Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
TYKS 12.9.2002-16.9.2002, os 311, huonetta en muista. Huonekaverina nainen Paraisilta, joka sai toisen lapsen, tytön (Maria taisi olla sairaalanimenä ). Ennestään hänellä oli n.2-vuotias poika.

TYKS 3.11.2006-5.11.2006, os 310. Huonekaverina Paimiosta kotoisin oleva nainen, sai myös toisen lapsen, tytön (Olivia, muistaakseni ). Ennestään oli 1-vuotias poika. Sekä silloin 5. päivä aamuyöstä tuli keskipaikalle äiti, joka hänkin sai toisen lapsen, tytön. Ennestään hänellä oli poika, Niko.
Mä lähdin 2.11.06 just pois Tyksistä :)
 
rintintin harmailee
Olisipa hauska kuulla kätilö-opiston odottajien kuulumisia. Ehdin itse siellä olla useamman viikon odottamassa synnytystä. Minulla ja huonetovereilla oli rankat raskausmyrkytysoireet. Olin kahden hengen huoneessa ja kahden kanssa ehdin olla huonekaverina. Molempien nimet oli SARI. -toinen oli minua vanhempi ja esikoista synnyttämässä. häneen törmäsin synnyttäneiden osastolla. Hätäsektio hänellä. Mitähän hänelle kuuluu? ja toinen sari oli toista lasta odottamassa. Vaati käynnistystä... minä synnytin 27.12. ja sari taisi tehdä ison pojan 28.12. (hänellä ei lähtenyt heti käyntiin). Löytyykö muita lepääjien osastolla tuolloin olleita?
Kuopuksenkin kävin tekemässä kättärillä, mutta meillä oli perhe huone ja nopea käväisy laitoksessa, joten ketään muita en siltä kerralta muista. Hyvä kun muistan millainen kätilö- eli kuopus syntyi 8.8.05
 
17.11-20.11.05 ja 21-24.6.07
Ensimmäisellä kerralla oli huonetoveri, joka sai samana päivänä pojan. Toisella kerralla olin yksin huoneeesa ja kahviossakaan ei tullut pahemmin lilluttu, kun oli noron takia kanssakäynti pannassa
 

Yhteistyössä