Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Onnea melassi pojasta!!

Me on yritetty muistaa tuo toisistamme nauttiminen koko tämä raskaus, eli on paljon käyty kahdestaan ulkona syömässä, elokuvissa yms... Eli kaikkea sellaista, mikä ei tule niin vain onnistumaan lapsen kanssa. Toi tuleva viikko Teneriffalla päätettiin kans melkein heti kun saatiin tietää raskautumisesta :)

Hei mä kyselen vielä, vaikka taitaa alkaa hiljentyä täällä kun ihmiset poksuu.. Onko kuinka muille tullut raskausarpia? Mulla on vatsa säästynyt, vaikka kasvaakin nyt jättivauhtia. Reisiin ja perseeseen muutamia viivoja ilmestynyt.
 
Onnea melassi!!
Lauwra arpia on mahaan tullu ja kutisee.. Reisiinki pari o ilmestynyt..

Vietin viime yön sairaalassa.. Alkoi supistaa sairaasti ja maha ei hellittäny millää ja selkää poltti.. Lähettii sitte miehen kanssa sairaalaan, jossa olo paheni. Sain tipan käteen ja lopuks piikkiä perseeseen kun ei muuten lopettanut kipu ja tärinä. Sitten taistelin itteni ylös ja oksensin. Siitä alko sitte vähä helpottaan. Välillä meinas tajukin lähteä ja sokeritki oli matalat. Ikinä koskaan mikään ei ole käyny niin kipeää ko se 5 tuntia jatkunut supistuskramppi ja selkäpoltto..

Enkä oo muute koskaa pelänny nii perkeleesti, ko eilen. Paniikiss heitin laukkuun hammasharjan ja neulomuksen (siis tosissaan miks? !?!?)

On sitte tullu käyräsä oltua ja kaikki mahollinnn on ronkittu ja vissii tutkittukin. Ens viikolla saa labratulokset. Mutta olihan ihana päästä kotiin tänään!

Huomenna alkaa äitiysloma, josko menis vähä rauhallisemmin taas. .

T. Millimolli 34+3
 
Paljon paljon onnea melassi pienestä pojasta! :flower: :heart: Jos jakselet, niin olisi kiva kuulla sun synnytyksestä ja ensipäivistä :)

Raskausarvista, täällä rupesin viikon 25 jälkeen rasvailemaan vatsaa ihan päivittäin ja ei ole arpia tullut... Joku olis voinut vinkata, että kannattaa vähän tissejä ja persustakin rasvailla, meinaan mulla melkoiset arvet takapuolessa... :( Eipä tullut mieleen, että takapuoli leviää noin paljon...

millimollille onnea äitiysloman alkamisesta! :) ja toivotaan, että tollaisia kipuiluja ei tulis enää eteen ennen kuin on tosi kyseessä :)

Hennu, hyvä, että närästys on helpottanut! Se on tosi inhottava vaiva vaikka mulla ei ole kovin pahaksi edes yltynyt... Ja nauti hyvin nukutuista öistä! :) Loppua kohden saa sitten ravata moneen otteeseen vessassa yöllä :p

ON: Täällä edelleen vaan odotellaan... Ja se odottavan aika on pitkä!! Yhtenä yönä oli menkkajomotuksia 5 tunnin ajan, mutta sitten nekin lopahtivat ja sen jälkeen ei mitään... Mä niin tahtoisin nyytin kanssa kotiin ennen joulua, mutta saas nähdä... Kerhoon on pitänyt jo kauan liittyä ja taidankin tehdä sen nyt :)

Liv & pieni (39+1)
 
millimolli, hyvä että kaikki on nyt kunnossa! Mutta tosiaan, sais tommoset turhat kivut jäädä pois, eiköhän siinä itse synnytyksessä sitten ole ihan tarpeeksi..

Ja toivotaan, että Livillä alkaa pian tapahtua :heart:

En tiedä mistä alottaisin omat kuulumiset... No vaikka siitä, että työnantaja sanoi suoraan, että mun sopimusta ei jatketa koska "en ole käytettävissä tammikuun jälkeen". Ukko sanoi suoraan, että "ei tämä johdu siitä, että olet raskaana vaan siitä, että jäät äitiyslomalle" :O Aivan laiton homma. Asia on viety eteenpäin pääluottamusmiehelle ja tasa-arvovaltuutetulle. He saavat ajaa nyt asiaa ja minä rauhotun (verenpaineet huitelee aika korkeella). Ja loppujärkytyksenä kerrottakoon teille, että työskentelen poliisissa :D Käsittämätöntä kuinka laittomasti senkin organisaation johtajat voi toimia...

