi kylla laittaa flunssan piikkiin. Ja voihan noi muutkin oireet olla oviksen jalkeisia oireita. En uskalla viela kunnolla iloita vaan pitaa odotella vahvempaa viivaa..
 
Sorruin tekemään testin. Kolmen tunnin pissasta herkällä 10mIU/ml testillä puhas nega. Ei haamun häivähdystäkään vaikka kuinka kääntelen ja vääntelen testiä. Mikä pettymys. :cry: nää kohonneet lämmöt jotenki herätteli toiveet...
 
Viimeksi muokattu:
M|RA mulla on siellä womanlogin asetuksissa kierron pituus ja sit se automaattisesti ennustaa ne tulevat menkat ja hedelmälliset päivät. Jos sulla jatkossa kierrot normalisoituu niin sillä voi siis käyttää semmosta kehittynyttä ennustusta. Esim mulla on kierrot vaihdelleet 28-33 päivää, niin nyt se laskee keksiarvon että se kierto olis 31päivää. Ovulaation ja ne hedelmälliset päivät se laskee sen mukaan. Älä nyt syötä sinme kierron pituudeks sitä montaa kuukautta, vaan laita esim se 28 (joka normaali kierron pituus) niin näät tulevat menkat ja ovikset (jos kierto säilyy nornaalina). Niin ja netissä on lasketun ajan laskureita, joilla näät myös ton millon mitkäkin viikot täynnä ja mikä olis babyn laskettu aika jos tästä kierrosta raskautuisit. Hauskaa ajanviihdettä ja toiveajattelua.

Annataika pahoittelut menkoista ja uudesta kierrosta. Teillä jo aika pitkä yritys takana. :( Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon!

pumpulipallero aivan ihanaa! Viiva on selkeästi eiliseen nähden tummempi! Ihan huippua! Nyt vaan toivotaan et entisestään vahvistuu. Mä en vielä oo testiin sortunu... aamulla asiaa mietin, mut en sit kuitenkaan tehny. Päivällä tunnustelin niskaa ja otsaa ja mulla oli tosi kuumottava olo. En tiiä oliko lämmöt sit korkealla... nytkin kainalosta lämpö 37,2 :eek: muuten en kyl koe oloani mitenkään kipeäksi/kuumeiseksi. Herää vaan ajatus, voisinko sittenkin olla rask... ei uskalla intoutua! En haluu pettyä...
Kiitos womanlog neuvosta. En ollukkaa huomannu koko asiaa!! Laitoin kierron pituudeks 30 päivää. Se näytti et tänää olis ovulaation ennuste!! Mut mies on lähteny jo aamul työmatkalle . Mut ollaan puuhattu su asti.. Saattaa olla mahdollisuus.. Jää nähtäväks!
 
On tää ihmismieli kummallinen. Minäkin niin muka "luovuttanut" ja "en usko että oon raskaana, sieltä ne menkat tulee" oon harmitellut koko illan tota negatestiä. :( Miehelle tunnustin testanneeni negan, hänkik harmissaan, lohdutteli että kyllä se siitä ja kyllä meillä vielä tärppää. ♡

Salaa mielessäni toivon että tein testin liian laimeasta pissasta (vajaa 3h rakossa ja iltaliru vielä). Dpo jotain 13? Ihan varma en oo oviksesta. Huomenna pitäis menkkojen alkaa. Silti toivon ettei menkkoja tulis ja testi "muuttuiskin" plussaksi. Aiheesta tietenkin googleteltu koko ilta "ensin nega, sitten plussa" jne. Vaan tuskinpa meidän kohdalla käy noin.... vaikka olisihan se ihan lottovoitto.:whistle::rolleyes::love:

Häämatka joulukuussa kuulostaa ihanalta! Toivottavasti teillä pian tärppäis!
 
Mäki voisin liittyä mukaan, jos vaan mahtuu! :) Juuri sain luettua kaikki viestit, joita olikin jo melkoinen pino kertynyt.

Lyhyesti meistä: Sandzell 24v + mies 25v, ya 8/15 yk3

Oviksia olen alusta asti tikutellut, lähinnä että tietää kropan toimivan (tai niin ainakin itselleni uskottelen... :whistle:) Alkuun puhuttiin, että mentäisiin tjot-meinigillä, mutta mies tossa jo naureskeli, että se tais mennä mönkään kun heti olin tikkuja tilaamassa :ROFLMAO: Oviksen pitäisi osua ensiviikolle taas, kohta pääseekin testailemaan (ja heti perään piinailemaan, josko tämä kuukausi olisi oikea)

Hirmuisesti plussatuulia kaikille ja onnittelut jo plussanneille :love:
 
Heippa! Minäkin oon vähän taka-alalta seuraillu ja ollu välillä kokonaan täältä pois, ihan vaan sen takia että ei ressais niin paljoa ja koko lapsi-asia ei pyöris jatkuvasti mielessä. Mutta siis yk 13 nyt meneillään.
Usko alkaa jo hiipumaan kokonaan. Ja niin monet itkut on itketty, joka kuukausi saa vaan pettyä. Nyt on kuitenkin tutkimukset aloitettu ja muutaman viikon päästä olisi aukiolotutkimus, hui! Primoluteilla olen mennyt nyt varmaan puolivuotta, määrättiin siksi kun välivuotoja on aina vähän väliä. Muutaman kuukauden ne auttoivat, mutta taas on alkanu vuotaa, prkl! :///
Kaikkia mitä täällä on tapahtunut en ole ehtinyt lukemaan, mutta tälleen silmäyksellä voi kyllä sanoa että plussia näköjään on tullu hyvää tahtia. Onnea niistä kaikille :)
Näillä mennään!
 
Tervetuloa uusille ja tsemppia yrittamiseen! :)

Kauhee flunssa iski illasta ihan kunnolla, tuli vahan huonosti nukuttua viime yo :( no herasin tuossa klo 5 jalkeen kun ei sinne sankyyn viittinyt jaada pyorimaan. Tietty mielessa oli se testin teko ja tammoista se sitten naytti (laitan tuohon alle erikseen viestilla kuvan puhelimen kautta) :)
 

Yhteistyössä