FrontierVille! Kysymyksiä.

Mä sain tervetulomaton yhden päivän odottelun jälkeen. B)

Nyt kuumeisesti metsästetään mm. ei-nälkäisiä vuohilapsia naapurustosta... yllättävän vaikeeta. Kun jos jonkun nälkäisen ruokkii, sitä ei saa heti perään hoivailla. Ja jos poistuu sen naapurin tilalta ja tulee takas, se ryökäle onkin taas nälkäinen. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Mä sain tervetulomaton yhden päivän odottelun jälkeen. B)

Nyt kuumeisesti metsästetään mm. ei-nälkäisiä vuohilapsia naapurustosta... yllättävän vaikeeta. Kun jos jonkun nälkäisen ruokkii, sitä ei saa heti perään hoivailla. Ja jos poistuu sen naapurin tilalta ja tulee takas, se ryökäle onkin taas nälkäinen. :kieh:
Huomasin tämän saman, kun metsästin nälkäisi vuohilapsia ja vasikoita. Onneksi voin pelata miehen tilillä kanssa, kävin sinne ostamassa lapsukaiset, ruokin ne miehen hahmolla ja heti perään omalle tilille ja sinne töihin. Mutta jos ei muuten onnaa, niin jos ollaan yhtäaikaa pelailemassa, niin voin vuohia ostaa ja ruokkia ne ei-nälkäiseksi.
 
Minua saa pyytää naapuriks,jos tahtoopi,yksäriä vaan :) .Meinaa välillä niiiin tökkiä koko peli,ku ei oo tarpeeks naapureita.. Mulla jo ties monettako päivää etsinnässä ne munat,eli siis kanoja vaan syötellen ja hoivaillen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:
Minua saa pyytää naapuriks,jos tahtoopi,yksäriä vaan :) .Meinaa välillä niiiin tökkiä koko peli,ku ei oo tarpeeks naapureita.. Mulla jo ties monettako päivää etsinnässä ne munat,eli siis kanoja vaan syötellen ja hoivaillen :D
Jos sulla kyseessä se eriväristen munien keruu, niin niitä saa kanakopeista. Itse rakensin 6 ylimääräistä kanakoppia (en klikannut finish-nappia) ja sain munat kasaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:
Minua saa pyytää naapuriks,jos tahtoopi,yksäriä vaan :) .Meinaa välillä niiiin tökkiä koko peli,ku ei oo tarpeeks naapureita.. Mulla jo ties monettako päivää etsinnässä ne munat,eli siis kanoja vaan syötellen ja hoivaillen :D
Jos sulla kyseessä se eriväristen munien keruu, niin niitä saa kanakopeista. Itse rakensin 6 ylimääräistä kanakoppia (en klikannut finish-nappia) ja sain munat kasaan.
Siis miten ne munat saa ei-valmiista kanankopeista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miten ne munat saa ei-valmiista kanankopeista?
Rakentamisvaiheessa kun niitä käy "hakkaamassa" kasaan.
Niin, yleensäkin rakennusvaiheesssa saa jo niitä kokoelmaan kuuluvia juttuja. Minäkin olen jo aika monta Inn:ä rakentanut tyynyn toivossa.. nyt ei vaan ole tilaa edes rakentaa mitään kun pähkinät vie kaiken ylimääräisen alan :D
 
Oon tehny sitä tehtävää, jossa pitää kerätä pekonia ja munia sekä hoitaa kanoja. Oon monta päivää vauva-kanoja ruokkinu ja kun ei mitään tapahdu. Sit yrittäny hoitaa muuttuvia, ei mitään. Ja nyt tajusin, et se perskules tarkoittaa sellaisia kanoja, jotka ei oo nälkäisiä, niinhän? ja just kävin kaikki naapurit auttelemassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja NöpönNuuka:
Oon tehny sitä tehtävää, jossa pitää kerätä pekonia ja munia sekä hoitaa kanoja. Oon monta päivää vauva-kanoja ruokkinu ja kun ei mitään tapahdu. Sit yrittäny hoitaa muuttuvia, ei mitään. Ja nyt tajusin, et se perskules tarkoittaa sellaisia kanoja, jotka ei oo nälkäisiä, niinhän? ja just kävin kaikki naapurit auttelemassa...
Ne unreadyt eläimet on tosiaan niitä jotka ei ole nälkäisiä!

