♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä alkoi kanssa yk13 alkuviikosta. Niin mäkin yritin viime kierrossa olla seuraamatta kiertopäiviä, poistin Oviankin puhelimesta sen takia. Mutta sieltä ne menkat vaan silti alkoi. :cry::( Oli kyllä pettymys, kun ei tullut jouluplussaa.
Meillä on helmikuun alussa ensimmäinen käynti tutkimuksiin ja mulla piristyi kyllä mieli sen jälkeen, kun lähete oltiin tehty ja ensimmäinen aika tuli postissa. Helpotti paljon, kun tiesi, että kohta loppuu tää tulokseton yritys ja saadaan apua asiaan. Meillähän alkoi yritys tammikuussa, mutta viime joulukuussakin oli jo vähän yritystä, kun ei ehkäisyä käytetty, niin käytännössä vuosi on täynnä. Ilman hormonaalista ehkäisyä ollaan oltu jo lähemmäs kaksi vuotta.
Kyllä nyt viimeistään näiden menkkojen jälkeen oon sen alkanut uskomaan, että kyllä se luomuplussa alkaa aika epätodennäköistä meillä olla. On tässä niin monta kiertoa jo yritetty.

Tsemppiä muillekin joilla menkat alkoi! Hyvää joulua kaikesta huolimatta. :love:
 
Mustikk4 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Toi on kyllä niin inhottava tunne kun tajuaa että luomuplussan mahdollisuus on lipuuu joka kierrolla kauemmas ja kauemmas. Mutta pääasia että lähete lääkäriin on tullut, ja mistäs sitä tietää että vaikka pienen avun kanssa tärppääkin heti ekalla? :)

Mulle voi päivittää yk4 .. Turhauttavaa että yrityskertoja pitäisi kyllä tässävaiheessa olla jo se 6 kpl, mutta ei mulla. Kierrot sen kuin vaan pitenee, enkä oo jaksanut enää pitää kiertopäivä laskentaa koska mulla se on aivan turhaa. Tässä kierrossa oon kyllä tosin tehnyt joka päivä ovulaatiotestin, mutta en oo sitä kyllä bongannut. Sain myös lähetteen lääkärille mutta toukokuuhun asti pitäisi odottaa :( Voi kyllä olla, että jos rahaa löytyy yhtään ylimääräistä niin meen kyllä yksityisellä käymään ennen sitä, katsotaan.. Itsellä alkaa olla aika toivo heitetty kaivoon sen suhteen, että luomuplussaa meille tulisi. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti, että varmasti tärppi tulee sitten kun on lääkäriltä saanut jotain apua näihin mun kiertoihin. (n)

Tulipa pitkä romaani, halusin vaan tulla moikkaamaan. Oon teijän kuulumisia käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti lukemassa, mutta itseä ei hirveesti oo huvittanut kirjoittaa kun ei ole mitään mistä kirjoittaa. Ihanaa joulua kuitenkin kaikille ja toivotaan että vuosi 2016 toisi meille kaikille plussat tullessaan :love:
 
Heippa kaikki. Pahoittelut jälleen uusista kierroista :( ootte kuitenkin ainakin mulle iso vertaistuki! Ollaan niin samassa tilanteessa, yritetään, toivotaan, petytään... Ja vieläpä kun tästä ei oikein kenellekään tutulle (miestä lukuunottamatta) viitsi oikeasti puhua.

Täällä olen kans taukoillut. Yk 9 on myös mennyt vähän miten sattuu yritysten kanssa. Tänään kp 28/28.
 
Tsemppia kaikille ja ihanaa joulun odottelua <3

Paatin kayda nopeeta taalla kurkkaamassa mita kuuluu.
Eli itse plussasin lokakuun lopulla. Tanaan kaytiin ekassa varsinaisessa ultrassa (kaytiin myos varhaisultrassa varmuuden vuoksi). Laskettu aika aikaistui parilla paivalla ja kuulema kaikki nayttaa hyvalle.
Siella se pikkuinen potki ja heilui.

