FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Mitäs tulee tehtäväksi sen jälkeen kun/jos joskus saa kasvatettua ne 1500 maapähkinää? Meinaan ei ole oikein tekemistä kun odottelen vain noiden kypsymistä ja muut tehtävät on myös jumissa..
Ei taida tulla mitään :$ Vähän tylsää on mullakin, kun viljelen niitä pähkinöitä, kerään puolta milliä rahaa ja odottelen Innistä yhtä tyynyä.
Minuakin saa kaveriksi lisäillä, jos joku niitä on vailla. Lupaan lähetellä lahjoja B) ja ylimääräistä roipetta mitä on kertynyt...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Mitäs tulee tehtäväksi sen jälkeen kun/jos joskus saa kasvatettua ne 1500 maapähkinää? Meinaan ei ole oikein tekemistä kun odottelen vain noiden kypsymistä ja muut tehtävät on myös jumissa..
Ei taida tulla mitään :$ Vähän tylsää on mullakin, kun viljelen niitä pähkinöitä, kerään puolta milliä rahaa ja odottelen Innistä yhtä tyynyä.
Minuakin saa kaveriksi lisäillä, jos joku niitä on vailla. Lupaan lähetellä lahjoja B) ja ylimääräistä roipetta mitä on kertynyt...
Mulla ihan sama tilanne :LOL: Just puuttuu se yksi tyyny vielä ja puoli miljoona pitäisi kerätä.. mikä varmaan pikkuhiljaa tulee kunhan saa aina satoa korjattua. Tuon tyynyn suhteen olen vähän skeptinen, rakensin jo toisen Inn:n mutta ei edes rakennusvaiheessa irronnut sitä tyynyä..

No, joutessani sitten ruokin vaan noita eläimiä ja kerään puista hedelmät.. jos niistä jotain saisi varastoon :D Ja laitoin myös pari tomaattia ja munakoisoa kasvamaan jos joku naapuri tarvitsee. Tosin peltotila on vähän tiukassa nyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Mitäs tulee tehtäväksi sen jälkeen kun/jos joskus saa kasvatettua ne 1500 maapähkinää? Meinaan ei ole oikein tekemistä kun odottelen vain noiden kypsymistä ja muut tehtävät on myös jumissa..
Ei taida tulla mitään :$ Vähän tylsää on mullakin, kun viljelen niitä pähkinöitä, kerään puolta milliä rahaa ja odottelen Innistä yhtä tyynyä.
Minuakin saa kaveriksi lisäillä, jos joku niitä on vailla. Lupaan lähetellä lahjoja B) ja ylimääräistä roipetta mitä on kertynyt...
Mulla ihan sama tilanne :LOL: Just puuttuu se yksi tyyny vielä ja puoli miljoona pitäisi kerätä.. mikä varmaan pikkuhiljaa tulee kunhan saa aina satoa korjattua. Tuon tyynyn suhteen olen vähän skeptinen, rakensin jo toisen Inn:n mutta ei edes rakennusvaiheessa irronnut sitä tyynyä..

No, joutessani sitten ruokin vaan noita eläimiä ja kerään puista hedelmät.. jos niistä jotain saisi varastoon :D Ja laitoin myös pari tomaattia ja munakoisoa kasvamaan jos joku naapuri tarvitsee. Tosin peltotila on vähän tiukassa nyt :D
mä teen peanutsien ja puolen miljoonan lisäks 7 karhua tehtävää :headwall: ei ihan mikään nopein yhtälö :D
 
sx
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja sx:
Mulla on nyt jonkun verran naapureita ,mutta vaikka pelaavat aktiiviksesti niin siitä huolimatta rakennusten rakentaminen kestää tolkuttoman kauan,kun harva vaivautuu lähettämään rakennustarvikkeita (tiiliä ,maalia jne.),vaikka niitä erikseen pyytää :(
Onko teillä samaa ongelmaa?
Laitathan sä sen "virallisen pyynnön" jota klikkaamalla voi lähettää, ettei mene keltään omistä vähistä? Laita vielä siihen viestikenttään jotain pliis-tyyppistä vetoomusta niin kyllä ne kamut klikkailee. Tai sitten ne ei tajua että siitä klikkaamalla voi tosiaan ilmaiseksi lähettää...
Joo,oon laittanu ettei olis keneltäkään omista pois.
Pitää vaan sitkeesti yrittää,en itse oo tajunnu että nekin pyynnöt saattaa vanhentua..
 