Sitten tämän päivän neuvolakuulumiset. Mahan kasvu hieman rauhoittunut, silti mennään yläkäyrän yläpuolella. Lääkäri laittoi lähettees TAYSiin koko arvioon lähempänä loppua, että sitten osataan varautua jos sieltä onkin iso tyttö tulossa. Fysioterapiaan sain myös lähetteen, täytyy tukivyö hakea kun alkaa selkä reistailee. Saatan jäädä jo joulun pyhien jälkeen saikulle, ihan tuon selän takia mutta myös tän työtilanteen, ei meinaan ole juuri motivaatiota istua töissä tän kohtelun jälkeen.

Kohta kampaajalle, sokerointiin ja kosmetologille! Laitetaan tää mamma kuntoon ennen kuin sunnuntaina lähtään viikoksi sinne Teneriffalle! :cool:

lauwra & neiti 29+0
 
Tupu Mullakin on huomenna viimeinen neuvolalääkäri ja toivon itekin saavani vähän infoa, että koska mahdollisesti pieni olisi tulossa maailmaan :) Ihan kateellinen oon, kun teillä on jo kaikki valmiina :D Mun tartteis viel muutamat hankinnat tehdä ja laittaa paikat järjestykseen, että arki alkaa niiden osalta mahdollisimman helposti :)

lauwra Kyllä teidän työpaikalla on nyt niin väärin toimittu : / Hyvä, että asiaa viedään eteenpäin!! On myös hyvä, että saat jäädä aiemmin töistä pois. Sun ja vauvan hyvinvointi on tärkeimmät :) Oikein mukavaa Teneriffan reissua toivottelen jo nyt, kun muuten varmaan unohdan :D

-Liv- Täällä ne hyvin nukutut yöt kestivät vaan muutaman yön. Aamuyön valvomiset olleet taas riesana : / Vessassa ei onneks tartte käydä ku kerran yön aikana. Eiköhän teidän pieni nyytti tule ennen joulua :heart:

millimolli Jännä yö ollut sulla! : / Sun tarttee varmaan nyt hidastaa tahtia?

Raskausarpia ei oo tullut vielä yhtään *koputtaa puuta*, vaikken ole hirveästi edes rasvaillut. Teinivuosilta on jäljellä haaaaaleat arvet reisissä ja polvissa, vähän tisseissä. Lihoin tuolloin pillereiden takia 10 kg puolessa vuodessa.

Nyt tosin alkaa mahassa tuntumaan, että iho venyy kohta viimisiään, kun on alkanut tuntumaan sellainen jännä kirraaminen : / Ootan vaan, et koska ekat arvet pamahtaa.

Viimeisen viikon aikana kroppa on alkanut muutenkin muistuttelemaan, että nyt tosiaan eletään loppuraskautta; milloin jomottaa alaselkää, milloin alavatsaa, milloin nivusia... Ostin viime perjantaina lämmmitettävän vehnätyynyn ja sille tulee kyllä käyttöä taas tänä iltanakin... Kävelylle ei viittis tonne lumimyräkkään lähteä, mut jos huomenna sitten =)

Päästään muuten tänään ihan omaan suihkuun !! Meidän kylppäriremontti on periaatteessa nyt valmis, seuraavaks tehää sauna loppuun =)

Hennu & Möhkö 35+6
 
Raskausarvet joo, tisseissä arpia, lantiolla/alaselässä arpia, reisissä arpia, takapuolessa arpia... masussa EI ensimmäistäkään! :stick: Masua olen tosin rasvannut (helosanilla :D) Olis vissii pitäny rasvailla vähän muualtakii.....

Melassille onnittelut täältäkin. Itsenäisyyspäivähän on tosi kiva päivä syntyä :flower:

Itse olen nyt tässä lomaillut viikon verran. Vuosilomat on pidettävä ensin alta pois ja varhennetulle jään 2.1. Loppuu tuo työsoppari vuoden loppuun... eikä haittaa yhtään. :) Menny kyllä tää eka viikko ihan huilatessa... Jospa tuota kohta innostuis jotain touhuilemaan.