Plussatuulia koko poppoolle! Yrittakaa rentoutua jouluna ja talletelkaa ahkerasti :) <3

pumpulipallero rv 12+0
 
Mustikk4 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Toi on kyllä niin inhottava tunne kun tajuaa että luomuplussan mahdollisuus on lipuuu joka kierrolla kauemmas ja kauemmas. Mutta pääasia että lähete lääkäriin on tullut, ja mistäs sitä tietää että vaikka pienen avun kanssa tärppääkin heti ekalla? :)

Mulle voi päivittää yk4 .. Turhauttavaa että yrityskertoja pitäisi kyllä tässävaiheessa olla jo se 6 kpl, mutta ei mulla. Kierrot sen kuin vaan pitenee, enkä oo jaksanut enää pitää kiertopäivä laskentaa koska mulla se on aivan turhaa. Tässä kierrossa oon kyllä tosin tehnyt joka päivä ovulaatiotestin, mutta en oo sitä kyllä bongannut. Sain myös lähetteen lääkärille mutta toukokuuhun asti pitäisi odottaa :( Voi kyllä olla, että jos rahaa löytyy yhtään ylimääräistä niin meen kyllä yksityisellä käymään ennen sitä, katsotaan.. Itsellä alkaa olla aika toivo heitetty kaivoon sen suhteen, että luomuplussaa meille tulisi. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti, että varmasti tärppi tulee sitten kun on lääkäriltä saanut jotain apua näihin mun kiertoihin. (n)

Tulipa pitkä romaani, halusin vaan tulla moikkaamaan. Oon teijän kuulumisia käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti lukemassa, mutta itseä ei hirveesti oo huvittanut kirjoittaa kun ei ole mitään mistä kirjoittaa. Ihanaa joulua kuitenkin kaikille ja toivotaan että vuosi 2016 toisi meille kaikille plussat tullessaan :love:
Mul vähän sama. et mulla menos yk2. Vaikka oon lopettanu ehkäsyn huhtikuussa. Kohta mennyt siis vuos ilman ehkäsyä. Kuukautiskierto? Mikä se on? Ja mullakin pitäs niit kiertokertoja olla jo 6 plakkarissa.
Jotenkin musta edelleen tuntuu et en tuu saamaan koskaan lasta. Lisäks en voi ees nähdä itteeni silleen et tos lattialla joku pieni tyyppi ryömis. Huoh.. Puhumattakaan et mul olis valtava masu..
 
Mul vähän sama. et mulla menos yk2. Vaikka oon lopettanu ehkäsyn huhtikuussa. Kohta mennyt siis vuos ilman ehkäsyä. Kuukautiskierto? Mikä se on? Ja mullakin pitäs niit kiertokertoja olla jo 6 plakkarissa.
Jotenkin musta edelleen tuntuu et en tuu saamaan koskaan lasta. Lisäks en voi ees nähdä itteeni silleen et tos lattialla joku pieni tyyppi ryömis. Huoh.. Puhumattakaan et mul olis valtava masu..
M|RA: siis aivan samat olotilat myös itsellä. En osaa kuvitella enää itseäni äitiksi tai valtaisan raskaus mahan kans. Yrityksen alkaessa kuvittelin itteni vaivan kans öeikkimään ja kärryilemään yms. Ei enää kuvitelmissa vain sisarusten lapset.

No jos ei jotain hyvääkin niin nyt oon kohta kuukauden ollu polttamatta ja kokeilla maaliskuulle asti savutonta elämää jonka jälkee tutkimuksiin. Eikä kyllä tee edes tiukaa olla tupakoimatta kun aina itelle perustelee
 
M|RA: siis aivan samat olotilat myös itsellä. En osaa kuvitella enää itseäni äitiksi tai valtaisan raskaus mahan kans. Yrityksen alkaessa kuvittelin itteni vaivan kans öeikkimään ja kärryilemään yms. Ei enää kuvitelmissa vain sisarusten lapset.

No jos ei jotain hyvääkin niin nyt oon kohta kuukauden ollu polttamatta ja kokeilla maaliskuulle asti savutonta elämää jonka jälkee tutkimuksiin. Eikä kyllä tee edes tiukaa olla tupakoimatta kun aina itelle perustelee
Hyvä huupelson! Mä tuen sun tupakoimattomuutta! Nyt sit niillä tupakkarahoilla voit mennä vaikka yksityiselle lääkäriin?!

