Esikoista yrittämään 2011

Tilanne käy kummalliseksi. Teenpä listan nyt kaikista tekemistäni testeistä viimeisen vuorokauden aikana. (Myönnetään, tuli vähän liioiteltua.)

kp 21 iltapäivä (virtsa rakossa n. 3 h): Predictor Early = voimakas, kontrollia vahvempi plussa
samasta virtsasta : Apteekin Oma = haaleampi mutta selkeä plussa

kp 22 aamuvirtsa : CB Digi = Ei raskaana
samasta virtsasta : 2 kpl marketin halpiksia, PregCheck(?)= toinen nega,
toiseen hailakka haamu

kp 22 iltapäivävirtsa
(sinnikästä pidättelyä n. 4 h) : Apteekin Oma = nega
Oireita: tissit edelleen kipeät, viime yönä ja vähän myös tänään päivällä polttelevaa tunnetta alaselässä (kohtuni on selkään päin kallellaan) joka heijasti myös lantioluihin.

Että mitä tästä nyt ajattelis?
Joka tapauksessa täytyy lopettaa testailu ja noiden testien tuijottelu. Jos nyt oikeasti yrittäisin odottaa pari päivää enkä heti aamulla taas rynnistä testaamaan.

Jos kemiallinen on mut taas yllättänyt niin hitto!
 
Avocado Aika jänniä tuloksia oot saanu :/ Ja uskon, että rassaa nyt mieltä! Kannattaa varmaan suosiolla odottaa muutama päivä ennen uuden testin tekemistä? Tosin, odottavan aika on pitkä. Pidän täällä peukkuja ja toivon, että nuo plussat on enemmän kuin totta :)

ON: Kävin siellä gynellä. Lievä PCO ja nyt minäkin oon Terolut-mimmi. Lääkäri ultras ja tunnusteli paikat. Kohtu on pieni, muttei pitäis jatkossa tuottaa ongelmia (?) ja kohdun limakalvo on ihan ok. Munasarjoissa oli aika levotonta meininkiä ja tosiaan lievään PCO:hon viittaavia näkymiä. Sain nyt kolmen kuukauden Terolut-kuurin ja sen jälkeen katotaan, missä mennään (ellei se odotettu plussa pärähdä testiin). Lääkäri kysy melkein heti, että onko vauva toiveissa. Vastasin myöntävästi ja lisäsin, ettei tässä muuten niin väliä olis tällä pitkällä kierrolla :) Ja kävin tosiaan yksityisellä gynellä. Makso 70 e, mutta työpaikan sairauskassan kautta saan osan rahoista takasin päin.

Lisäksi lääkäri kehotti jatkamaan ovulaatiotestien käyttämistä, että saataisiin ovis bongattua, jos sellaista ylipäänsä tapahtuu mun elimistössä...

-Liv- Toivottavasti saisit sinne gynelle ajan!
 
Viimeksi muokattu:
Laurelle: Mulla ainakin on lupa syödä jopa raskauden aikana sekä ataraxia (on tosin respan takana) että zyxalia (saa muistaakseni respattakin, joku paranneltu versio zyrtecistä), ainoostaan piti ihotautipolille soitella annostuksien tarkistukset siin kohti ku testi näyttää plussaa. Eli täl tiedol voisin sanoa et ainakin zyrtec ja sen halvemmat rinnakkaisvalmisteet pitäis olla turvallisia.

Omaa napaa: Tääl kierto venyy, venyy ja venyy. En tiedä kuinka pitkäksi, kierto sekasin, ovista ei oo ollu ja sitä kautta kaikki muutki normi oireet o hukassa. Testit negaa, seuraavaa kiertoa odotan tosissani jo toiveella että kaikki palautuis normaaliksi. Jos se oli vaan tuo allergia joka sotki kaiken, jos nyt vaikka kaikki palautuis normaaliksi ku tuon löysi ja sai poistettua ärsyttämästä. Huoh. Eniten toivon ettei tartte mihinkään lääkäriin mennä vaan asiat palautuis itekseen normaaliin.
 
Täällähän on jännää! Milizzalle onnea ja tervetuloa odotuspuolelle! Avocadolle tsemppiä uusiin testeihin! Raskaushormoninhan pitäisi nousta tuossa alussa nopeasti, eli jos vaikka ylihuomenna teet testin, plussan pitäis olla vahvistunut reilusti. Mutta on kyllä merkillistä, että sait siihen ekaan testiin vahvimman plussan! Toivotaan, että se olisi oikeassa.