Vissyliini 29+5
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Kesäkuisissa tuntuu, että aika on ruvennu kulumaan tosi nopeesti, nyt siis jo 14+0. MUTTA tänne tullessa tuntuu siltä, että eihän sitä oo vielä edes alkuun päässy =)

Meille tosiaan ultran mukaan ikäistään pidempi ja selvästikin hyvin riehakas pikkunen tulossa, joten täällä odotellaan kuumeisesti niitä ekoja liikkeitä jo. Niin ja pelkään kauhulla sitä kun pikkunen paukuttaa kylkiluut mustelmille :D

lauwra rentouttavaa lomaa teille. Äläkä vaan uhraa loman aikana yhtään ajatusta noille työkuvioille.
 
Vissyliini Kannattaa tosiaan ihan vaan huilailla ensin ja sit alkaa kattelee, että mitä sitä viittii alkaa tekemään =) Nautihan nyt kuitenkin lomasta! Sullaki poksuu tänään jo rv 30+0!! :heart:

LittleOne Rakenneultran jälkeen ne viikot sitten vasta hujahtaakin :D Mulla ensimmäiset hennon hennot liikkeet tuntui rv 14-15 vaihteessa, vaik mulla on istukka edessä. Ne ekat liikkeet tuntu vähä niinku elohiireltä, mut ei kuitenkaan ja oli ihan sellasia tosi lyhytkestosia :) Ensin aattelin, ettei ne voi liikkeitä olla, mut kerran kuuntelin dopplerilla sydänääniä ja siinä kohtaa, mis kuulu sydänäänet, kuulu myös kuulokkeista kunnon tömäys (potku tms.) ja samaan kohtaan tuntu se hento värinä. Siitä eteenpäin liikkeet alko pikkuhiljaa vahvistumaan.

Mites Tupun neuvolalääkäri?

Täällä oli eilen (rv 36+0) neuvolalääkäri ja seuraavaa infoa tuli: kohdunsuu pehmeä ja sormelle auki, kohdunkaulaa jäljellä 1.5 cm (kesäkuussa 3 cm, lokakuussa 2 cm). Lääkäri oli sitä mieltä, että laskettuun aikaan asti ei tartte odottaa, mutta voi tietysti mennä hyvin yliaikaakin. Ensisynnyttäjäks mulla paikat hyvin alkanu kypsyy. Kohdunsuu tuntuu kuulemma uudelleensynnyttäjän kohdunsuulta :O Tarjontaa tutkittaessa sain lääkärin mukaan pari kunnon supistusta, mut en mie tunten mittää :D

Mutta, viimeiset tavarat on nyt hankittu ja sairaalakassin pakkaan parin päivän sisällä :LOL: On se hyvä olla valmiudessa, meni tässä sitten vielä viikko tai kuus (3 viikkoa olis aika passeli).

Hennu & Möhkö 36+1
 
Tupu No, ei tää mun paikkojen kypsyminen sitä kato, että ajoissa sieltä tultais. Tilanne voi olla tällanen monta viikkoa :) Mullaki muuten sf-mitta pompsahti; kaks viikkoa sitten 30,5 cm ja nyt lääkäri sai 36 cm :D Mutta sano itekin, että riippuu niin mittaajasta. Nyt mun käyrästä näkee, että on ollu suht sama mittaaja koko ajan (terkkari ja sen sijainen) ja nätisti on keskikäyrää menty. Nyt ku lääkäri mittas, niin pompsahti heti. Katotaa, mitä se on maanantaina neuvolassa :)

Ai sie olit Tupu jonkun tulehduksen saanu : / Mikä tulehdus ja onko siihen lääkkeitä tms.?
 
LittleOne, todellakin noilla viikoilla 20+0 tuntui kaukaiselta haaveelta vain :D mutta nopeasti olet niissä viikoissa ja sitten poksuu jo 30. Kovasti täällä ketjussa kyllä hiljenee kun nää lähiaikojen mammat alkaa poksahdella.. Joko olet into piukeena kertonut töissä raskaudesta ja muuallakin? :)

Hennu, lääkärin terveiset oli varmaan ihan tervetulleita! Mun mielestä olis mukava kuulla, että paikat tuntuu siltä kuin olisi jo edellisiä synnytyksiä takana.. Parempi se ainakin kuin pelotalla, että kauhee miten tiukkaa, tuleekohan täältä mitään ulos :D Noiden viikkojen kanssa on kyllä yhtä arvuuttelua. Täälläkin jo leikitelty ajatuksella, että vauvahan voi tulla jo tammikuussa (itsekin olen keskosena syntynyt) tai voi mennä maaliskuulle... Onhan siinä haarukkaa :D

Tupu, paljonhan noissa mitoissa voi heitelläkin sentit mittaajan mukaan.. Vaikka kyllähän ne jotain viitettä antaa :) Hassu asia, että mulla on ollut rv26 viikolla sf-mitta 30cm, kyllä tässä tosiaan eri tahtia kasvetaan!

