FAZER on aloittanut PALMUÖLJYN lisäämisen joka paikkaan !!! BOIKOTOIKAA !!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
KAIKISSA Fazerin laatikossa olevissa ns. joulupaketeissa on tuotteisiin lisätty PALMUÖLJYÄ. Siksi laatikossa olevat maistuvat ihan erilaisilta kuin patukat

BOIKOTOIKAAA, muuten palmuöljyä lisätään kohta patukoihinkin
 
vierailija
Viime jouluna jo ihmettelin ,miksi ihmeessä niissä laatikoissa olevat konvehdit maistuvat ihan erilaisilta kuin patukat (geisha, fazerina ja pätkis). Kovia, vanhan makuisia.... tämä sitten kertoikin syyn.
En osta enää kuin fazerin sinistä, siinä ei ole konvehtiversiossakaan palmuöljyä
 
vierailija
Joo minä syön tästä eteenpäin ainoastaan Nestlén KitKat -patukoita ja juon Nesquikin kaakaota. Se on hyvä firma se. Ei käytä palmuöljyä, tuhoa luontoa tai varasta kehitysmaiden vesivarantoja. Se on hyvä firma se.
 
  • Tykkää
Reactions: Qwartsi
vierailija
Olikohan se just pätkis-boxi kun ihmettelinkin kun maistuu ihan erilaiselle kuin esim. pätkis-pussin pätkikset. Aika ikävää kyllä.

Sinä joka puhuit siitä lapsityövoimasta kaakaoviljelmillä. Onko tästä jotain faktaa jossain, vai oliko vain esimerkki? Nimittäin jos on jossain tietoa lapsityövoimasta tai muusta orjatyövoimasta, niin pistäkää linkkiä. Minä lupaan boikotoida! Voitte toki laittaa muistakin suosituista tuotteista infoa jos faktaa löytyy. En ole kiinnostunut moisen toiminnan tukemisesta.
 
vierailija
Joo minä syön tästä eteenpäin ainoastaan Nestlén KitKat -patukoita ja juon Nesquikin kaakaota. Se on hyvä firma se. Ei käytä palmuöljyä, tuhoa luontoa tai varasta kehitysmaiden vesivarantoja. Se on hyvä firma se.
Tää oli vissiin läppä. Mutta jos joku ei vielä tästä ole tietoinen niin vaikka googlen kuvahakuun "nestle cocoa child labour" niin totuus käypi ilmi.
 
Olikohan se just pätkis-boxi kun ihmettelinkin kun maistuu ihan erilaiselle kuin esim. pätkis-pussin pätkikset. Aika ikävää kyllä.

Sinä joka puhuit siitä lapsityövoimasta kaakaoviljelmillä. Onko tästä jotain faktaa jossain, vai oliko vain esimerkki? Nimittäin jos on jossain tietoa lapsityövoimasta tai muusta orjatyövoimasta, niin pistäkää linkkiä. Minä lupaan boikotoida! Voitte toki laittaa muistakin suosituista tuotteista infoa jos faktaa löytyy. En ole kiinnostunut moisen toiminnan tukemisesta.
Sori mulla ei ole linkkiä. Tästä oli kohua joskus vuosia sitten. Suuri osa kaakaon viljelijöistä käyttää siis lapsiorjia (olikohan Länsi-Afrikassa viljelty kaakao tätä). Fazer myönsi ihan itse, että on mahdollista, että osa heidän ostamastaan kaakaosta on noin tehtyä. Mutta kun ei mulla ole linkkiä laittaa, niin vähän turhaa tämä on..
 
vierailija
Sori mulla ei ole linkkiä. Tästä oli kohua joskus vuosia sitten. Suuri osa kaakaon viljelijöistä käyttää siis lapsiorjia (olikohan Länsi-Afrikassa viljelty kaakao tätä). Fazer myönsi ihan itse, että on mahdollista, että osa heidän ostamastaan kaakaosta on noin tehtyä. Mutta kun ei mulla ole linkkiä laittaa, niin vähän turhaa tämä on..
Löytyi tästä näköjään juttua kun googletti. Näköjään ongelmallinen tuo Länsi-Afrikka kaakaon suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
FAzer on muuttanut viimeaikoina todella monen KLASSIKON reseptiä. geisha, Fazerina, pätkis, supersalmiakki jne jne

Kehtaavatkin!!!
Wiener Nougatit pilasivat jo vuosi sitten palmuöljyllä ynnä muilla halpisrasvoilla, ei ole sen koommin ostettu kun suuhun jää rasvakerros ja maistuvat huonoille ja ihan periaatteestakin koska vituttaa tällainen!
 
  • Tykkää
Reactions: Qwartsi

Yhteistyössä