Mä en tiiä miten mä etenisin tän raskaus projektin kanssa enää.
 
Totta Ladygreen, juuri sitä yhdelle kaverillekin sanoin, että toivotaan et meillä olisi sit parempi onni, kun päästään niihin hoitoihin ja niiden avulla vaik onnistuttaiskin pian. Se on ihan totta, että eihän sitä koskaan tiiä. :) Ei pitäis aina ajatella sitä kaikista pahinta vaihtoehtoa, että en varmaan ikinä oo raskaana. Kiitos sulle! :) Kurjaa kun sulla kierrot kenkkuilee, toivonmukaan rahaa olis sen verta, et pääsisit siellä yksityisellä gynellä käymään. Jos se vaikka voisi määrätä jotain lääkettä mikä auttais niihin pitkiin kiertoihin. Toivotaan parempaa onnea meille uudelle vuodelle! :love:

Hyvää odotus-aikaa Pumpulipallerolle, toivottavasti me tultais täältä pian perässä sinne plussanneiden joukkoon. :)

Koska M|RA sulla oli ne viimeset menkat, että mikä kiertopäivä sulla on meneillään? Ootko ajatellu mennä ihan yksityiselle gynelle käymään? Kun etkös käynyt viimeksi ihan yleislääkärillä? Kun kyllähän sun jotain apuja pitäisi saada, että kierrot alkais normaalisti tulemaan. Aika ikäväähän tuo on, kun ei pääse edes yrittämään, kun ei ne kierrot pyöri. Sä oot kyllä tosi kärsivällinen jaksanu olla, kun oot niitä menkkoja malttanu odottaa.

Hienoa Huupelson, kun oot pystyny olemaan polttamatta! :)

Jännittää kyllä jo valmiiks, että mitähän siellä tutkimuksissa sitten ensimmäisenä tehdään ja mitähän hoitoja me tullaan saamaan. Menispä tammikuu nopeesti!
 
Yk1 oli n.170 päivää kierto.
Sit yk2 oli jotain 60 päivää.
Nyt menos yk3 ja päiviä on n.20 täynnä.

Oli puhe et jos 3kk ei tuu kuukautisia ni sit lääkäriin. Varmaan pitää soittaa ja kysyy terveyskeskuslääkärille et saaks tulla jos kieto on tommone. Voihan se olla et se nyt alkais lyhenee.. Katotaa alkaaks täs viel tän vuoden puolella menkat. Täl hetkel ei oo kyl varaa ainkaan mulla mennä yksityiselle.
 
Tänne ilmoittautuu uusi esikoisesta haaveileva. Mieskin odottaa innolla, koska pääsee esikoistaan pitämään sylissä. Ennen yrityksen aloitusta käytössä Yasminelle -pillerit.

Pjawla, 25, miehen ikä 31, ya 11/15
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 28.12.2015)

Yritys päällä:
Jes94 21v (mies 24v)...................ya 3/2014​
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 13
Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 13
Kinder_Kitty 23v (mies 26v)........ya 1/2015, yk 8
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 13
hipeltäjä89 26v (mies 27v)...........ya 2/2015, yk 12
likka90 24v (mies 32v).................ya 3/2015, yk 10
tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 8
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v).............ya 6/2015, yk 7
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 4
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Mils 23v (mies 19v).......................ya 6/2015, yk 2
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 5
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
Pages 27v (mies 27v)....................ya ??, yk 4
Domellan 25v (mies 28v)..............ya 8/2015, yk 4
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 4
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 8/2015, yk 4
Susu90 25v (mies 30v)..................ya 8/2015, yk 2
Sandzell 24v (mies 25v).................ya 8/2015, yk 4
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk 1
Moon Moth 29v (mies 39v)...........ya 11/2015, yk 2
Pjawla 25v (mies 31v) ..................ya 11/2015

Plussanneet:
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
P-P 28v (mies 28v), ya syksyllä 2015

Taustalla:
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 13
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 18