Oma napa saa huomenna hakea fysioterapeutilta tukivyön. Kyllä täytyy myöntää, että alkaa selässä tuntua tää maha. Vaikka nyt ei viimeisen 3 viikon aikana ole kasvanut mittausten mukaan, mutta kyllä se, että se kasvu pompsahti puolen välin jälkeen, on vaikuttanut varmasti tähän selkään. Jollain saattaa olla kohdun kasvu näillä käyrillä vasta aivan viimeisillä viikoilla ja mä oon raahannut tätä isoa mahaa tässä jo useita viikkoja... Saattaa kyllä olla se sairaslomakin lähellä.

Nyt alan kyllä olla tosi lomatunnelmissa! Saa nähdä montako vauvaa tänne poksahtaa viikossa ;) Alkaa olla tosiaan niin loppumetreillä monella, että voishan niitä tulla..
 
Hennu, saitpas hyviä uutisia lääkäriltä! :) Mä kävin lääkärillä jo rv 35 ja sillon mulla ei ollut vielä mitään edistystä kohdunsuulla.. Nyt ottaa päähän, että lääkäri oli jo silloin kun olis kiva tietää nyt, että missä mennään tällä hetkellä. Onko mitään edistystä tapahtunut vai ei... Mutta ei mene sullakaan enää kauaa ennen kuin on oma rakas vauva sylissä :heart:

Lauwralle ihanaa ja rentouttavaa lomaa! :)

ON: Täällä edelleenkin vaan odotellaan ja rupeaa jo tympimään... Voinnissa ei muutosta lainkaan, ihan samalla tavalla jaksan puuhastella kuin aiemminkin.. Ja nyt on ruvennut satelemaan puheluita, että joko on jakaannuttu... No eipä olla... Pahoittelen valitusta, mutta nää vikat viikot on näkymä aika rankkoja henkisesti vaikken sitä olis uskonut. Haluisin vaan jo nyytin syliin! :heart:

Liv & pieni 39+5
 
Juu kyllä tämä lomailu on mukavaa... joutaa täällä foorumeillakii notkumaan vähän useemmi :D

Liville vaan isot tsempit loppuaikaan.... Varmasti tuo LA:n käsillä oleminen hidastaa ajankulua entisestään ja odottavan aika tuntuu vieläkin pidemmältä.... Ystäväni tuskaili muutama viikko sitten samassa jamassa ja oli jo kyllästynyt jatkuvaan utelemiseen että millonka millonka.. heille syntyi sitten viimeiseltä 41+5...

Jep ja poksutaan se 30+0 ja viimoinen vartti alkais ny!
 
HIIOHOI!

Meillä mies otti ja kosas minua!! Olen luullu että se ei meinaa mennä naimisiin ollenkaan koskaan. Vaan kuulemma haluaa olla mun kanssa loppuiän. IHANAA!! ( voitte kuvitella kuinka neiti hormooni täällä asiaan suhtautu ja montako kertaa niistettiin nokka ja pyyhittiin linssejä :) )

Sitten kaveri kerto eilen, että heille tulee pikkutyyppi kans. JA mie olin niin arvannu sen jo kaks viikkoo sitten, jollo se oli itteki vasta saanu tietää. Ja välimatkaa meillä on lapista etelään, ettei olla ees nähty, hyvä ko puhelimesa puhuttu :)

Musta on alkanu taas tuntua mukavalle odottaa. Enää ei oo kiirettä synnyttämään mahollisimman pian. Mun maha on kohtuu kokonen, ei ole eessä, kun oon niin pitkäki. Mittausten mukaan oon keskikäyrällä. Ai niin kuka loppupään odottajista on kade, kun kerron edelleen nukkuvani mahallani??? Vai onnistuuko muilta vielä se ? Selällää en voi olla. Enkä pääsis ees ylös jos selälleni meen.

JA koska olen ollu kotityölakossa kuukauden, niin koti o kyllä pölyinen, mutta selkä ei ole pahana enää! Liitokset vaivaa välillä ja vaapun kuin pingviini ja tuhisen enemmä kuin laki sallii :)

Hiivan olen vaihteeksi hommannut ilmeisesti. Laitoin neuvolaan txt. niin ne hois reseptin mulle ja miehelle siihenkin. Lunta tulee hulluna ja haluttais nuo lumityöt hoitaa pois, mutta kun en saa niin en saa ja jätän ramboilemiset pois.

