Fitnesspäiväkirjat-mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti
yök
Huh mikä ohjelma! Siinä yksi äitikin poseraa ja treenaa jatkuvasti puolialasti lapsenkin nähden... Ja kamalat silarit sillä kans. Milloin urheilusta tuli pelkää oman kehon muokkausta? Ei kovin tervettä musta. Tekeeköhän ne muuten edes oikeita töitä kun ovat jatkuvasti salilla?
 
merl
Eiks useempi heistä tee töitä pt:nä tms?
Mun mielestä ohjelma sinänsä ihan ok, mutta sitä en tajua, että Eeviä on somessa pidetty läskinä ja ei-kunnossa-olevana...
 
"mamma--"
Ei ois mun elämää. Nautin hyvästä ruuasta, välillä myös viinilasillisesta. Vaikka en treenaakaan ihan hulluna, vaatteet päällä mun kroppa näyttää ihan samalta kuin noidenkin. Myönnän kyllä, että ilman vaatteita eron huomaa, mutta kun on tämmönen perushoikka, kroppa on ihan ok ilman ruokuen punnitsemistakin. Tykkään rennosta elämästä ennemmin kuin tuommoisesta, missä jokainen suupala ja treeni lasketaan.
 
yök
Eniten mua tosiaan häiritsee se että itse kehon muokkaus on se laji, eikä urheilusuoritus (saisivat puhua enemmän voimistaan esim). Niin alhainen rasvaprosentti ei ole naiselle edes terveellinen kuin noilla. Toinen juttu on ne silarit jotka monet hankkii menestyäkseen lajissa. Eka treenaat rasvaprosentin niin pieneksi että tissit kuihtuu ja sit isoon leikkaukseen. Isot pallotissit ei todellakaan sovi timmiin kroppaan.

Toivon vaan ettei nuoret tytöt ota oppeja tuosta sarjasta :( Ulkonäköpaineita on jo muutenkin liikaa.
 
"Joopa"
En tiedä mitä töitä noi naiset tekee mutta luulempa että kropan työstäminen on osa heidän töitään. Jos mulla olisi aikaa minäkin asuisin salilla mutta tässä elämäntilanteessa ei pysty.
Olen silti hankkinut kotiin kahvakuulat ja nilkkapainot ja kun menee ovesta ulos voi aloitta lenkin, ei se niin vaikeaa ole. Jos haluaa huolehtia itsestään keinot kyllä löytyy. En ehdi niin paljon treenata kuin nuo fitnessmimmit mutta joka päivä jotakin kuitenkin, yksi lepopäivä viikossa tietysti pitää olla.
 
nukahdin kesken
Minusta ohjelma on tylsä. Aihepiiri kiinnostaa, mutta en saatana jaksa katsoa niitä puhuvia päitä. Minä sitä ja minä tätä, minäminäminä. Lisäksi sen yhden blondin puheääni on niin metallinen, että korviin sattuu.
 
AS
vedetään tähän väliin perinteinen kateellisuuskortti ehkä?
Eiköhän se sieltä jossakin välissä tule :)

Mun mielestä ihmisen on pakko olla jotenkin mieleltään vajaa, jos se jaksaa keskittyä ympäri vuorokauden ja päivästä toiseen pelkkään syömiseen, reenaamiseen ja oman kehon muokkaamiseen. Olen pahoillani, mutta minusta se on säälittävää.

On hienoa, kun jaksaa urheilla ja syödä terveellisesti. On myös hienoa, kun voi nautiskella elämästä vapaasti ja herkutella. Monille näiden asioiden tasapainottaminen näyttää olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Siinä vaiheessa, kun tärkeintä maailmassa on se, mille oma perse näyttää peilistä, on jotakin mennyt vikaan.
 
mgjgj
Eiköhän se sieltä jossakin välissä tule :)

Mun mielestä ihmisen on pakko olla jotenkin mieleltään vajaa, jos se jaksaa keskittyä ympäri vuorokauden ja päivästä toiseen pelkkään syömiseen, reenaamiseen ja oman kehon muokkaamiseen. Olen pahoillani, mutta minusta se on säälittävää.

