Facebookin kuvien kehuminen

Mä oon miettinyt, että kun joitain kuvia tyyppejä kehutaan kauheesti kauniiksi, upeiksi yms. facebookissa. Semmosia jotka ei mielestäni mitään kauhean kauniita oo, ja välillä kun tuntuu menevän aika överiksi, niin tuli mieleen että kehutteko te vähän "liioitelusti"?
Vähän turha aihe, anteeksi..:D
 
"Nuuh"
Olen huomannut saman. Kaikkea kehutaan ja joka ainoasta kommentista käy tykkäämässä samat tyypit.
Joskus ihmetyttää onko näillä ihmisillä aivoja ollenkaan, kun kaikesta tykätään ja kaikki on ihquu.
 
Kauniita kuvia siellä on kyllä, ja ei koskaan oo huono juttu kehua ihmistä. Mut jos minua alettais yks kaks kehuu kauhean seksikkääksi, ja jäätävän kauniiksi yms. kuvassa jossa silmäpussit roikkuu, ja näkyy että oon väsynyt yms. Niin ottaisin sen vähän niinku vittuiluna..:). Riittäis kun sanois että "hyvä kuva" tai "oot kaunis"- näihin vois jopa uskoa. Mutta kaikki yliamupuvat..ja niit tuntuu riittävän. Ja toinen mikä facec ihmetyttää on se, että kaikki on muruja,kultia yms. Mulle murut ja kullat on kyllä oikeesi muruja ja kultia, ei mitään mammatuttuja..
 
  • Tykkää
Reactions: Aniit
"huoh"
Joo, on se vähän niin kuin käänteistä. Sit ne todella yyberkauniit jäävät yleensä kommentitta, ei edes tykkäyksiä tule (paitsi minulta, yritän kehua heitäkin, vaikka se taitaa olla turhaa kun tietäväthän he itsekin).
 
  • Tykkää
Reactions: Dancing

Yhteistyössä