Allergialääkkeistä mun piti ruveta kommentoimaan. Eli raskausaikana pitää tietysti neuvotella kaikista lääkkeistä lääkärin kanssa. Zyrtec käy periaatteessa, samoin esim. Loratadin, mutta Kestine taas ei. Kaikista parasta ainakin meidän neuvolalääkärin mielestä ois, jos pärjäisi pelkillä paikallishoitovalmisteilla, eli nenäsuihkeella ja silmätipoilla. Mulla on Beclonasal-suihke ja Lecrolyn-silmätippoja. Lisäksi astmalääke ja tuo Loratadin tarvittaessa.

Plussaonnea kaikille!

Liisakaisa ja Myyrätyttönen 28+2
 
Oi joi miten jännät paikat täällä on monella :D Onnea plussanneet ja haamuilijat yms. :flower:

Meillä on vietetty hyvin hiljaista makkarielämää kun oltiin pe-ma leirillä ja jouduttiin miehen kanssa nukkumaan eri huoneissa kun oltiin "tytöt ja pojat" erikseen En tosin on ovistestaillutkaan, olis vaan ketuttanu plussa kun mitään et asialle voi tehdä :D
 
Heippa!

Santski minä en olisi sinuna kovin huolissasi siitä viinistä. Tokihan sitä suositellaan, että ei tartteis ottaa alkoholia ollenkaan yrityksenkään aikana mutta itse en henk.kohtaisesti sille linjalle ole lähtenyt. Niin kauan kuin testi ei näytä kahta viivaa aion elää melko normaalisti. Röökin polton lopetin n. 3kk sitten ja se on ollu aika iso ja hankala juttu, mut oon hyvin onnistunut toistaiseksi siinä. Jonkun verran oon joutunut sitäkin selittämään ihmisille(on se ihmeellistä kun ihminen ei saa elää terveellisemmin ilman kyselyitä), joten jos vielä lopettaisin koko alkoholin, niin siitäkös huhut vasta lähtis liikkeelle :D Mut jos vauvan yritys on "päällä", niin tuleehan niitä testejäkin tehtyä useammin ja muutenkin on koko ajan tietoinen, voiko olla raskaana jne. :)

Avocado Varovaiset onnittelut :)
yhdyn edellisiin minäkin, kannattaa pari päivää odotella ja tehdä sitten testiä uudelleen.

Hennu86 Tuntuu kovin yleiseltä vaivailta tämä pco-tyyppiset sisuskalut :confused: Mutta onneksi on keksitty esim. terot jotka oli ainakin mun pelastus. Tai no, sivuvaikutukset on aika mielenkiintoisia ollut. Nyt sitten jännätään kuinka kroppa toimii ilman niitä. Miltä susta tuntui saada tuollainen diagnoosi? Onneks sulla kuiteskin löytyi se pco lievänä ja muutenkin paikat ok. Mulla oli pco aika pahana, ja myös limakalvot olemattomat. Todennäköisesti en ovuloi ollenkaan/hyvin epävarmaa. Voit tulla tuonne terolut-mimmi puolellekin jutskailee, jos joku asia vaivaa mieltä :) Itse oon ainakin sieltä saanut ihan hirveesti tsemppiä nimenomaan tähän kiertojen oikutteluun kanssaihmisiltä :)

millimolli Hienoa, että kroppa toimii! Nyt nokka kohti uutta kiertoa :)

Kiva kun odotuspuolen väki käy aina täällä moikkaamassa meitä! :)

Ps.ostin tänään taas irtonumeron Vauva-lehteä(en jotenkin viitsi oikein tilata sitä) ja siinä oli tosi mielenkiintoinen juttu vauvanyrittämisestä päiväkirjan muodossa. Heti hyökkäsin sitä lukemaan :D Osasin hyvin eläytyä sen kirjoittajan hetkiin, vaikka ei tässä olla vielä pitkään yritettykään. Sitä vaan on monesti vauvakuumeisillä samankaltaisia ajatuksia...
 