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Moi taas pitkästä aikaa! :) Tervetuloa uusille! Pahoittelut kun viime päivityksestä aikaa (y) päivitin listaan vain punaisella olevat merkinnät, eli jos haluaa listalle niin laittakaa punaisella tai jos punaisella ei jostain syystä onnistu niin jollain muulla näkyvällä värillä tai lihavoituna niin huomaan paremmin! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: hipeltäjä89
Voi hitto se mun lääkäri aika siirty, koska se lääkäri ei tuukkaan paikalle tai jotaki. Noh sain uuen ajan, mutta mulla pitäis olla just sillon menkat! :( Mitä mieltä ootte kannattaako menkkojen aikaan mennä vai siirränkö sen ajan eteenpäin?
 
Muutama viikko mennyt tässä palstalta taukoillen. Mies on ollut joululomalla kotona ja ollaan päästy hyvin puuhailemaan. Womanlog ennusti ovista kp20, en tikuttanut enkä osaa varmaksi sanoo oliko se tuolloin, mut talletteluja tehty joka toinen päivä. Viimeksi torstaina (kp23). Nyt menossa kp25/31-37. Sain jostain emättimen hiivasienitulehduksen. :( ärsyttävä ja kiusallinen vaiva!
 
Heippa kaikille, tuntuupa jännittävää oikeasti kirjoittaa tänne palstalle parin kuukauden taustalla seuraamisen jälkeen.

Täällä siis kirjoittelee Illuminated, 26v, mies 26v, yk 3 ja ya 11/15.

Täällä siis sellainen tilanne, että olen oikeastaan ollut 25-vuotiaaksi ollut aika ikisinkku. Lapsia on ollut aina haaveissa, mutta miesrintamalla ei vaan ollut tärpännyt. Nyt sitten viime kesänä yksi tuttavuus vaihtui ensin kaveruudeksi, sitten ystävyydestä ja romanssiksi. Nyt ollaan onnellisesti parisuhteessa ja muutettu saman katon alle. Molemmille oli samantien selvää, että pelleily ei kiinnosta, vaan ihan vakavalla pohjalla lähdetään ja yhteinen perhe olisi haaveissa.

Itse olin tosiaan kokematon eli seksielämäkin alkoi vasta nykyisen miehen myötä joten hormoniehkäisyä en ole käyttänyt, ja en ole ikinä siitä ajatuksenakaan pitänyt. Menimme ensin kondomilinjalla, mutta sitten kun yhteinen sävel oli melko selvä, siirryttiin keskeytettiin yhdyntään. Puhuimme paljon tulevaisuuden haaveista, ja kun oli selvää että lapsi olisi tervetullut vaikka näinkin pian, jätettiin ehkäisy lokakuussa kokonaan
pois. Tulee jos on tullakseen jne. :) Ikää kuitenkin jo 26v ja tuttavapiirissä on paljon lapsettomuudesta kärsiviä, ja sitä olen sydän syrjällään seurannut, kun ei ollut itse päässyt vielä edes aloittamaan perhehaaveita.

No, marraskuun alussa kuukautiset tuli (yhden päivän myöhässä normaalista, jota tietenkin ehti jo jännittää), mikä oli toisaalta ihan toivottua, kun vauva-ajatus oli vielä niin taka-alalla. Kamalan tarkkaan en ole kp:itä aiemmin seurannut mutta melko säännöllisesti 29-31 on ollut.

Joulukuussa sitten jännittikin jo vähän enemmän kun koko kuukausi oltiin aktiivisesti puuhailtu. Kun kuukautiset oli päivän-pari myöhässä, hain elämäni ensimmäiset raskaustestit, joiden tekemistä jännitin kädet täristen. Oireita oli jo, jatkuva vilu, kahvi ja ruoka ei maistunut, vatsaa nippaili. Näitä palstoja lukemalla sai vielä monta muutakin oiretta kehitettyä. :D No, raskaustesti näytti negaa kp n. 31-34. Olin aivan hermona miksei plussaa näy, kun oireita on ja kuukautiset myöhässä. Kuukautiset alkoi sitten kp 35, 5 päivää myöhässä. Olin hyvin pettynyt, vaikka ei oikeasti oltu edes yrittämällä yritetty, mutta jotenkin ehdin olla niin varma raskaudesta.