Mä oon ihan jumissa tossa pelissä ollut jo viikon, en saa mattoa, enkä löydä tarpeeks niitä murmeleita, köysiä enkä pähkinän kuoria... alkaa kyllästyttää kun en saa yhtään tehtävää suoritettua enkä pääse eteenpäin :/
 
Vinkkejä tulevasta.. ei kannata lukea jos ei halua tietää tulevia tehtäviään. Mutta kannattaa lukea jos haluaa varautua ennakkoon tuleviin tehtäviin..

http://thefacebookinsider.com/2010/06/frontierville-quest-guide-what-you-need-to-know-to-plan-ahead/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No tarttisin mä kans kavereita tohon peliin, mut mun pitäis vaan tietää että kuinka visusti mä saan mun profiilin pidettyä salassa vain pelikamuilta?
Teet sinne ryhmän, jolta salaat tiedot. Sit käyt tarkastelemassa omaa profiiliasi ulkopuolisen silmin profiilin esikatselun niin näet mitä näkyy ja mitä ei.
 
akka
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No tarttisin mä kans kavereita tohon peliin, mut mun pitäis vaan tietää että kuinka visusti mä saan mun profiilin pidettyä salassa vain pelikamuilta?
Teet sinne ryhmän, jolta salaat tiedot. Sit käyt tarkastelemassa omaa profiiliasi ulkopuolisen silmin profiilin esikatselun niin näet mitä näkyy ja mitä ei.
Miten tämä käytännössä tapahtuu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Vinkkejä tulevasta.. ei kannata lukea jos ei halua tietää tulevia tehtäviään. Mutta kannattaa lukea jos haluaa varautua ennakkoon tuleviin tehtäviin..

http://thefacebookinsider.com/2010/06/frontierville-quest-guide-what-you-need-to-know-to-plan-ahead/
Hmm.. Kai niitä tehtäviä sitten tulee lisääkin..?? Käsittääkseni tuossa listassa ei ollut kuin yksi (tai ehkä kaksi) tehtävää joita ei ole vielä tullut.

Minäkin voin ottaa vielä lisää naapureita, jos joku tarvitsee :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No tarttisin mä kans kavereita tohon peliin, mut mun pitäis vaan tietää että kuinka visusti mä saan mun profiilin pidettyä salassa vain pelikamuilta?
Teet sinne ryhmän, jolta salaat tiedot. Sit käyt tarkastelemassa omaa profiiliasi ulkopuolisen silmin profiilin esikatselun niin näet mitä näkyy ja mitä ei.
Miten tämä käytännössä tapahtuu?
Menet Käyttäjätili ->yksityisyys asetukset -> muokkaa asetuksia. FB:ssä on muistaakseni valmiiksi ryhmä Limited Profile tai voit käydä tekemässä oman salatun ryhmän käyttäjjätili -> muokkaa kavereita kautta. Siellä näet vasemmassa reunassa jo olemassa olevat ryhmät ja alla painikkeen luo. Sitten lisäät henkilöt, joilta haluat salata tietoja niin tähän ryhmään.

Ja sitten siihen tietojen salaamiseen. Kun avaat sen muokkaa asetuksia pystyt valitsemaan kenelle kaikille näytät mitäkin tietoja. Siitä sitten käymään listaa läpi. Kuvat ja videot täytyy erikseen käydä laittamassa, mutta ainakin kuviin pääsee tuolta muokkaa asetuksia kautta. Videotkin sain jostsain, mutta nyt en äkkiseltään muista mistä.