On hienoa, kun jaksaa urheilla ja syödä terveellisesti. On myös hienoa, kun voi nautiskella elämästä vapaasti ja herkutella. Monille näiden asioiden tasapainottaminen näyttää olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Siinä vaiheessa, kun tärkeintä maailmassa on se, mille oma perse näyttää peilistä, on jotakin mennyt vikaan.
100% peesi tälle.

Lisäksi käy sääliksi sitä Jere Karalahden nuorta typykkää- eipä taida tajuta mihin P**kaan on kätensä iskenyt. Ihkuja häitä suunittellaan ja elämä on niin ihanaa, ei mene kuin pari vuotta ja ero on tosi asia...
 
mimmimi
Eiköhän se sieltä jossakin välissä tule :)

Mun mielestä ihmisen on pakko olla jotenkin mieleltään vajaa, jos se jaksaa keskittyä ympäri vuorokauden ja päivästä toiseen pelkkään syömiseen, reenaamiseen ja oman kehon muokkaamiseen. Olen pahoillani, mutta minusta se on säälittävää.

On hienoa, kun jaksaa urheilla ja syödä terveellisesti. On myös hienoa, kun voi nautiskella elämästä vapaasti ja herkutella. Monille näiden asioiden tasapainottaminen näyttää olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Siinä vaiheessa, kun tärkeintä maailmassa on se, mille oma perse näyttää peilistä, on jotakin mennyt vikaan.
Samaa oon miettinyt. Miten joku jaksaakin olla noin kiinnostunut itsestään että paras ystävä on peili - ja kamera jolla kuvataan, no tietenkin itseä.

Ennen kaikkea mua huvitta kuinka paasaavat "tervellisestä" elämäntavast. mitä hiton terveellistä on vetää jotain synteettisiä lisäaineita? Nollata rasvaprosentti tasaisin väliajoin etc. mä veikkaan että tämä "terveellinen" elämän tapa tulee näyttäytymään vanhemmiten mitä erillaisimmilla ongelmilla. Olen pahoillani, mutta väkisin tuon Mari V:nkin suolistosairaus herättää kysymyksen...liekkö "terveellisellä" elämäntavalla jotain osuutta aiheessa.
 
"Mimmi"
Oon nähnyt mitä toi fitness on, Personal Trailereita on yllin kyllin, lisää kouluttautuu kokemattomia tyyppejä, ollaan nenät nyrpeenä ja niin olevinaan. Rikastuun ei sillä ammatilla Matti meikäläinen pääse.

Terve kuntoilu vie mennen tullen fitness alan. En suosittele kellekkään, netistä löytyy tietoo mitä se todel.on. Ei sali ja rahka saa olla elämän 1 asiat.
 
lkglf
Liikunta on ihmiselle hyväksi, mutta ammattiurheilu ei. Sitähän se tuokin on, tavallaan. Ikävä puoli on vaan se, että noiden naisten ulkonäköihanteet siirtyy tavallisillekin naisille. Ei kukaan miehiltä vaadi, että niillä pitäisi olla jääkiekkoilijan kroppa, eikä haukuta laiskaksi, jos ei lihakset pullota. Naisia sitten arvostellaan kyllä, jos rasvaprosentti ei ole sama kuin jollain ammattiurheilijalla.
 
  • Tykkää
Reactions: zizkooz
Jellu
näyttää toooodella vanhoilta.Jos fitness aiheuttaa sen, pysyn siitä kaukana
Luin jostain,että ne jotka ikänsä liikkuneet,ei siitä numeroa,mutta ne jotka väkiste liikkuu tai pari vuotta punttia repineet mainostaa sitä hela maailmalle :)
Paras elää ilman kaikenlaisia pakkomielteitä.
 
tykkään
Mun mielestä kiva ohjelma ja seuraan. Itsekin urheilen ja lisäksi laihdutan. Saan tosta lisää motivaatiota ja vinkkejä. Munkin suosikit on Eevi ja Venla ja halausin yhtä hoikat reidet, kuin Marilla.
 

Yhteistyössä