facebookissa "nuoleskelu"

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Turhaakin turhempi aloitus mutta :)...ärsyttääkö ketään muuta se facebookissa näkyvä ruskeakielisyys? Omien tuttujen joukossa erityisesti on havaittavissa se, että sellaisetkin, jotka selän takana puhuvat pahaa toisista, facebookissa kuitenkin julkisesti "nuoleskelevat" eli kehuvat ja tsemppaavat näitä samoja ihmisiä :/.
 
Leukistinen aksolotli
No, mulla harvemmin kukaan jaksaa puhua kakkelia tai juoruja kenestäkään, joten en tiedä, kuka on ruskeakieli. Otan kaikki tsemppaukset ja tykkäykset ihan todesta.
 
urpo
Minulla on eräs "ystävä" joka ei koskaan tykkää tilastani eikä kuvistani.Ei ole kiinnostunut minun elämästä.Raukkamainen kun ei uskalla poistaa minua kaverilistaltaan koska ei tahdo pitää yhteyttä näköjään.Miksi hän filmaa en tiedä.Ei vastaa koskaan teksteihini jos kirjoitan hänen seinälleen.
 
"vieras"
Höh, toivoisin, ettei mun kaveripiirissänikään olisi...Hyvä esimerkki on eräs monen lapsen yksinhuoltajaäiti, jota moni arvostelee todella pahasti (!) selän takana mutta facebookissa aina (samat tyypit) tsemppaavat ja kehuvat, kuinka hyvin tämä pärjää jne. Se vain yhtenä esimerkkinä...

Aargh.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22067400]Ehkei sun tutuissa niitä ole? Miksköhän mulla on?! :/[/QUOTE]

Ku mä en tiedä. Ei mulle juoruilla.

Ja kyllä mä itse saatan tsemppaa sellastakin ihmistä, jota en kaikessa ymmärrä. Jos joku esim. mun mielestä on alkoholisti, saatan tsemppaa sitä, et sillä on vaikka uusi tyttöystävä. Mut sitä, ku se ilmottaa, että taas on krapula, en viitti tsemppaa.
 
Normiäiti
Mahdan olla "alien" kun en välitä facebookista. En aio rekisteröityä käyttäjäksi, jos/kun kaipaan ihmisiä elämääni pidän heihin yhteyttä ihan muulla tavalla. En jaksaisi kuunnella näitä "se puhui musta rumasti" tai "en halua sitä kaveriksi"-juttuja, ihan eskaritasoista touhua. Olenko ainoa joka näin ajattelee, kertokaa siskot??
 
Ei ärsytä muiden kehuminen pätkääkään! Eikä mun (hyvien) tuttujen joukossa ole ihmisiä, jotka puhuisivat pahaa toisista, ainakaan mun kuullen tai ainakaan ilman, että "voita" olisi ihan reilummin jo leivän päällä eikä haukkuminen tuulesta temmattua.
 
Minulla on eräs "ystävä" joka ei koskaan tykkää tilastani eikä kuvistani.Ei ole kiinnostunut minun elämästä.Raukkamainen kun ei uskalla poistaa minua kaverilistaltaan koska ei tahdo pitää yhteyttä näköjään.Miksi hän filmaa en tiedä.Ei vastaa koskaan teksteihini jos kirjoitan hänen seinälleen.
ootko huomannu käyttääkö se muuten facebookia paljon, kommentoiko muiden juttuja? Jotkut ihmiset, kuten minä, eivät facebookissa juurikaan viihdy. Kliksuttelen hyväksynnät kaveripyynnöille mutta muuten en tiedä mitä järkeä on lukea jotain "kävin lenkillä" -viestejä ja kirjottaa niihin älykkäitä vastauksia.
 
Minulla on eräs "ystävä" joka ei koskaan tykkää tilastani eikä kuvistani.Ei ole kiinnostunut minun elämästä.Raukkamainen kun ei uskalla poistaa minua kaverilistaltaan koska ei tahdo pitää yhteyttä näköjään.Miksi hän filmaa en tiedä.Ei vastaa koskaan teksteihini jos kirjoitan hänen seinälleen.
Miksi kirjoittelet tuollaisen kaverin seinälle? Jos kyse on jostakin muusta kuin synttärionnitteluista tms. niin jotenkin toimit mielestäni aika tunkeilevasti... Ellei henkilö ole kovin läheinen, niin mä laittaisin viestin ennemmin Inboxiin kuin hänen seinälleen..
 

Yhteistyössä