Kiitos tsemppaajille! :)

Nyt kyllä hillitsen itseni teen vasta to-aamuna seuraavan testin, vaikka toi Apteekin Oma tuolla hyllyssä jo ootteleekin. Ei se asia siitä muutu. Ei mitään erikoisia oireita, paitsi itkin stressiä (työ-, työnhaku ja muutto tässä päällä yhtäaikaa), mikä on harvinaista. Tosin voi johtua kyllä PMS:stäkin.

Hennu86: pco tuntuu olevan tosi yleistä. Tekikö se lääkäri muuta kuin ultrasi? Eli riittääkö se pco:n toteamiseen?

Olen Kristiinan kanssa samoilla linjoilla juomisen suhteen. Tosin olen kyllä vähentänyt nyt yrittäessä, etenkin kiertojen lopulla.

Nyt pitää ehkä ostaa se Vauva-lehti! Mutta ei huomenna, sillä silloin teen kaikki rästityöt pois ja yritän unohtaa koko projektin.
 
Viimeksi muokattu:
Avocado kannattaa tosiaan siirtää vauva-lehden ostamista, jos on yhtään mitään tärkeää tehtävää. Meinas nimittäin mullakin jäädä työhakemuksen väsääminenkin välistä, kun jo uppouduin siihen. Niin, ja siinä tuli mukana joku vauvanhoito-opaslehtinen. Se kyllä pitää piilottaa jonnekin, ettei epäsopivat(=anoppi) vaikka satu sitä näkemään, menevät vaan asioiden edelle. Minähän en sitä koskaan tee :D
Mut täällä pidetään peukkuja testaamiseen! :)

Tervetuloa namppis taas takaisin! :)
 
Huomenta!

Juomisesta. En minäkään olisi huolissani pienistä määristä viiniä tms. Vaikka sitä tosin kehotetaan, että pitäisi myös yrittämisen aikana elää samalla tavalla kuin raskaana ollessa (ei alkoholia jne), niin hulluksihan tässä tulee, jos yrittäminen kestää monta vuotta.

PCO:sta. Itse asiassa tieto ei hirveästi ainakaan järkyttänyt. Olin jo varautunut siihen, että jotain pientä häikkää siellä on ja nyt olen saanut siihen varmistuksen. Lääkäri sanoi, että tämä lievä PCO saattaa johtua siitä, että elimistö herättelee toimintaansa monen vuoden "unen" jälkeen. Nyt katsotaan tämä kolmen kuukauden Terolut-kuuri ja jos siitä ei ole mitään apua, niin sitten uudestaan tutkimuksiin ja todennäköisesti otetaan myös verikokeet (kilpirauhanen ja muut hormonit). Vahvasti uskon, että elimistöni tarvitsee nyt vain "potkun persuksiin", johon nuo Terolutit toivottavasti auttavat.

Kristiina Kävin jo eilen lukemassa Terolut-mimmien kertomuksia ja ehkäpä minäkin jossain vaiheessa sinne kirjottelen jotain :)

Avocado Gyne tosiaan vain ultrasi paikat ja siitä tuli ilmi, että munasarjoissa on aika levotonta. Tosin jäi nyt vähän epäselväksi, että onko minulla vain PCO vai PCOS, koska nehän ovat kaksi eri asiaa. Veikkaan tosin tuota ensimmäistä? No, ei murehdita sitä sen enempää :) Lääkäri oli siitä ihana, ettei esim. "tuominnut" mun lievää ylipainoa, jota on noin 4 kg. Mitä on netistä lukenut, niin monet laitetaan heti laihdutuskuurille, kun PCO/PCOS todetaan. Lievä ylipaino kun ei ainakaan auta asiaa.

ON: Ensimmäisen terolutin otin eilen illalla ja nyt toivotaan, ettei tule mitään hirveistä sivuvaikutuksia.
 
