G: Huonokäytöksiset lapset, ja heidän vanhempien ammatit?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
LTO+joku (lässynlässyn-äiti jonka toinen lapsi ei 3v osannut puhua sanaakaan kunnolla ja iso syy oli siinä tavassa millä äiti kommunikoi)

lähäri+metallimies (w.trash parhaimmillaan eikä ne edes itse tajua sitä)

kotiäiti/työtön+joku insinööri (tätä lajia joka vain ihastelee omien lasten kamaluutta ja luulee et muutkin ajattelee niistä niin)
 
pappiparka
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja fiuh:
Yhden papin lapset oli mahdottomia!
Peesi tähän. Isä, pappi, kulki viikonloppuisin naapurustossa soittelemassa ovikelloja ja pyytelemässä anteeksi ja valvomassa lasten siivous- pesu- ja korjausurakoita. :eek:

Meiltä sen muksut varastivat pihalta patsaan ja ja tuhrasivat maalilla meidän talon ulkoseinän. |O Palauttivat ja siivosivat kyllä, mutta kuitenkin..

muoks. Ja niitä lapsia oli seitsemän. :kieh:
Apua, mä kuolen mielikuvasta nauruun:D:D
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja pappiparka:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja fiuh:
Yhden papin lapset oli mahdottomia!
Peesi tähän. Isä, pappi, kulki viikonloppuisin naapurustossa soittelemassa ovikelloja ja pyytelemässä anteeksi ja valvomassa lasten siivous- pesu- ja korjausurakoita. :eek:

Meiltä sen muksut varastivat pihalta patsaan ja ja tuhrasivat maalilla meidän talon ulkoseinän. |O Palauttivat ja siivosivat kyllä, mutta kuitenkin..

muoks. Ja niitä lapsia oli seitsemän. :kieh:
Apua, mä kuolen mielikuvasta nauruun:D:D
Hauskaa se näin jälkikäteen onkin. Mutta silloin ei naurattanut. Aina kun jotain oli tapahtunut niin tiesi heti minne lähteä soittamaan ovikelloa.
 
pappiparka
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja pappiparka:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja fiuh:
Yhden papin lapset oli mahdottomia!
Peesi tähän. Isä, pappi, kulki viikonloppuisin naapurustossa soittelemassa ovikelloja ja pyytelemässä anteeksi ja valvomassa lasten siivous- pesu- ja korjausurakoita. :eek:

Meiltä sen muksut varastivat pihalta patsaan ja ja tuhrasivat maalilla meidän talon ulkoseinän. |O Palauttivat ja siivosivat kyllä, mutta kuitenkin..

muoks. Ja niitä lapsia oli seitsemän. :kieh:
Apua, mä kuolen mielikuvasta nauruun:D:D
Hauskaa se näin jälkikäteen onkin. Mutta silloin ei naurattanut. Aina kun jotain oli tapahtunut niin tiesi heti minne lähteä soittamaan ovikelloa.
:D
 
Ainiin unohdin ihan meidän vanhan ihanan naapurin lapset :$ Isä oli välillä työtön ulkomaalaistaustainen, teki pimeitä raksahommia välillä, ajeli ajokortitta, äiti taas oli vissiin työtön pitkään kunnes opiskeli koulunkäyntiavustajaksi. Niiden poika oli aika omituinen tapaus, muka kiva ja kiltti mutta sitten kuitenkin aivan häirikkö. Säälitti sen pikkusisko jota se koko ajan kiusas ja valehteli äidilleen. Kerran kuulin niiden nahistelut takapihalla ja kun tyttö lähti itkien pois, niin poika mietti ääneen miten valehtelisi äidilleen koko tapauksen :eek: Ei kuulostanut kauheen terveeltä. Mikä lie patologinen valehtelija pojasta tulee tai narsistin alku ainakin hyvällä mallilla :/
 
Vantaa
Vähän jokasessa kastissa on mitä on.

Mut vantaalaistan n.8-17 vuotiaiden vanhemmat, voitteko *rumasana* pitää ne pennut aisoissa, ettei tarvii mun työpaikalla riehua, sotkea, rikkoa paikkoja, häiriköidä muita ihmisiä, varastaa tavaroita. Kiinnisaataessa niillä kuitenkin on yhtä kivaa sitten kun narkkareilla ja aikuisillakin kiinniotetuilla. Sitten on turha tulla itkemään että helmipetterillä on traumoja!

Jos niitä lapsia ei saada kotona aisoihin, niille on koulukoteja, perhekoteja kyllä. Ongemista vaan pitää pystyä puhumaan ja myöntämään ettei rahkeet riitä.
 
Näen paljon perheitä
Huonokäytöksisimpien lasten vanhemien ammatit:
Myyjä, yrittäjä ja usein "uraihmisten" lapset käyttäytyvät kuin siat pellossa.


Hyväkäytöksisten lasten vanhempien ammatit:
Insinööri, sairaanhoitaja, lääkäri ja biologi.


Olen töissä paikassa jossa näkee tuhansia perheitä, joten ei perustu mututuntumaan :)
Yllättävintä oli ehkä se, että keskituloisten nuorten perheiden lapset käyttäytyvät keskimääräistä paremmin, kun taas hyvätuloisten ja keksituloisten 30+ vanhempien lapset ihmeen huonosti. Ehkä se on joku luontwainen osaaminen nuorilla lasten kasvatuksessa, tiedä sitten...

Kaikkein huonoiten näiden työttömien ja "boheemien" lapset kyllä, oli ikä mikä vaan. :D
 

Yhteistyössä