Että voikin ihminen olla yksin..

  • Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti
"yksin"
Mulla ei ole ketään, ei yhtään ketään. Joten avaudun sitten tänne..

Mies ryyppää ja pelaa kaikki rahat ja valehtelee ihan kaikesta. Ja haukkuu mut pystyyn, jos jää kiinni, tai jos jotenkin ilmasen pettymykseni. Ja silti mä vaan päivästä toiseen kattelen sitä. Mä haluan sen sen kusipään pois elämästäni.

Mutta sitten tulee se ongelma, mulla ei ole minkäänlaista tukiverkon tapaistakaan. Olen täysin yksin. Ja tämän tilanteen johdosta pahasti masentunut. Ja mulla on kolme pientä lasta.
Mä en selviäisi arjesta ilman miestäni, joka kuitenkin osallistuu lasten hoitoon ym., sillon kun ei ole ryyppämässä.. Mä en vaan voi enää elää näin. Mä pelkään ihan tosissani, että menetän lapseni.
Mä en ihan tosissaan tiedä, miten mä tästä selviän.
 
"yksin"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28833854:
Onhan se lasten isä vielä "verkkona" vaikka eroaisittekin
Eipä siitä paljon verkoksi ole nytkään. Lapsia en voi sen kanssa keskenään ja tuon ihmisen läsnäolo saa mut voimaan pahoin. Hammasta kiristellen piilottelen lapsilta pahaa oloani.
Mieheni seurassa tunnen itseni yksinäisemmäksi kuin ikinä..
 
"yksin"
joo, toi oli hyvä pointti, voit viedä lapset joka toinen vkl miehelle vaikka eroatkin.
En voi. Tähän ihmiseen ei voi luottaa yhtään. Lastensuojelun selvitykseenkin päästiin äijän erään tempauksen jäjiltä..
Lastenhoidossa auttamisella tarkoitinkin lähinnä, sitä, että puuhaa lasten kanssa, kun itse yritän tehdä jotain. Ja saattaapa tuo joskus siivotakin.
Mutta, KUN ero tulee, olen täysin yksin.
 
"vieras"
[QUOTE="yksin";28833899]En voi. Tähän ihmiseen ei voi luottaa yhtään. Lastensuojelun selvitykseenkin päästiin äijän erään tempauksen jäjiltä..
Lastenhoidossa auttamisella tarkoitinkin lähinnä, sitä, että puuhaa lasten kanssa, kun itse yritän tehdä jotain. Ja saattaapa tuo joskus siivotakin.
Mutta, KUN ero tulee, olen täysin yksin.[/QUOTE]

Lastesi äitinä sun tulee huolehtia ja antaa heille turvallinen kotiympäristö jossa lasten ei tarvitse pelätä/ahdistua kun isä juo ja räyhää. Sun ensisijainen tehtäväsi on turvata hyvät kasvuolosuhteet heille - jos se tarkoittaa isän kanssa eroamista, se on tehtävä. Aikuisena voit vaikuttaa sitten omiin ystävyyssuhteisiisi ja millainen läheinen olet sukulaisille ja ystävillesi, usein metsä vastaa niin kun sinne huudetaan :)
 

Yhteistyössä