Eipä muuta kuin uuteen kiertoon, olin ehtinyt kehittää jo melkoisen vauvakuumeen ja ajatus seikkaili mielessä koko joulukuun. Olin laskenut ovulaation kp 30-35 mukaan 23.12.-28.12. tienoille ja aika ahkeraan joulun aikaan puuhailtiinkin. Odottelin kun kuuta nousevaa isompia dpo:ita, että pääsisin heti vuoden ensimmäisinä päivinä tekemään raskaustestejä. Oli kiukkuisuutta, vilua, vatsan nippailua. Alavatsaa koski 28.-29.12. jonkin verran. Olin kuitenkin ihan luottavaisin mielin, kunnes 30.12. aloin vuotamaan reippaasti verta. Kp oli 24. Olen mietiskellyt muita mahdollisia vaihtoehtoja kuin kuukautiset, mutta kyllä tässä päivien edetessä oli pakko todeta, että menkat ne oli, ja aikamoiset olivatkin. Miehellekin oli pakko sanoa, että jos multa lähtee taju niin menkoista johtuu. Todella kivuliaat ja runsaat, yleensä kuitenkin melko normaalit. Pettymys oli kova ja ihmetys kierron sekoilusta suuri, mutta kohti uutta yritystä. Nyt voisi siis sanoa yk 3 ja nyt kp 5. Ensimmäistä kertaa nyt on myös ovulaatiotestit ja kasa raskaustestejä tilattuna. :) Sen lisäksi on vitamiineja, foolihappo, vehnänalkioöljy, maca ja greippimehu käytössä. :D

Eipä muuta kuin jännittämään tänne teidän kanssa! :D
 
Heippa kaikille, tuntuupa jännittävää oikeasti kirjoittaa tänne palstalle parin kuukauden taustalla seuraamisen jälkeen.

Täällä siis kirjoittelee Illuminated, 26v, mies 26v, yk 3 ja ya 11/15.

Täällä siis sellainen tilanne, että olen oikeastaan ollut 25-vuotiaaksi ollut aika ikisinkku. Lapsia on ollut aina haaveissa, mutta miesrintamalla ei vaan ollut tärpännyt. Nyt sitten viime kesänä yksi tuttavuus vaihtui ensin kaveruudeksi, sitten ystävyydestä ja romanssiksi. Nyt ollaan onnellisesti parisuhteessa ja muutettu saman katon alle. Molemmille oli samantien selvää, että pelleily ei kiinnosta, vaan ihan vakavalla pohjalla lähdetään ja yhteinen perhe olisi haaveissa.

Itse olin tosiaan kokematon eli seksielämäkin alkoi vasta nykyisen miehen myötä joten hormoniehkäisyä en ole käyttänyt, ja en ole ikinä siitä ajatuksenakaan pitänyt. Menimme ensin kondomilinjalla, mutta sitten kun yhteinen sävel oli melko selvä, siirryttiin keskeytettiin yhdyntään. Puhuimme paljon tulevaisuuden haaveista, ja kun oli selvää että lapsi olisi tervetullut vaikka näinkin pian, jätettiin ehkäisy lokakuussa kokonaan
pois. Tulee jos on tullakseen jne. :) Ikää kuitenkin jo 26v ja tuttavapiirissä on paljon lapsettomuudesta kärsiviä, ja sitä olen sydän syrjällään seurannut, kun ei ollut itse päässyt vielä edes aloittamaan perhehaaveita.

No, marraskuun alussa kuukautiset tuli (yhden päivän myöhässä normaalista, jota tietenkin ehti jo jännittää), mikä oli toisaalta ihan toivottua, kun vauva-ajatus oli vielä niin taka-alalla. Kamalan tarkkaan en ole kp:itä aiemmin seurannut mutta melko säännöllisesti 29-31 on ollut.

