extrafilm -kannattaako sieltä tilata?

Pitäsköhä sitä sit koittaa :) ärsytti vaa se, et jos haluais teettää kuvia tavallisest filmistä ni se pitäs ite kustantaa se niiden lähetys sinne :/ Jotenki ifolorilla tottu siihin, et no ei tietenkää se oo asiakkaan asia maksaa sitä.
 
Pettynyt
En suosittele. Tein viikkoja töitä heidän design-ohjelmallaan, jonka kautta en voinutkaan tilata haluttua tuotetta. Sadat kuvat katosivat, samoin kaikki tekstit. Kaikki työ meni hukkaan eikä asiakaspalvelu tehnyt mitään auttaakseen.
 
dfdf
Minä olen ollut jo vuosikausia tyytyväinen asiakas. Tilaan kuvia aina kerralla satamäärin. Olen tilannut myös kalentereita ja canvas-tauluja.

Asiakaspalvelukin on ollut erittäin hyvää. Kerran kuvat olivat kastuneet postissa ja sain tilalle uudet. Toisen kerran tilasin samalla joulukortit ja tavallisia valokuvia ja lähetin tilauksest eri reittejä teknisistä syistä johtuen. Sain tilaukseni vain yksillä postikuluilla.
 
juuo
Mä tilasin sieltä joskus tossa ennen joulua 4 mukia missä pojan kuva, kolme tuli oikein ja neljännessä väärät lapset. En ole edelleenkään saanut oikeaa mukia tilalle, enkä myöskään sinne extrafilmin tilille mitään hyvitystä, minkä lupasivat.
Eli taitaa olla mielipiteitä siinä missä käyttäjiäkin. Varmaan kuiteskin ihan yhtä hyvä kuin muutkin. Virheitähän sattuu varmasti jokaiselle. :)
 
Todella pettynyt
Kyllä virheitä sattuu mutta sitten ne korjataan eikä jätetä roikkumaan tai asiakkaita oman onnensa nojaan. Ihanaa kuitenkin että jaksat olla optimistinen. : )
 

Yhteistyössä