Kolmatta kanakoppia rakentelen, enkä oo vielkä saanut ainuttakaan ruskeeta munaa... ei taida tullakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja NöpönNuuka:
Oon tehny sitä tehtävää, jossa pitää kerätä pekonia ja munia sekä hoitaa kanoja. Oon monta päivää vauva-kanoja ruokkinu ja kun ei mitään tapahdu. Sit yrittäny hoitaa muuttuvia, ei mitään. Ja nyt tajusin, et se perskules tarkoittaa sellaisia kanoja, jotka ei oo nälkäisiä, niinhän? ja just kävin kaikki naapurit auttelemassa...
Ne unreadyt eläimet on tosiaan niitä jotka ei ole nälkäisiä!

Kolmatta kanakoppia rakentelen, enkä oo vielkä saanut ainuttakaan ruskeeta munaa... ei taida tullakaan.
Mä oon kans suorittamassa tuota tehtävää,yllättävän hankala :|
 
Kun koittaa saada cheddaria ja tehtävä on "tend cows" niin riittääkö lehmien ruokkiminen vai pitääks niiden olla ei-nälkäisiä joita vain silitellään?? Eikö se muuten olis "feed cows"?

Unready tarkoittaa mun mielestä että se eläin ei saa olla vielä aikuinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Kun koittaa saada cheddaria ja tehtävä on "tend cows" niin riittääkö lehmien ruokkiminen vai pitääks niiden olla ei-nälkäisiä joita vain silitellään?? Eikö se muuten olis "feed cows"?

Unready tarkoittaa mun mielestä että se eläin ei saa olla vielä aikuinen.
Mun käsittääkseni Tend cows tarkoittaa, että molemmat käy, kunhan klikkailee lehmiä.
 
Vieras
Pelin aloittelijalta nyt tooooosi tyhmä kysymys (hävettää jo etukäteen) et pitääks niitä kolikoita, tähtiä ja ruokaviipaleita klikata kun ne tulee? Vai kertyykö ne ilman klikkaamistakin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pelin aloittelijalta nyt tooooosi tyhmä kysymys (hävettää jo etukäteen) et pitääks niitä kolikoita, tähtiä ja ruokaviipaleita klikata kun ne tulee? Vai kertyykö ne ilman klikkaamistakin?
Kertyy ilman klikkaustakin, mutta klikkauksella saat lisäkolikoita
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä oon ollut jo yli viikon ilman minkäännäköisiä tehtäviä, boooooriiiing :|
Mulla on sellanen prosessissa jossa pitäis jonkun naapurin munakoisoja käydä kastelemassa! Vittu eihän sellasia edes kasvata kukaan :eek:

Se on muuten jotenkin ajatuksena hauskaa, että kun käy naapurissä vähän "auttelemassa" saa palkaksi "piirakkaa" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mulla on sellanen prosessissa jossa pitäis jonkun naapurin munakoisoja käydä kastelemassa! Vittu eihän sellasia edes kasvata kukaan :eek:
Kysy joltain naapuriltasi, josko hän pistäisi sua varten muutaman koison kasvamaan :D Itse olen useammallekin pyynnöstä näitä laittanut, sekä itse pyytänyt kun olen jotain tarvinnut.

Joku tuolla aiemmin kyseli onko niistä koulun tehtävistä mitään hyötyä. On niistä ;) Itse saan kaupasta aika isot alennukset, sekä viljojen korjaamisista isommat korvaukset. Pähkinöistä sais muuten 1455, mutta nyt tulla pärähtääkin yli 1700 kolikkoa!

 

Yhteistyössä