Että sielä on kylymä -18 astetta!!! Soittaisko eskariin ettei tulla tänään?

  • Viestiketjun aloittaja "himputti"
  • Ensimmäinen viesti
"himputti"
Illalla ois eskarin joulujuhlakin vielä. Kävellen en kehtaa mennä kun pitää kuljettaa 5kk vauva matkassa, liian kylmä vauvalle. Autoa jos käyttäis nii tarvis käydä laittaas lämmittäjään mutten uskalla jättää vauvaa sisälle isompien kans siksi aikaa. Parasta kai pysyä kotona.
 
"Iitu"
Siis ymmärrän sen ettet kävellen noin kylmällä lähde. Ja ymmärtäisin sen jos et viitsisi esim. puolen kilometrin matkan vuoksi autoa käynnistää ja pitäisitte ylimääräisen vapaan eskarista MUTTA vähän on vaikea ymmärtää tuota ( teko? ) syytä että et voi laittaa autoa piuhaan lämpiämään siksi ettet voi jättää 5kk vanhaa sisälle siksi aikaa? :O Jos siis ainakin yksilapsista on 6v?
 
ap.
[QUOTE="Iitu";22670616]Siis ymmärrän sen ettet kävellen noin kylmällä lähde. Ja ymmärtäisin sen jos et viitsisi esim. puolen kilometrin matkan vuoksi autoa käynnistää ja pitäisitte ylimääräisen vapaan eskarista MUTTA vähän on vaikea ymmärtää tuota ( teko? ) syytä että et voi laittaa autoa piuhaan lämpiämään siksi ettet voi jättää 5kk vanhaa sisälle siksi aikaa? :O Jos siis ainakin yksilapsista on 6v?[/QUOTE]

no mä joutuisin kyllä käynnistää sen auton juuriki lyhyen matkan takia (n 1km). yleensä kuljetaan kävellen kun on hirveää tuhlausta ajaa tollasta pikkumatkaa autolla. mutta kun vauvaa en kyllä noin pitkästi vaunuissa tällä säällä kuljeta kun kävelyyn menee kuitenki reilu puoli tuntia noiden kahden isomman vauhdilla.
 
no mä joutuisin kyllä käynnistää sen auton juuriki lyhyen matkan takia (n 1km). yleensä kuljetaan kävellen kun on hirveää tuhlausta ajaa tollasta pikkumatkaa autolla. mutta kun vauvaa en kyllä noin pitkästi vaunuissa tällä säällä kuljeta kun kävelyyn menee kuitenki reilu puoli tuntia noiden kahden isomman vauhdilla.
Ei muutakun auto roikkaan ja menoks, samalla reissulla voi käydä kaupassa tai vaikka kaverilla kahvilla tms.. :)
 
"Jensku"
Jaa, no omat kaikki kuusi muksua ovat nukkuneet aina päikkärit vaunuissa pakkasrajana noin -20. Homma oli lähestulkoon niin, että sen pidempään ja paremmin nukkuivat, mitä kylmempi oli.
 
. . .
Mä joudun kävelemään joka ikinen päivä viemään esikoista eskariin ja puol vuotias vauva kulkee mukana vaunuissa... Meillä vaan yksi auto ja miehellä työ matkaa 100km joten pakko sillä olla auto... Onneksi meillä on ihana mummo jolla auto ja hän pystyy joskus joustamaan työajoissaan ja vie esikoisen eskariin jos on kovat pakkaset...
 
"hohhoijaa"
Itse laittaisin vauvan vaunuihin ja suojaisin hyvin, tarkenee kyllä vaunuissa tuon ajan.

Mutta tuo, että autoa ei voi laittaa lämmittimeen vauvan takia niin on kyllä tekosyy ja laiskuus paistaa läpi.
 

Yhteistyössä