finnmatkat prkle

miten voi olla mahdollista matkan hinta nousee 360? vaikka matka on jo maksettu lähtöön enään viikko!!!! |O

pystyykö oikeesti nostaa hintaa tosta vaan,tänään oli tullut lisämaksua ja tänään eräpäivä
hitto kun ei enään pysty soittaa sinne...lapsialennus oli hävinnyt että mä oon raivona :kieh: |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
miten voi olla mahdollista matkan hinta nousee 360? vaikka matka on jo maksettu lähtöön enään viikko!!!! |O

pystyykö oikeesti nostaa hintaa tosta vaan,tänään oli tullut lisämaksua ja tänään eräpäivä
hitto kun ei enään pysty soittaa sinne...lapsialennus oli hävinnyt että mä oon raivona :kieh: |O
Ei koska lähtöön noin vähän aikaa, lukaseppa valmismatkaehdot, pitäisi löytyä sieltä.
 
vieras
Tää siis valmismatkaehdoissa

9.3. Matkan hintaa ei saa korottaa sovittua matkan lähtöaikaa edeltävien 21 vuorokauden aikana. Matkanjärjestäjällä ei tänä aikana ole myöskään velvollisuutta alentaa hintaa.
 
Lakitar
Soita sinne Finnmatkoille ja kysy mistä hinnankorotuksessa on kyse. Sinulla on sopimus matkanjärjestäjän kanssa ja toinen osapuoli (Finnmatkat) ei voi tässä vaiheessa muuttaa sopimusehtoja (= hinta) yksipuolisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää siis valmismatkaehdoissa

9.3. Matkan hintaa ei saa korottaa sovittua matkan lähtöaikaa edeltävien 21 vuorokauden aikana. Matkanjärjestäjällä ei tänä aikana ole myöskään velvollisuutta alentaa hintaa.
näin mäkin olen ymmärtänyt,meillä on aina sujunut matkat finnmatkoilla hyvin ei ole ikinä tapahtunut.
matka on varattu jo keväällä
 
Lakitar
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
eilen kävin omilla sivuilla kaikki oli ok menin tänään viälä katsoon niin oli tullut tuo lisämaksu,lapsialennus poistunut pojalta joka on 15v nukkuu lisävuoteessa.
Teitä on kaksi aikuista lähdössä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
eilen kävin omilla sivuilla kaikki oli ok menin tänään viälä katsoon niin oli tullut tuo lisämaksu,lapsialennus poistunut pojalta joka on 15v nukkuu lisävuoteessa.
mutta eihän tuon ikäinen enää saa lapsialennusta kait ?
 
vimppa
Finnmatkojen sivuilta:
2-17-vuotiaat lomailevat useimmissa perhehotelleissamme jopa 75% alennuksella! Alennus koskee lapsia ja nuoria, jotka yöpyvät lisävuoteessa samassa huoneessa tai huoneistossa vähintään kahden perushinnan maksavan aikuisen kanssa. Alennus lasketaan perushinnasta, eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin.

Toimi nopeasti, sillä 30%-75% lapsialennuksia on kussakin hotellissa ja jokaisella lähtöpäivälle rajallinen kiintiö. Kun kiintiö on varattu täyteen, saa lapsi euromääräisen lisävuodealennuksen. Katso tarjouskohteet ja -hotellit alta.

Talvella 2009-2010 lapsialennus on 30-75% määritellyissä hotelleissa.
Kesällä 2010 lapsialennus on 50% määritellyissä hotelleissa.
 
9.2. Hinnan korotus ei saa olla kustannusten nousua suurempi. Hintaa on alennettava vähintään kustannusten laskua vastaavasti. Hinnan muutoksen on kuitenkin oltava vähintään 2 prosenttia saman matkan ja saman lähtöpäivän halvimpaan majoitusvaihtoehtoon perustuvasta hinnasta.

Matkanjärjestäjän on ilmoitettava uusi hinta matkustajalle niin pian kuin mahdollista sekä kerrottava lisäksi, mikä on ollut hinnanmuutoksen peruste ja mitä matkapaketin osia muutos koskee.

9.3. Matkan hintaa ei saa korottaa sovittua matkan lähtöaikaa edeltävien 21 vuorokauden aikana. Matkanjärjestäjällä ei tänä aikana ole myöskään velvollisuutta alentaa hintaa.

9.4. Jos matkan hintaa korotetaan sopimuksen päättämisen jälkeen enemmän kuin 10 % kohdassa 9.2. mainitun mukaisesti laskettuna, matkustajalla on oikeus purkaa sopimus. Matkustajan on ilmoitettava sopimuksen purkamisesta matkanjärjestäjälle viikon kuluessa siitä, kun matkustaja sai tiedon hinnan korotuksesta.

eli tämän mukaan finnmatkat toimii väärin ja mulla on oikeus vaikka perua matka,selitystä ei ole tullut sähköpostiin eikä tekstiviestiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
eilen kävin omilla sivuilla kaikki oli ok menin tänään viälä katsoon niin oli tullut tuo lisämaksu,lapsialennus poistunut pojalta joka on 15v nukkuu lisävuoteessa.
mutta eihän tuon ikäinen enää saa lapsialennusta kait ?
Kyllä meillä 17v sai vielä alennuksen. Ens tammikuussa lähdössä.
 

Yhteistyössä