Viikko 35+1 !!
 
-Liville- jaksamista loppurutistukseen!! :heart: Toi on vähä ärsyttävää, kun ihmiset jaksaa kysellä, et joko sitä on jakaannuttu.. Kyllähän se tieto sitten tulee aikanaan, kun niin tapahtuu!!

Tupu Onneks sait lääkkeet ja toivotaan, että niistä on apua =)

millimollille ONNITTELUT !! :flower: :heart:

Täällä pystytään nukkumaan oikeastaan enää vain vasemmalla kyljellä. Nyt on ollut alaselkäsärkyjen takia pakko nukkua välillä välillä puoliks mahallaan/kyljellään, koska siinä asennossa ei särje. Jossain vaiheessa kuitenkin unissa väännän itteni taas sellaseen kylkiasentoon, että herään inhottavaan alaselkäsärkyyn : /

En tosiaan oo nyt varmaan viikkoon valvonu aamuöisin, mut herään monta kertaa yössä noiden särkyjen takia. Onneks lämmitetty vehnätyyny iltasin auttaa vähä asiaa.

Mut jotain positiivista. Närästys on alkanut helpottamaan! Oon viimeiset 4 päivää pärjänny yhteensä noin 10 Renniellä, kun ennen meni ainakin ton verran päivässä. Jes.

Perjantain sain oikein kunnon turvotusta. Naama oli pöhöttyny ja sormet turvoksissa. Muutenkin koko päivän oli ihan p**se olo. Painoa oli tullu viime viikon neuvolaan mennessä melkein 1 kg/vko ja nyt ku oon kotivaa'alla käyny, niin huomenna pärähtää varmaan taas lukemaks 1 kg/vko, itseasiassa vajaa viikossa:ashamed: Onneks tää on vaan turvotusta, joka toivottavast jää synnärille.

Niin ja ensimmäiset maitotipat havaittu torstai-iltana!

Hennu & pian täysiaikainen Möhkö 36+4
 
Hennu86 voisikohan närästyksen helpottaminen olla merkki siitä että vauveli on laskeutunut alaspäin. Joten mahalaukulla on jo enemmän tilaa. Eipä ole enää siellä pitkä aika, saas nähdä syntyykö tän vai ensvuoden puolella. :)
 
närästyksen hwlpottuminen.. ööm täälä maha laskeutuu alaa ja tekee kävelystä tuskaa. sitten se nousee takas ylös ja närästys tulee takas.. Muori o varmaa melkonen tähkäpää ko syntyy :)
Mulla ekat maidot tuli joskus viikolla 25 tai sellasta. nii ja heruu kivasti jos jossaki vauva itkee. näEli niihin tissilappuihin on saanu tutustua hyvissä ajoin.

turvotus on.iha persettä. Mullaki tuli sillo yhteen välii melkee 2 kiloa viikosa lisää.. ja nyt siis jo 30 kiloa!! Onneks se lymfa on auttanu ja paino ei oo enää noussu. Parin viikon.päästä voinki alkaa tekemään temppuja että muori älyää ulostautua ajallaan :)

tuntuu vieläki iha käsittämättömältä että kohta on vauva.
 
hei kaikille ja kiitos onnitteluista..

poika tosiaan syntyi itsenäisyyspäivänä.. 51 cm 3,8 kg.. synnytys meni hyvin.. alkoi kotona poltoilla ja sairaalassa yöllä päästiin suoraan saliin.. ponnistusvaihe oli noin puoli tuntia ja pahemmilta repeämiltä vältyttiin.. olin aika virkeä synnytyksen jälkeen koska en tarvinnut epiä tms. eppariakaan ei tarvinnut tehdä..kyllähän se sattui, mutta palkinto korvasi asian.. parsimisen jälkeen osastolle muutamiks päiviksi kuuntelemaan kymmeniä tuhansia eri ohjeita miten pitäs mitäkin mukamas tehdä.. no kuitenkin kotosalla onkin ollut jo rauhallisempaa.. poika syö ja nukkuu hyvin joten alamme löytää rytmiä pikkuhiljaa..

hän on aivan ihana pieni prinssi:heart:

palaillaan..kutsuhuuto käy,, voimia ja halit kaikille..
 
lauwra kyllä mä oon jo kertonu kaikille, jotka on vähänkään osannu epäillä asiaa. Ketään oman puolen sukulaisia en oo nähny tässä raskaana olon aikana, joten kaikki sukulaiset kuulee kertarysäyksellä jouluna.