Täältä taustalta vähän väliaikatietoja :)

Ensin kuitenkin plussanneille Onnea :heart: ja haamuilijoille tsemppiä viivan vahvistumiseen! Hennu86:lle taas tsemppiä diagnoosin kanssa, toivottavasti saisit nopeasti apua :)

ON: tullut taas näin loppukierrosta (kp 28 menossa...) lueskeltua ahkerasti teidän juttuja ja kuulosteltua omaa oloa. Oireita on, mutta ne nyt voi olla ihan yhtä hyvin PMS- kuin raskausoireitakin... Parin kuukauden tauon jälkeen vaan tiedän, että nyt oltiin liikkeellä oikeaan aikaan ;) mikä heti nostaa toiveita. Onneksi peruspessimistiminä pitää toiveet kuitenkin jollain tapaa kurissa :D Odotellaan nyt ainakin tuonne kp 30 paikkeille ennen testiä, tosin Vappuna olisi yhdet synttärit tiedossa, joten sitä ennen on varmaan testattava, jos ei menkkoja näy nyt loppuviikosta. Kotona alkaa remontti keittiön osalta olla hyvällä mallilla, joitan listoja vielä puuttuu, mutta muuten koneet käytössä ja tavarat kaapissa, jes! Nyt pitäisi vaan jatkaa loputkin huoneet valmiiksi... Niissä ei onneksi tarvi kuin pintaa laittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista, mutta tämä aamu alkoi kuitenkin itkuisesti. Vuoto alkoi. On tullut nyt koko päivän, tosin aika vähän ja semmoista punaisen ja ruskean sekaista, mutta kuitenkin niin, että sidettä on tarvinnut käyttää. Myös mahakivut, mitä oli tuossa pari päivää aika suurestikin on nyt loppunut ja tilalla on vain vähän ja ajoittaista menkkakipua. Mitähän tässä pitäis tehdä? Varmaan nyt ainakin huomiseen odotella runsastuuko vuoto. Haluaisin kyllä kovasti tietää ollaanko tässä vielä raskaana vai oliko tämä nyt tässä (siltä juuri tuntuu). Ihan tietty ylipäätään tietää, mutta senkin takia, että tietäis mitä voi vappuna tehdä. Ei huvittais turhan takia salailla juomattomuuttaan, mutta ei kyllä tietysti juodakaa, jos on vielä jotain mahdollisuuksia. Oon lukenu että jotkut teistä on käynyt tarkistuttamassa onko kaikki tyhjemtynyt keskenmenon jälkeen. Kuinka pitkällä raskaus on ollut ennen keskeytymistä ja kuinka se asia tarkistetaan käytännössä? Kiitos. No tiedänpä ainakin nyt että voin tulla raskaaksi vai saattoikohan tää olla kemiallinen?

T:huolessa kierivä milizza :(
 
Milizza, toivottavasti sun vuotos on harmitonta! :hug: Tuosta km:n jälkeisestä tarkistuksesta: Mä en käynyt missään kummallakaan kerralla. Yk1 tais olla kemiallinen, kun vuoto alkoi niin pian. Muutaman päivän tuhrutti heti siitä alkaen kuin menkat olis normaalisti alkaneet ja sit viikon päästä aukes hanat kunnolla. Soitin neuvolaan ja sieltä sanoivat, että ei tarvii tulla mihinkään tarkistukseen, jos ei oo pahoja kipuja. Ja testitkin mulla haaleni, joten en enää uskonutkaan olevani raskaana. Neuvola ei kirjannut tuollaista edes keskenmenoksi, ärsyttävää. Olisin kyllä halunnut terkkariin, mutta ei mua sinne kelpuutettu. Ja sit viime kerrankaan jälkeen en käynyt enää missään lekurissa. Tyhjennys tehtiin rv8+0, pienokainen selvisi n. rv:lle 6+2. Säkin voit milizza katsoa mitä testit näyttää.

Avocadolla omituinen tilanne. Ei voi kuin odotella. Mä pidän sulle peukkuja. Kerro aamulla heti miten kävi. :)

Vauva-lehdestä: Mä tilasin sen vuodenvaihteessa. Ja aina pitää tehdä pikapiilotus, kun joku tulee käymään. Inhottaa kun pitää omassa kodissa piilottaa tavaroita, jotka itselle on hyvin arkisia, mutta hommasta tulee varmasti sitä stressaavampi mitä useampi siitä tietää. Toki on mulla Vauva-lehtiä ollut aikaisemminkin, mutta ei omalla nimellä varustettuja. :D
 
Milizza, jospa kaikki olisi kuitenkin hyvin! Tuli vain mieleen, että jos sulla tuli siihen digiin jo raskaana 3+, niin voisihan ehkä varhaisultrassa näkyä jo jotain..? Pystyisitkö menemään yksityiselle? Neuvolan kautta varmaan aika nuivasti lähettävät mihinkään, mutta voihan sitäkin yrittää...
 
