Facebookista (taas), ärsyttääkö muita...

Kun tälleen perjantai illan/lauantai illan jälkeen avaa aamulla tietokoneen ja huomaa tulleen yönaikaan kaveripyyntöjä sellaisilta ihmisiltä (miehiltä ) joita nippanappa edes tuntee... Ulkonäöltä kyllä tietää, mutta siihen se sit jääkin.

Ei kehtais skipatakkaan, mutta en kyllä niitä kavereiksikaan halua. :ashamed: Tähän asti kun olen skipannut sellaset joita en tunne ja haluan, että kavereinani on sellaiset kaverit, joiden kanssa juttelen/joita moikkaan muutenkin kun tapaan.

En halua haalia kavereita monia satoja, sillä mulla on valokuvia perheestä ym. siellä...

Huoh, pienestä sitä ihmisen pitää ongelmat kehittää :D
 
vieras
Mä en ole liittynyt, koska aika ei riitä, ei kiinnosta tarpeeksi että jaksaisin perehtyä ja siksi, että selatessani näitä kaverijuttuja tuli mieleen yläasteaika ja suositut-rinki, piiri pieni pyörii ja samat ihmiset näyttäytyy siellä. En jaksa sitä sontaa aikuisiällä.
 
vieras
Mulla tuli aikasemmin kaveripyyntöjä ihan täysin tuntemattomilta miehiltä, siis sellasilta joitten kanssa en ollut ikinä missään tekemisissä enkä ollut koskaan nähnytkään. NE loppui kun muutin profiilini sellaiseks ettei kuvia nää muut kun kaverit.
 
Mullakin on silleen ettei kuvia nää muut kuin kaverit. Ne olenkin automaattisesti skipannut joita en todellakaan tunne ja joista en ole ikinä kuullutkaan (tyyliin Sultan Adebisi ).
Saako tosiaan kuviin laitettua niin, että voin vaan valkata tietyt kaverini näkemään kuvia?
 

Yhteistyössä