Flora-keräilykamppanjasta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli siis tuosta keräilystä, jossa saa muumimukeja. Kun saa tuon 12 koodia täyteen, niin voiko samalla sähköpostiosoitteella kerätä lisää mukeja? Eli nollautuuko tuo tili vai miten se toimii?
 
ap
Ok. Laitoin kanssa samaan tiliin ja se ns. pylväs näyttää nyt yhtä, mut siinä etusivulla sanotaan, et mulla on 13 koodia kerätty. Onko muilla samalla tavalla? En haluais, et menee koodit hukkaan.
 
Eräs
Miten hitossa teillä voi olla jo yli 12 koodia kerättynä, mie sain tänään ensimmäiseni?! Milloin tuo kampanja on alkanu, meillä ostetaan normaalisti niitä isompia laatikoita, tänään ostin pienen ja sain ekan koodin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok. Laitoin kanssa samaan tiliin ja se ns. pylväs näyttää nyt yhtä, mut siinä etusivulla sanotaan, et mulla on 13 koodia kerätty. Onko muilla samalla tavalla? En haluais, et menee koodit hukkaan.
Ja mulla taas on jumittanut 13 koodiin ja herjaa vaan, että tulosta kuponki/mene kauppaan... :eek:

Ja siis olen sitten toisessa postissa mukia kerännyt.Pitänee soitella tosta koodista sinne, kun ei anna siihen enempää siis niitä enää syöttää...Tuo jumitus tuli ennenkuin siellä niitä sivuja fiksailtiin...
 
Eräs edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Miten hitossa teillä voi olla jo yli 12 koodia kerättynä, mie sain tänään ensimmäiseni?! Milloin tuo kampanja on alkanu, meillä ostetaan normaalisti niitä isompia laatikoita, tänään ostin pienen ja sain ekan koodin...
No onpa reilua, tuolla säännöissä lukee, että koodeja vaan 400g paketeissa... Ja kilin vitut, jos isompi on kilohinnaltaan huomattavasti halvempi, minä ostan sillon sen!
 

Yhteistyössä