Etsitään kadonneita ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja Sniffe
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
Tintti!!! Espoo, 1970-luvun lopulla oltiin kavereita ja asuttiin samassa kerrostalossa. Me muutettiin pois 1980 ja muistaakseni tekin muutitte pois, en vaan tiedä minne. Mulla oli isosisko ja sulla pikkuveli....
 
Pistin tän tonne toiseenkin pinoon, mutta pistetään nyt tähänkin... :wave:

Eli, haluaisin löytää kadonneen ystävän, Sanna L, asunut silloin Turussa Hepokullassa. Saattaa asua vieläkin Turussa. Tutustuttiin teini-ikäisinä, kävivät kotipaikkakunnallani kesämökillä. En tiedä onko lapsia vai ei, onko naimisissa vai ei... On nyt yli 30 niinkuin minäkin :whistle:
 
vielä olis yks hukassa!

Leena K.-A. Hankasalmi - Kaustinen - Hankasalmi...sen enempää en tiiä enää.. oltiin ylä-asteella kaustisella, hänen vanhemmat oli opettajia. muuttivat sitten takaisin Hankasalmelle. tietäiskö kukaan! vm.-80
 
mulla myös pitkäaikainen kirjekaveri kadoksissa..sanna k ja asui kalteentiellä hkin jakomäessä,synt v-81..
haluaisin niin pyytää anteeksi kun lopetin k-vaihdoin "töks"..
porista myös kaipalisin entistä kaveria,juuliaa..samalla luokalla oltiin amiksessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuse:
Mä olen etsinyt ja tonkinut mutta en ole löytänyt...yläaste aikaista ystävää. 90-92 olimme Limingan ylästeella. Oltiin erottomatton pari valjakko. Mutta sattumien kautta välimme katkesi ja muutit pois Limingasta (kuten minäkin) Kukaan ei tunnu tietävän...
Naisen nimi oli Minna I Naimisiin mentyään Minna H.
En tiedä nykyistä sukunimeä. Asui kouluasuntolassa, lännenheikillä...
Jos vain joku tajuaa kuka kyseessä, ja tietääkin vielä jotain niin eiku Tuselle yksityisviestiä.
Lisäystä jos joku tunnistaisi.
Minna siis on vuosimallia -75 kuten minäkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen kokeillut ennenkin mutta jos kirjotit korttiin nimeksesi Volter
ja vietit kanssani kesää urheilijanuorukaisten lippua heilutellen :whistle: :whistle: niin heitä mua y-viestillä.
Nuoruusvuosien, niiten kipeitten kasvuvuosieni rakas ystävä.
Jonka marsu karkasi kahvilassa.


Tai jos olet ollut Nero, joiden vuoksi muitten pitää olla hiljaa. Ja olet ollut

rottien kanssa kylpyhuonenäyttelyssa, tiedät keitä ovat Bellu ja Mallu,

ja nämä tapahtumat sijoittuvat kaukaiselle 80- luvulle. Ota yhtettä y-viestillä B)
uppista B)
vielä kerran.. B)
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Mä haluaisin löytää Hannan, asui Heinävedellä muistaakseni. Oltiin kirjeenvaihdossa ja se sitten jäi... Ikää taitaa olla vähän alta 30v.
Sukunimen eka kirjain? Itse olen H-vedeltä
Sukunimi alkoi H:lla, paikkakuntaa en ihan varmaksi muista... Jossain Kotkan lähistöllä...
 

Yhteistyössä