Joulukuussa sitten jännittikin jo vähän enemmän kun koko kuukausi oltiin aktiivisesti puuhailtu. Kun kuukautiset oli päivän-pari myöhässä, hain elämäni ensimmäiset raskaustestit, joiden tekemistä jännitin kädet täristen. Oireita oli jo, jatkuva vilu, kahvi ja ruoka ei maistunut, vatsaa nippaili. Näitä palstoja lukemalla sai vielä monta muutakin oiretta kehitettyä. :D No, raskaustesti näytti negaa kp n. 31-34. Olin aivan hermona miksei plussaa näy, kun oireita on ja kuukautiset myöhässä. Kuukautiset alkoi sitten kp 35, 5 päivää myöhässä. Olin hyvin pettynyt, vaikka ei oikeasti oltu edes yrittämällä yritetty, mutta jotenkin ehdin olla niin varma raskaudesta.

Eipä muuta kuin uuteen kiertoon, olin ehtinyt kehittää jo melkoisen vauvakuumeen ja ajatus seikkaili mielessä koko joulukuun. Olin laskenut ovulaation kp 30-35 mukaan 23.12.-28.12. tienoille ja aika ahkeraan joulun aikaan puuhailtiinkin. Odottelin kun kuuta nousevaa isompia dpo:ita, että pääsisin heti vuoden ensimmäisinä päivinä tekemään raskaustestejä. Oli kiukkuisuutta, vilua, vatsan nippailua. Alavatsaa koski 28.-29.12. jonkin verran. Olin kuitenkin ihan luottavaisin mielin, kunnes 30.12. aloin vuotamaan reippaasti verta. Kp oli 24. Olen mietiskellyt muita mahdollisia vaihtoehtoja kuin kuukautiset, mutta kyllä tässä päivien edetessä oli pakko todeta, että menkat ne oli, ja aikamoiset olivatkin. Miehellekin oli pakko sanoa, että jos multa lähtee taju niin menkoista johtuu. Todella kivuliaat ja runsaat, yleensä kuitenkin melko normaalit. Pettymys oli kova ja ihmetys kierron sekoilusta suuri, mutta kohti uutta yritystä. Nyt voisi siis sanoa yk 3 ja nyt kp 5. Ensimmäistä kertaa nyt on myös ovulaatiotestit ja kasa raskaustestejä tilattuna. :) Sen lisäksi on vitamiineja, foolihappo, vehnänalkioöljy, maca ja greippimehu käytössä. :D

Eipä muuta kuin jännittämään tänne teidän kanssa! :D
Oot ihana! Just noin mullakin meni alussa et keksin kaikkii omii (???!!) juttuja. Mut pah mun kohalla ei oo tärpänny vielä! Mut toivotaan teille vauvaonnea mahdollisimman pian!
 
Tervetuloa Illuminated! Voin niin samaistua tuohon oireiden keksimiseen. Täällä menossa yk7 ja ainakin yrittämisen alussa kehittelin oireita jos jonkinmoisia joka kierrossa. Nyt muutamat kierrot on menty iisimmin, mutta silti joka kierrossa jännäillen. Tää kierto piti ottaa rennosti ja taukoilla palstailusta. Ihan hyvin onnistuikin kunnes kierron loppu alkoi häämöttää. Taas kuumeillaan ihan sata-nolla ja mietin voisko mikäkin oire olla raskausoire. Tällä hetkellä keksittyinä (vaikkakin näin on käynyt) oireina on ollut: hiivatulehdus (kp25), palelu ja lämmönnousu (lämmöt jopa 38,1 kainalosta) (kp26), etova ja outo olo sekä uneton yö (kp26-27 välinen yö). Päänsärky sekä ajoittaiset alaselkäkivut ja öllöolo (kp27). Lisäksi kissa kyöhnäsi päälläni tänään poikkeuksellisen paljon ja kaipasi hellyyttä. Nyt siis menossa kp27/31-37. Mietin malttaisinko odottaa testaamista sunnuntaille kp33. Miehellä on nimittäin synttärit tuolloin. Jos vaikka sattuiskin olemaan plussa niin voisin antaa hälle maailman parhaimman lahjan heti aamusta. :love::rolleyes:
 
