FrontierVille! Kysymyksiä.

Siis pitääkö tuossa hautausmaassa saada oikeasti joku ei-pelaava kaveri liittymään frontieriin jotta saa sen hatun??? En voi kuvitellakaan että alkaisin häiritsemään ketään :/
Ei tarvitse, klikkailet vaan sitä Invite-nappulaa niin kauan että siihen tulee joku pelaava kaveri.

Plääh, pari kaveria on käynyt mun tontilla hoitamassa mun elukoita, mutta kukaan ei ole trick & treatannut mua :(
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olisi kanssa tarvetta uusille naapureille. Ihan törkeetä kun laittavat noita naapurirajoituksia noihin juttuihin...

Raitalankakäärme: Kävin äsken pelottelemassa tiluksillas sikäli mikäli mun luntit nimimerkeistä täsmää =)
 
"vieras"
mun naapureilla ei oo ollu tänään ainuttakaan horsemania.. tuleeko niitä enää uusia kun eilen pelottelin ne kaikki?? ja tietysti sain sen yhden tehtävän missä täytyy pelotella naapureitten horsemaneja (5 kpl) vasta tänään... jääkö toi nyt tekemättä???

entä ne viis hautakiveä mitkä piti ostaa.. pitääkö niihin kaivertaa nimet??
 
jumittaa
missä on horsemanit?? En saa tehtyy sit hautuumaa tehtävää loppuu kun puuttuu se pää vielä ja sit tuli tehtävä mis pitää niit karkki/kepponen juttui saada 10 kpl molempia =(

Yhdelläkään naapurilla ei oo ollu pariin päivään tuota horsemania
 
Mupelo: Tääl ratkes ongelma, mulla käytössä Firefox ja siihen oli tullut uus päivitys, joka estää mainosten näkymisen sivuilla. Se ilmeisesti luuli, että sen Mrs.Wildcatin näytölle ilmestyvät kirjeet oli mainoksia. Frontier ilmeisesti vaatii mainosten sallimisen, että peli toimii. Meinaa ku otettiin toi mainostenesto pois Firefoxista niin loppu ne internet-yhteyden herjaukset tuolta osin.
 
[QUOTE="vieras";22300348]mun naapureilla ei oo ollu tänään ainuttakaan horsemania.. tuleeko niitä enää uusia kun eilen pelottelin ne kaikki?? ja tietysti sain sen yhden tehtävän missä täytyy pelotella naapureitten horsemaneja (5 kpl) vasta tänään... jääkö toi nyt tekemättä???

entä ne viis hautakiveä mitkä piti ostaa.. pitääkö niihin kaivertaa nimet??[/QUOTE]

Mulla ei oo tullut horsemaneja ollenkaan kavereiden tiluksille (tai yks jota en voinut säkytellä ollenkaan), mutta toi tehtävä oli tullut tehtyä yön aikana kun en ollut pelannut ollenkaan peliä..... outoa.
 
Mupelo: Tääl ratkes ongelma, mulla käytössä Firefox ja siihen oli tullut uus päivitys, joka estää mainosten näkymisen sivuilla. Se ilmeisesti luuli, että sen Mrs.Wildcatin näytölle ilmestyvät kirjeet oli mainoksia. Frontier ilmeisesti vaatii mainosten sallimisen, että peli toimii. Meinaa ku otettiin toi mainostenesto pois Firefoxista niin loppu ne internet-yhteyden herjaukset tuolta osin.
Mulla toimi ihan normaalisti nyt aamulla. Itsellä käytössä chrome, mutta kokeilin eilen myös ie:llä, jolla joskus toiminut kun tökkii. Mutta ei auttanut sielläkään.
 
"vieras"
Mupelo: Tääl ratkes ongelma, mulla käytössä Firefox ja siihen oli tullut uus päivitys, joka estää mainosten näkymisen sivuilla. Se ilmeisesti luuli, että sen Mrs.Wildcatin näytölle ilmestyvät kirjeet oli mainoksia. Frontier ilmeisesti vaatii mainosten sallimisen, että peli toimii. Meinaa ku otettiin toi mainostenesto pois Firefoxista niin loppu ne internet-yhteyden herjaukset tuolta osin.
mites tää mahtais toimia kun käytössä on windows internet explorer???

yritin asentaa tuota firefoxia.. mutta se ei anna asentaa flashplayeria ja ilman sitä taas ei toiminu mikää sovellus... perkkkkele et voi olla vaikeeta
 
"vieras"
Aina ku oon saanu kerättyä ton verisen pallon naapurin tontilta tehtävää varten niin tulee ilmotus, että internet yhteys on kadonnu tms..

Siis joka kerta. En varmaan sit ikinä saa sitä tehtävää tehtyä :/
 
Mulla tökkii tää peli tosi pahasti : / Kuukauteen ei oo tuo peli toiminu kunnolla. Joko se ei aukaise siellä markettia, tehtäviä ym. tai jos se joskus harvoin toimii niin vähintään se sitten ilmottaa että Adobe flash kaatui eli peli tyssää siihen. Tämän takia en pääse kuin tosi harvoin käymään naapureilla tai ainakaan jättämään mitään kun pop up:t ei vaan aukene...

Olisko kellään vinkkejä tuohon Adobe flashin kaatumiseen?
 
Mulla tökkii tää peli tosi pahasti : / Kuukauteen ei oo tuo peli toiminu kunnolla. Joko se ei aukaise siellä markettia, tehtäviä ym. tai jos se joskus harvoin toimii niin vähintään se sitten ilmottaa että Adobe flash kaatui eli peli tyssää siihen. Tämän takia en pääse kuin tosi harvoin käymään naapureilla tai ainakaan jättämään mitään kun pop up:t ei vaan aukene...

Olisko kellään vinkkejä tuohon Adobe flashin kaatumiseen?
Sama ongelma täälläkin. Flsh playerin päivityksestäkään ei ole apua kun uusin versio on asennettu. Ärsyttää kun tökkii niin pahasti.
 

Yhteistyössä