G: Ärsyttävintä mitä tiedät?

"Sanna"
Kissan jatkuva huutaminen, se haluaa vuorotellen ulos ja hattuhyllylle, ja ylipäänsä kaikkien suljettujen ovien takana se vinkuu...
On myös alkanut kuseksimaan joka paikkaan... Aaaaargh!
 
No ihan pikkusen ärsyttää sotku mikä täällä nyt vallitsee, johtuen siitä, että pojan huoneen tavarat on ympääri kämpää ja sen huoneessa pinoissa lattialla.
Ja järjestettyä saa jahka pääsen hakemaan uuden säilytysjärjestelmän ja siirrettyä vanhat isot huonekalut pois uuden tieltä.
 
"vieras"
Sellainen että tekemällä tehdään asioista vaikeita ja sitten niitä itse vaikeiksi tehtyjä asioita jauhetaan ja jauhetaan viikko tolkulla.
Esimerkki:
Kahvilassa on tarjolla mansikan ja mustikan makuisia pullia. Erjan tekisi mieli omenan makuista pullaa mutta oih ja voih kun sellaista ei ole tarjolla vaikka kuinka yrittäisi vinkua. Erja ei tietenkään voi mennä toiseen kahvilaan, tai valita jotain muuta syötävää kuin sen pullan, vaan hänen on sitten IHAN pakko ottaa mustikkapulla vaikka ei edes pidä mustikasta.
Seuraavat kaksi viikkoa Erja muistaa mainita joka käänteessä että "Voi kun siellä kahvilassa joutui sen mustikkapullan syömään!" "Kyllä niin harmitti kun ei omenapullaa ollut saatavilla" "Voi että kun en minä mustikkapullasta pidä" "Kauhean huonot valikoimat kun ei omenapullaa ole tarjolla!" "Mennäänkö huomenna kahvilaan, jos vaikka olisi omenapullaa tarjolla kun minä en viimeeksi sellaista saanut vaan jouduin mustikkapullan syömään!"
 
  • Tykkää
Reactions: KuutioTasku
7thHeaven
Mies nukkuu suu auki. :kieh: Näyttää siis joltain kuolleelta pusukalalta :D
Tekis mieli mennä sulkemaan sen turpa, mut sit se varmaan tukehtuis ku sillä on nenä tukossa..

Myös oma saamattomuus, tiistaiksi olis oltava näytelmäessee kirjoitettuna ja arvatkaa oonko hommannu koko aineistoa ylipäätään?
 
  • Tykkää
Reactions: KuutioTasku
Sangria
Just nyt toi tietokone, just ku oon saanu kaikki hoidettuu lapset ruokittuu, ajanu muksut pois koneelta ja kaatanu itelleni kahvit nii tää kone ilmottaa että se suljetaan uusien päivityksien takia :mad:
 
[QUOTE="vieras";27200109]Sellainen että tekemällä tehdään asioista vaikeita ja sitten niitä itse vaikeiksi tehtyjä asioita jauhetaan ja jauhetaan viikko tolkulla.
Esimerkki:
Kahvilassa on tarjolla mansikan ja mustikan makuisia pullia. Erjan tekisi mieli omenan makuista pullaa mutta oih ja voih kun sellaista ei ole tarjolla vaikka kuinka yrittäisi vinkua. Erja ei tietenkään voi mennä toiseen kahvilaan, tai valita jotain muuta syötävää kuin sen pullan, vaan hänen on sitten IHAN pakko ottaa mustikkapulla vaikka ei edes pidä mustikasta.
Seuraavat kaksi viikkoa Erja muistaa mainita joka käänteessä että "Voi kun siellä kahvilassa joutui sen mustikkapullan syömään!" "Kyllä niin harmitti kun ei omenapullaa ollut saatavilla" "Voi että kun en minä mustikkapullasta pidä" "Kauhean huonot valikoimat kun ei omenapullaa ole tarjolla!" "Mennäänkö huomenna kahvilaan, jos vaikka olisi omenapullaa tarjolla kun minä en viimeeksi sellaista saanut vaan jouduin mustikkapullan syömään!"[/QUOTE]

Erja kuulostaa aika ihanalta :D
 
  • Tykkää
Reactions: KuutioTasku
Kai tähän sai useammankin lisätä? Ärsyttäviä juttuja löytyy aika paljon :D

Jos ei millään meinaa saada unen päästä kiinni, aamulla/seuraavana päivänä olisi jotain tärkeää ja oikeasti pitäisi saada nukuttua riittävästi ja kun vihdoit olet juuri vaipumassa uneen monen tunnin pyörimisen jälkeen ja vierestä kuuluu juuri sillä hetkellä "KROOOOOOOH" :mad:
 
"..."
[QUOTE="vieras";27200109]Sellainen että tekemällä tehdään asioista vaikeita ja sitten niitä itse vaikeiksi tehtyjä asioita jauhetaan ja jauhetaan viikko tolkulla.
Esimerkki:
Kahvilassa on tarjolla mansikan ja mustikan makuisia pullia. Erjan tekisi mieli omenan makuista pullaa mutta oih ja voih kun sellaista ei ole tarjolla vaikka kuinka yrittäisi vinkua. Erja ei tietenkään voi mennä toiseen kahvilaan, tai valita jotain muuta syötävää kuin sen pullan, vaan hänen on sitten IHAN pakko ottaa mustikkapulla vaikka ei edes pidä mustikasta.
Seuraavat kaksi viikkoa Erja muistaa mainita joka käänteessä että "Voi kun siellä kahvilassa joutui sen mustikkapullan syömään!" "Kyllä niin harmitti kun ei omenapullaa ollut saatavilla" "Voi että kun en minä mustikkapullasta pidä" "Kauhean huonot valikoimat kun ei omenapullaa ole tarjolla!" "Mennäänkö huomenna kahvilaan, jos vaikka olisi omenapullaa tarjolla kun minä en viimeeksi sellaista saanut vaan jouduin mustikkapullan syömään!"[/QUOTE]

Harhaa :D tää on todellakin raivostuttavaa!
 

Yhteistyössä