Tervetuloa Illuminated! Voin niin samaistua tuohon oireiden keksimiseen. Täällä menossa yk7 ja ainakin yrittämisen alussa kehittelin oireita jos jonkinmoisia joka kierrossa. Nyt muutamat kierrot on menty iisimmin, mutta silti joka kierrossa jännäillen. Tää kierto piti ottaa rennosti ja taukoilla palstailusta. Ihan hyvin onnistuikin kunnes kierron loppu alkoi häämöttää. Taas kuumeillaan ihan sata-nolla ja mietin voisko mikäkin oire olla raskausoire. Tällä hetkellä keksittyinä (vaikkakin näin on käynyt) oireina on ollut: hiivatulehdus (kp25), palelu ja lämmönnousu (lämmöt jopa 38,1 kainalosta) (kp26), etova ja outo olo sekä uneton yö (kp26-27 välinen yö). Päänsärky sekä ajoittaiset alaselkäkivut ja öllöolo (kp27). Lisäksi kissa kyöhnäsi päälläni tänään poikkeuksellisen paljon ja kaipasi hellyyttä. Nyt siis menossa kp27/31-37. Mietin malttaisinko odottaa testaamista sunnuntaille kp33. Miehellä on nimittäin synttärit tuolloin. Jos vaikka sattuiskin olemaan plussa niin voisin antaa hälle maailman parhaimman lahjan heti aamusta. :love::rolleyes:
Olis kyllä kiva lahja..
 
Heippa!

Täältä tulee mukaan myös esikoista kuumeileva :) Viimeinkin myös mies on valmis, vaikka sillä välillä vähän ärsyttää mun hössötys kaikista lapsiin liittyvistä asioista :ROFLMAO:

Jenetsu 27, mies 26, ya 1/2016
 
Tervetuloa jenetsu! Kiva et mies on suostunut yhteiseen projektiin. Toivotaan et tärppää pian.

Täällä meneillään kp30/31-37. Keksittyjen oireiden tilalle on tullu pms-ärsytys, kuiva kausi ja kaikki vauvatoiveetkin on karisseet jonnekin. Ei meillä ikinä tärppää. :( tuntuu tyhmältä valittaa ku "vasta" yk7 ja monet täällä yrittäneet paljon pidempään. Alkais vaan nyt ne menkat pian ku kuitenkin alkamassa ovat.
 
Minäkin uusi täällä. Ikää 32,miehellä pian 35. Pillerit jätin pois 3/15 ja siitä lähtien on ollut kova yritys mutta ei vaan tärppää:(
Itselle vauva olisi ensimmäinen ja kovin toivottu,joten aina kun menkat ovat alkaneet on pettymys ollut suuri,miehellä on kaksi lasta edellisestä suhteesta.
Ehkä aluksi enemmän taustailija ja tutustuminen eri termeihin:) kun näitä on lueskellut niin välillä on hyvinkin pihalla ollut:D
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 7.1.2016)

Yritys päällä:
Jes94 21v (mies 24v)...................ya 3/2014​
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 13
Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 13
Kinder_Kitty 23v (mies 26v)........ya 1/2015, yk 8
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 13
hipeltäjä89 26v (mies 27v)...........ya 2/2015, yk 12
likka90 25v (mies 33v).................ya 3/2015, yk 12
tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 8
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v).............ya 6/2015, yk 7
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 4
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Mils 23v (mies 19v).......................ya 6/2015, yk 2
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 5
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
Pages 27v (mies 27v)....................ya ??, yk 4
Domellan 25v (mies 28v)..............ya 8/2015, yk 4
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 4
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 8/2015, yk 4
Susu90 25v (mies 30v)..................ya 8/2015, yk 2
Sandzell 24v (mies 25v).................ya 8/2015, yk 4
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk 1
Moon Moth 29v (mies 39v)...........ya 11/2015, yk 2
Pjawla 25v (mies 31v) ..................ya 11/2015
Illuminated 26v (mies 26v) ..........ya 11/2015, yk 3
Jenetsu 27v (mies 26v) ...............ya 1/2016

Plussanneet:
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/2015, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/2014, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
P-P 28v (mies 28v), ya syksyllä 2015

Taustalla:
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 13
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 18

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 

Yhteistyössä