Ohhoh onpas täällä hyviä uutisia! Onnea kaikille <3 Itselläni ei oo kovin hyviä uutisia liittyen myös siihen miksi en oo täällä käynyt. Tähän väliin: Miulle seuraavaan päivitykseen siis YK9 KP25/32 jännäpäivä 5-6.5

Eli sitä mitä on tapahtunut: Vietin ystäväni synttäreitä melko kosteissa merkeissä ja kaaduin sitten todella jyrkät portaat ylhäältä alas ja tuloksena siitä värttinäluun pirstoutuminen sekä leikkaus. Tää tapahtui siis viime viikon keskiviikkona. Miulle tietenkin kävi niin hyvä tuuri, että mursin kirjoituskäteni eli oikean ja oon kerännyt nyt voimia kirjoittaa teille vasemman käden sormilla. Hauskinta tässä on se, että hedelmällisyysjakso lähti nousuun viime viikon tiistaina ja ovulaatio oli vissiin perjantaina. Lakanat heilui molempina päivinä :)

Nyt on sitten viime tiistaista alkaen nippaillut vasemmalta puolelta alavatsaa aika reippaasti, alaselkää juilinut ja oon ollut tosi väsy vaikka en ees kiulääkkeitä syö. Voisikohan olla niinkin ihanaa, että loppu sairasloman saisinkin viettää raskaana *haaveilua*

muoks: Nyt alkoi sitten pienen pieni tuhruvuoto. Sellaista hyvin vaaleanpunaista ja limaakin erittyy paljon. Vain pyyhkiessä tuli. Hmh. Onkohan enne tulevista menkoista vai oisko tärpännyt? *haaveilua*
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Avocadolle :(

Tuntuu ettei tässä ryhmässä onnistu kenelläkään.

Kiitokset kaikille noista allergialääkevastauksista. Pitää varmaan jossakin vaiheessa käydä apteekissa. Onneks pari päivää on ollut vähän helpompaa eikä allergia vielä ole päässyt kunnolla iskemään.

ON: Täällä menossa kp 18 ja jännityksellä odotellaan seuraavaa viikkoa. Mies on kyllä ihan omituinen. Haluaisi kovasti että plussa tulisi jo tästä kierrosta mutta silti tällä hetkellä ei ainakaan kunnolla yritetä. Elikkä oletetun ovulaation aikaan se suostui touhuilemaan makkarin puolella ilman ehkäisyä (onneksi!) mutta nyt se taas ei haluaisi. Pitäisi kuulemma olla kihloissa ennen yritystä. Kai se tässä kohtapuoliin kosiikin mutta ihmetyttää kovasti tämä touhu. Onko kenenkään muun mies tällainen vai oonko mä ainut? ;)
 
Pahoittelut myös täältä Avocadolle.

Tohon allergiakeskusteluun, että mä oon syöny nyt yrityksen aikana ihan kestineä ja duactia. Nyt tässä sit vähän heräilin ajatukseen, että varmaan pitäis jotain sopivampaa hakea apteekista. : / Mutta kun jotenkin tuntuu hassulta, että pitäis yrityksenkin ajan elää kuin olis raskaana. En kiellä sitä etteikö se olisi hyvä, mutta kun ei oo mitään tietoo tuleeko ylipäätänsä ikinä raskaaksi. Ja kun ihmisille syntyy kuitenkin "vahinkolapsia" ja nekin pääosin ihan terveinä. Niin ite ajattelen, että voin elää suht normaalia elämää siihen asti kun totean olevani raskaana. En tiiä vaikea asia ja jokainen tekee kuin itse parhaaksi näkee!

Niin, tohon miehen suhtautumiseen, että meillä ei toi pahemmin asian kans hätiköi (ollaan seurusteltu jo 4,5v).. Itsellekään toi kihloihin/naimisiin meno ei ole mikään ykkösjuttu.

Itsellä kierto tosiaan lopuillaan ja pakko ehkä testata vielä ennen vappua.. Tulee sit kokemus r-testin teostakin (en oo ikuna tehny!) :D Mutta hauskaa wappua kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 28.4.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Laku91.........19.............2................84/?.........................?
Hennu86.......25.............2............... 62/?...................5.-7.4.
-Liv-.............23.............3................62/39-45..................?
Katharsis........26............2........ ......54/26-28...............1.-4.4.

