Facebookin uusi profiili.

tein näin
No mä kokeilen nyt poistuuko ne sillä kun siellä on privacy settings sellainen kohta kun Things other share ja siinä on kohta et Can comment on posts Includes status updates, friends' Wall posts, and photos, niin siihen mä laitoin et Only me. Katotaan poistuuko se sillä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja tein näin;22654642:
No mä kokeilen nyt poistuuko ne sillä kun siellä on privacy settings sellainen kohta kun Things other share ja siinä on kohta et Can comment on posts Includes status updates, friends' Wall posts, and photos, niin siihen mä laitoin et Only me. Katotaan poistuuko se sillä :|
Eikös tämä estä sun kavereitas kommentoimasta sun omia tilapäivityksiä yms?
 
"vieras"
ei niitä näe kuin ne kaverit, jotka ovat myös sen kavereita, joiden tiloja tms. olet kommentoinut. Tai jos tällä kaverilla, jota oot kommentoinut, on julkinen seinä
 
tein näin
[QUOTE="vieras";22654686]ei niitä näe kuin ne kaverit, jotka ovat myös sen kavereita, joiden tiloja tms. olet kommentoinut. Tai jos tällä kaverilla, jota oot kommentoinut, on julkinen seinä[/QUOTE]

Ei muuten pidä paikkaansa ja sen takia toi onkin tosi ärsyttävä. Mä näen mitä kaverit on kommentoinut jonkun ei-mun kaverin statukseen mutta itse statusta en näe eli seinä ei ole julkinen. Usein voi tosin päätellä mikä se status on ollut sen kaverin kommentin perusteella. Aivan perseestä tämä uudistus, siis todella. En mä tykkää että joku mun työkaveri näkee kun olen kommentoinut lapsuudenystävän päivitykseen jotain mikä liittyy meidän yhteisiin seikoiluihin teininä.
 
Mulla on fb-kaverina todella paljon itseäni nuorempi serkku. En tajua hänen päivityksistään mitään enkä niitä siksi välittäisi juuri lukea.

Voinko jotenkin blokata jannun päivitykset ilman että poistan hänet kavereista?
 
En oo vielä päivittänyt siihen uuteen profiiliin. Onko se vaikeakäyttönen verrattuna vanhempaan? Musta on inhottavaa kun ne kuvat tulee siihen profiilisivulle niin esille, se on vähän tyrkkyä ja tosi turhaa. Ja vanhassa profiilissakin tulee näkyviin osa niistä kommenteista, mitä on muille kirjottanut. Sekin on ihan täysin turha ominaisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22654864:
En oo vielä päivittänyt siihen uuteen profiiliin. Onko se vaikeakäyttönen verrattuna vanhempaan? Musta on inhottavaa kun ne kuvat tulee siihen profiilisivulle niin esille, se on vähän tyrkkyä ja tosi turhaa. Ja vanhassa profiilissakin tulee näkyviin osa niistä kommenteista, mitä on muille kirjottanut. Sekin on ihan täysin turha ominaisuus.
Sekavampi mun mielestä, mutta kaipa siihen tottuu.
 

Yhteistyössä