Että tällästä tänään - blondi taas vauhdissa

Tässä värjäilin hiuksiani. Vähän värivalinta lopulta hirvitti, mulla on vaaleat hiukset, jotka nyt värjään kulta kupari sävyllä... Kuitenkin on sen verran monet ylioppilasjuhlat lauantaina, että päätin värjätä ja uudistua pikkusen.

Aloitin värjäämisen lukemalla ohjeet tarkasti (tai ainakin näennäisesti.. :ashamed: ). Aine levitetään kastelluihin hiuksiin, vaikutusaika 20 min. "selvä juttu", ajattelen ja huokaan helpotuksesta. Ei kuulosta vaikealta. Kesken kaiken siskoni tulee kylään, rupattelemme hetken ja alan sitten värjäämään hiuksiani. Puolessa välissä siskoni katsoo minua hetken tutkimaton ilme kasvoilaan, vilkaisee sitten väripakettia ja sanoo varoen, että "eikös tämä kuulu märkiin hiuksiin levittää.."? Kasvoilleni leviää mitä syvintä ainiin-elämystä kuvaava kauhistunut ilme ja ryntään viruttamaan aineen hiuksistani. Jotenkin mitkään pudottaakohan-tämä-aine-hiukseni-vai-muuttuvatko-ne-kenties-vihreiksi-kokeilut eivät sytyttäneet, ehkäpä juuri sen takia, että päätin alunperin värjätä hiukseni juhlien takia (joista yksiin tulee exäni nykyinen, ja jonka takia haluan näyttää hyvältä isolla h:lla). Ainetta jäi puoli pulloa. Päätän levittää sen hiuksiini ja koettaa riittäisikö se. Noh, jotenkuten, lopputuloksen näemme vasta hiusten kuivuttua..

Kun aine viimein oli hiuksissani, istuin juttelemaan siskoni kanssa. Pitkän ajan kuluttua tajuan, että olisi kai hyvä tarkistaa joko 20 minuuttia olisi kulunut. Kunnes tajuan, että enhän edes katsonut koska väjäyksen lopetin. Noh, sitten ihan mutu tuntumalla hyvältä tuntuneen ajan kuluttua kävin viruttamassa hiukseni. Tajusin, että minulle oli pyyhkeen alle jäänyt tiukkakauluksinen paita, joten virutin hiukseni erittäin varovasti (ja erittäin epämukavassa asennossa) suihkussa roikottaen päätäni. Selkäni ei suorene vieläkään täysin. Epäilen myös, että niskani jää kenottamaan koko loppuiäkseni. Ja tässä sitä nyt sitten kauhulla odotetaan hiusten kuivumista.... :headwall:

PS. Tietääkö kukaan, millä saa hiusvärin pois lattialta ja seinistä?

:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:36 Kökkönen kirjoitti:
mä olen joskus kuullu että sitruunamehulla sais hiusväriä pois jos roiskunu seiniin, en ole kyllä koskaan joutunu kokeilemaan :)
Aijaa, tätä täytyykin kokeilla, kiitos! :flower: Nyt jos olisi joku kärpäsenä katossa katselemassa, kuinka ensin sekoilen ja sitten vielä hankailen sitruunanpuolikkaalla seinää ja lattiaa, niin... Passitettaisiinkohan mut mielentilatutkimukseen.. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:45 merenneitonen kirjoitti:
Noi värit muuten kannattaa levittää aina kuiviin hiuksiin, ottaa meinaan väri silloin paremmin kiinni! =)
Enpä uskaltanut, ku ohjeissa sanottiin, että kuiviin, niin alkaa sooloilemaan ton enempää.
 
mie
Mä kans repäsin ja vedin blondiin päähäni semmosen uuden Lorealin kulta-kupari värin. Tuli ihan porkkanapää. Tästä on nyt aikaa reilu viikko ja väri on mennyt ihan kamalaksi ja haalistunut rumasti... perjantaina alkais työt uudessa työpaikassa, enkä oo viel päättänyt et mitä teen tälle päälleni. Tämmösenä en kehtaa mennä.
 

Yhteistyössä