G: Ainoa nainen työpaikalla?

:wave: Autovaraosaliike, töissä kaksi omistajaa ja minä. Minua pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Kohta 20 vuotta olen noitten kanssa kestänyt, se on kuin vanha avioliitto: joskus räiskyy mutta tilanne on aika seestynyt.

Huonoja puolia en keksi.
 
En ole enää, mutta kun nykyiseen duuniin menin, olin ainoa nainen. Miehiä oli hieman yli 40.
Kaikki meni tosi hyvin, meillä oli aivan sairaan hyvä työporukka ja hyviä bileitä.
Ala on kaupallinen.

Sen olen tosin oppinut, että tietty porukka miehistä juoruaa enemmän kun ämmät akkavaltaisilla työpaikoilla. (verrata voin esim vanhainotiin, jossa oli 97%naisia töissä, eikä juoruilua )

 
vieras
Safariopas, moottorikelkka sellainen. Työkaverit miehiä ja reilu meininki! Asiat sanotaan suoraan eikä mutkan kautta, jos sanomista on. Kiitostakin saa pyytämättä. Naiset on petoja toisilleen töissä, senkin olen saanut kokea. Ehdottomasti hakeudun miesvaltaiselle alalle.
 
&
It-alalla, pieni firma. Miehet tosiaan ON paljon pahempia juoruilijoita kuin naiset ;) Mutta ihan hyvin menee, hommat saa puhuttua suoraan eikä tosiaan ole selkäänpuukotusmeininkiä.
 
vierailija
Ainoa Nainen olen, eipä ole ihme että täälläkään kirjottaneista muita löydy kuin äijiä. Surullista, että täällä kirjoittelee äijät ja väittää olevansa nainen. Juupa.
 

Yhteistyössä