Ja kun haluat tarkastella profiiliasi niin sieltä muokkaa asetuksia -alta, oikeasta yläreunasta löytyy kohta oman profiilin esikatselu. Klikkaat siihen ja kirjoita vasempaan yläreunaan, jonkin estetyn nimi niin näet millaisena hän näkee profiilisi. Kaikkia tietoja ei ilmeisesti saa piiloon, ainakin itselläni näkyy joitakin.

Toivottovasti selvensi.
 
akka
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No tarttisin mä kans kavereita tohon peliin, mut mun pitäis vaan tietää että kuinka visusti mä saan mun profiilin pidettyä salassa vain pelikamuilta?
Teet sinne ryhmän, jolta salaat tiedot. Sit käyt tarkastelemassa omaa profiiliasi ulkopuolisen silmin profiilin esikatselun niin näet mitä näkyy ja mitä ei.
Miten tämä käytännössä tapahtuu?
Menet Käyttäjätili ->yksityisyys asetukset -> muokkaa asetuksia. FB:ssä on muistaakseni valmiiksi ryhmä Limited Profile tai voit käydä tekemässä oman salatun ryhmän käyttäjjätili -> muokkaa kavereita kautta. Siellä näet vasemmassa reunassa jo olemassa olevat ryhmät ja alla painikkeen luo. Sitten lisäät henkilöt, joilta haluat salata tietoja niin tähän ryhmään.

Ja sitten siihen tietojen salaamiseen. Kun avaat sen muokkaa asetuksia pystyt valitsemaan kenelle kaikille näytät mitäkin tietoja. Siitä sitten käymään listaa läpi. Kuvat ja videot täytyy erikseen käydä laittamassa, mutta ainakin kuviin pääsee tuolta muokkaa asetuksia kautta. Videotkin sain jostsain, mutta nyt en äkkiseltään muista mistä.

Ja kun haluat tarkastella profiiliasi niin sieltä muokkaa asetuksia -alta, oikeasta yläreunasta löytyy kohta oman profiilin esikatselu. Klikkaat siihen ja kirjoita vasempaan yläreunaan, jonkin estetyn nimi niin näet millaisena hän näkee profiilisi. Kaikkia tietoja ei ilmeisesti saa piiloon, ainakin itselläni näkyy joitakin.

Toivottovasti selvensi.
Kiitos.Täytyy käydä yrittämässä :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Voi risut sentään.... Miks niitä ei kasva :headwall:
Eikä hevoset tee tarpeitaan...
Mä kans oon ruokkinu jo pari viikkoo naapureitten hevosia ja jonku aikaa tota omaa, joka syö niin helkkarin harvoin.. paskaa vaan en oo saanu.:(

Ja sitten pitäs ton lapsen "kaataa" yks kaktus, mutta juuri nyt niitä ei ole mun tilalla sitten yhtään.. |O |O
Järki lähtee tän pelin kans.
Mun mies liitty fb:hen ihan vaan siksi, että se voi tulla mulle naapuriks.:D :saint:
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No tarttisin mä kans kavereita tohon peliin, mut mun pitäis vaan tietää että kuinka visusti mä saan mun profiilin pidettyä salassa vain pelikamuilta?
Teet sinne ryhmän, jolta salaat tiedot. Sit käyt tarkastelemassa omaa profiiliasi ulkopuolisen silmin profiilin esikatselun niin näet mitä näkyy ja mitä ei.
Joo kiitos. Mut en sittenkään halua edes mun nimeä kenenkään tietoon :D
Täytynee vaan haalia noita jotain ihan ihan ventovieraita ulkomaalaisia tonne pelikamuiks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kun tuolla muokkaa noi asetukset niin että pelikaverit ei nää tilapäivitksiä sun muita niin saako sen kuitenkin niin että ne näkisi noi pelien julkaisut?? Muuten vähän tympeää
Juu, mulla on ainaki seinä piilossa muuten pelikavereilta, mutta pelijulkaisut julkaisen aina erikseen ainoastaan pelikavereille.:D
 

Yhteistyössä