Ngale.............23............3...............54/30-36................4.-10.4.
Tnya.............21............2.................36/28....................20.4
PikkuMyy87......23..........1.................28/24-30..............25.4.-1.5.
pikkumy...........25...........7................30/28...................26.4.

Avocado...........29...........7................24/25-31............27.4.-3.5.
jjuuli................19...........2.... ...........25/27...................30.4.
Manda86..........24...........5...............25/27-28...............2.5.
Santsi..............28...........2...............26/31.....................3.5.

Mircea..............21..........9...............25/32.....................5.-6.5
Renesmee........29..........6................19/29.....................8.5
Laurelle............24...........2.......... .....18/28-31...............8.-11.5.
Jo....................3............3(KM yk2)....26/37...................10.5.

kaisla86_........24............6...............13/30-35..................15.5
Mehiläinen 83..27............4...............10/29-47..................?
Sameoldsong....20..........13..............24/?........................?
Namppis88........22...........5...............21/28-60..................?

LeenaT............25...........5(KKM yk3)..8/27-28...............17.-18.5.
Kristiina84........26...........5............ ...7/25-35................16.-26.5.
Line................30............7..............6/29.....................21.5.
Syksy2010.......30............7...............7/31-35................22.-26.5.

millimolli..........25............9....... ......3/26-30..................?
Juliane.............24...........6................2/32-33................29.-30.5.
Syysmyrsky.......?...........1(KKM yk12)....?.......................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
sindi^^
Kirskis (KM, yk3)
Epa_88 (TM yk4)

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................26..................................toukokuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................?................YK1
köppiäinen........24.............7.3.................?................YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............?...................YK3

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
milizza Laitoin sinut nyt plussanneisiin ja en kyllä anna sinulle lupaa tulla takaisin sieltä! Toivottavasti sinun pikkunen jaksaa mukana. :hug: Suuresti tsemppiä sinulle! Mulla alkoi vuodot silloin kuudennella raskausviikolla ja sen viikon lopussa vuoto runsastui todella paljon. Suuri määrä verta ja hyytymät eivät tiedä hyvää... Mulla oli vuotojen aikaan kovia mahakipuja ja myös jonkinlaista kuvotusta. Kannattaa soittaa oman kaupungin neuvolaan ja jutella terkkarin kanssa. Minäkin soittelin silloin vuotojen alussa ja hän antoi minulle toimintaohjeet.

Avocado Pahoittelut negasta. Toivottavasti testi oli vaan nyt väärässä. :hug:

Hennu86 Toivottavasti sinun kroppasi alkaa toimimaan paremmin nyt, kun olet saanut terolutit käyttöön. Varmasti osaltaan helpottaa, kun olet saanut diagnoosin. Halauksia sinullekin :hug:

Sameoldsong Onkos sulla uutisia ;)

Mircea Kiva kuulla sinusta, vaikka hieman ikäviä uutisia sinulla. Muutamalla kaverilla on kans kirjoituskäsi murtunut ja kyllä heillä on se toinen käsi varsin hyvin kehittynyt kipsiaikoina.

ON Pitkästä aikaa itsekin kirjottelemassa, mutta onneksi elämä on taas rauhottunut, joten on aikaa kirjotella :) Nyt on käyty lääkärillä tarkastamassa paikat ja kaikki on kunnossa. Jee! Sain siis terkkarilta luvan käydä tarkistuttamassa, koska olin jo kerennyt varata ajan ensimmäistä vauvaultraa varten. Lääkäri antoi olettaa, ettei tässä kierrossa välttämättä mitään tapahdu tai siihen ei merkkejä ainakaan toistaiseksi ollut näkyvissä. Toisaalta onhan siitä keskenmenosta aikaa vasta parisen viikkoa... Mut ihan sama, me nautitaan miehen kanssa toisistamme ja vauva otetaan ilo mielin vastaan, vaikka heti!

Listasta Saanko mä luvan päivittää listan kiertopäivän mukaan? Tällöin se päivittäminen on helpompaa, koska suunta on laskeva koko ajan. En uskaltanut mielivaltaisesti äsken sitä tehdä, mutta seuraavalla päivityskerralla voisin...

Tsemppiä ja halauksia teille hyvät naiset! :hug:
 

Yhteistyössä