Hennu mulla tällä hetkellä närästys kestäny 18 tuntia taukoamatta. Tänään hakemaan lääkäriltä reseptiä vahvempiin aineisiin. Mut tosi lohdullista kuulla, et se saattaa helpottaa noilla viikoilla. Eli enään ööö n.20 viikkoa närästystä jälellä :D

Oon niiiin jouluihminen, että kaikenmaailman liitoskivut ja närästys ei kyllä mun joulufiilistä vie! Kaikkiin kiuihin auttaa ajatus eessä olevasta kahen viikon joululomasta!:xmas: :xmas:

LittleOne 14+5
 
Jokos -Liv- on lähtenyt? ;)

melassi Hyvän kokonen rinssi teille tuli :heart: Onnea vielä :heart:

Täällähän kävi niin, että meille syntyi poika 18.12.2012, rv 36+6, pituutta 52 cm (imukupin takia) ja painoa 3050 g. :heart:

Synnytys oli nopea, raju ja luomuna oli vedettävä, kun en kerennyt saamaan mitään. Panadolin ja jonkun toisen pillerin. Supistukset (menkkakivut alaselällä ja -vatsassa) alko maanantaina noin klo 17 ja tiistain puolella klo 0.20 poika oli maailmassa. Synnärille saavuttiin klo 23, jolloin olin jo 4 cm auki. Lähettii synnärillä käymään siinä uskossa, että tullaan vielä takasin kotiin :D Vaikka olin siis tosi kipeä siinä vaiheessa...

Maanantaina olin vielä ollut koko päivän liikenteessä (neuvolassa, työkaverin kanssa lounaalla, työpaikalla kahvilla, isännälle shoppailees joululahjaa). Kerkesin olemaan kotona noin puol tuntia, kun jomotukset alko ja osa lapsivedestä lorahti (jota sitäkin luulin vetiseksi valkovuodoksi).

Eilen päästiin sairaalasta kotiin ja poika on hyvin rauhallinen ja tyytyväinen tapaus. Ei paljon itke :) Tuoreet vanhemmat ovat onnellisia.

Oikein Hyvää Joulua !! :xmas:

Hennu & Möhkö 4 pv
 
Viimeksi muokattu:
Hennu OMG! Ihanaa!! ONNEA ONNEAAAA!!

Täällä voidaan paksusti ja närästää. Alkaa käymää psyykkeen päälle jo tämä odotus. Haaveissa olis saada se laps niinku mielellään vaikka heti :)

Kävin tänään juhlissakin. Oli aika tuskaista olla, kun närästää siihen malliin. Ja vaatteiden etsiminen. On kuitenkin 30 kiloa tullu sitä painoakin tässä..

Eilen mies siivos niin mie karkasin kävellen kauppaan. Se ei haluais että kävelen tuolla yksikseni. Enkä saa imuroida jne. jne. Kontallani kuitenki pesin lattiat kolmesta kerroksesta. Kyllä tässä jo joutaa semmosta tekemään. Sitten olinki taas niin väsynyt, että illan itkin :D

Aamula heräsin vaihteeks kesken kaiken, kuten nykyisin aina. Mies lähti penskojensa kanssa anoppilaan yöks. Eivät meinanneet millään suostua jättämään mua kotiin. Mutta mie intin sillä, että jos sais aamusta vähä pitempää nukkua kun ei kaks poikaa paini seiniä nurin.. :D

Äsken vedin pikku tirsat takan lämmityksen lomassa. Heräsin, kun puhelin soi niin sainki laitella pellit kii. Nyt taian tirpoa vähä lisää tuota gavisconia naamariin ja maitoa ja siirtyä yläkertaan sänkyyn unten maille. Haaveilemaan siitä vauvasta, joka tullessaan vie nämä vaivat ja kolotukset pois! :)

Millimolli 36+2 ( EI pelkoa, että tämä tulis etuajassa varmaan piruilee ja tulee vasta 2vk. yliajalla ;) )
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Onnea valtavasti Hennulle pojasta! Piti oikeen tulla tänne puolelle fiilisteleen tätä uutista :)

millimolli, älä nyt manaile, se tulee kuitenki just niin ku ei misään nimesä sais lähtee tuleen, esim keskellä kaupparuuhkaa :LOL: Teillä ollaan kohta täysaikaisia ihan virallisesti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä