FB kyssäri: miten sen näkee, ketkä käy profiilia katsomassa?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja utelias, 20.06.2010.

1. utelias

utelias Vieras

Voisiko joku ystävällinen sielu sen paljastaa? Näin siis voi kuulemma tehdä mutta en tiedä miten. Ja ihan kuulopuheden varassa en ole vaan minuun otti yhteyttä hlö jonka profiilia olin käynyt katsomassa.Tähän tietoon muuten loppui mun innostus koko sivustoon, onneksi en pitkään kerennyt siellä notkua. Vai väittääkö joku että puolet hupia ei olis vanhojen tuttujen kuvine katselu jne.?

2. v

v Vieras

Tuskin oikeesti näkee ketä on käynyt profiilissa.

3. vieras

vieras Vieras

Miksi te ette usko, että EI MITENKÄÄN! Facebook ei salli sellaisia ohjelmia, millä pystyis kyttään näitä kävijöitä omalla sivulla!

4. v

v Vieras

Ei voi saada selville. Oli varmaan vaan villi veikkaus siltä että oot käyny kattelees tai sitten oot jollekkin kertonu asiasta ja juttu on mennyt kys. tyypin korviin

5. imperial

imperial Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    ei oo mahdollista, uskokaa

6. Rinoa

Rinoa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.02.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    juu, en mäkään usko että mitenkään, sillä eiköhän se tieto olis jo täälläkin kevviny suht nopsaan heti kun sen joku keksii..

7. v

v Vieras

ja kohta tänne tulee joku "pelotteleen" että kyllä voi, minä tiedän miten =D Ei todellakaan voi :)

8. vieras

vieras Vieras

eikö ollut joku, jos liityit johonkin -kuka katselee profiiliasi- ja jos se, jonka sivuilla olet käynyt, on liittynyt kans, niin sitten näkee. ainoastaan sellaisten kesken, jotka ovat antaneet luvat tähän sivustoon.

9. ZIKI

ZIKI Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.03.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    se on huijausta se sovellus !!!!!!! Se arpoo ne "kyylät". Tämä on varmaa tietoa. Lukekaa käyttöehdot.

10. vieras

vieras Vieras

en ole liittynyt, mutta kuullu et sellanen on.

11. vieras

vieras Vieras

nin enkä arkottanut tuota "kyylä-juttua, vaan eriä...

12. ap

ap Vieras

Eikun FB:ssä on joku sellainen palvelu saatavana. Siis missä ja miten?

13. vieras

vieras Vieras

:LOL:

14. kl

kl Vieras

Mitä varten ne kuvat siellä profiilissa on jos niitä ei voi käydä kaverit katsomassa? Mikä siinä olisi niin kamalaa jos kaveri tietää että sä käyt kattoon sen kuvia???

Ja ei, sitä ei todellakaan näe mistään, kuka käy ja montako kertaa päivässä sun profiilissa...

15. mä

Vieras

Ei ole. Ei missään eikä mitenkään.

16. menninkäistyttö

Rekisteröitynyt:
    01.05.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole mahdollisuutta nähdä, kuka profiilia käy kattelemassa. Nuo Kuka sinua kyttää -sovelluksetkin ovat kusetusta.

17. Siis hä

Siis hä Vieras

On joku semmonen ohjelma ihan oikeesti, ei se mitään huijausta oo. Monet laittaa just et hei nää on kattonu mun profiilia. Ja mäki latasin sen, mut en muista missä ja miten.

Jaa tämä sivu